|
||
vassil.oreshkov написа: След първия "рали" състезател участвуващ на планинско-камъни и фракция навсякъде...карай ако искаш на мах и си счупи и колата и не дай боже главата!!! За времена след него-забравете, никой няма шанс...
Мартин Сурилов написа:vassil.oreshkov написа: След първия "рали" състезател участвуващ на планинско-камъни и фракция навсякъде...карай ако искаш на мах и си счупи и колата и не дай боже главата!!! За времена след него-забравете, никой няма шанс...
Да не забравяме обаче, че реда на стартиране в състезанието не се опраделя с жребий, а по постигнати резултати от тренировките. "Рали" състезателят не минаваше първи по трасето в събота, така че явно има шанс за даване на времена и от по-задни позиции.
vassil.oreshkov написа:...
golf_1 написа: трябва да си сромен като Стайков,Славов,Сурилов затова тези момчета имат най много фенове.....
ALSP написа:vassil.oreshkov написа:...
Има ли шанс в България да се организира състезание по европейските правила на "Берг Къп" с формулите с прототипите и тн. ?
golf_1 написа: трябва да си сромен като Стайков,Славов,Сурилов затова тези момчета имат най много фенове.....
vassil.oreshkov написа:Улисани в темата за маршалите, важна наистина, пропускате нещо много важно...нещо което и Христо и Панчугов и BradurS отбелязват!!! Това което щеше да убие някого, беше извадената на трасето фракция!!! След първия "рали" състезател участвуващ на планинско-камъни и фракция навсякъде...карай ако искаш на мах и си счупи и колата и не дай боже главата!!! За времена след него-забравете, никой няма шанс...защо ли в Европа най-добрия стартира последен на планинско?!И защо тук си мислите ,че има нещо общо м/у планинско и рали?! Не няма и не трябва да има,по-скоро има общи неща с писта...аз съм от тези дето участвуваха в "раждането" на свободната група Е...уникални коли супер мощни и леки и бързи и атрактивни, но ФИА ги разрешава само и изключително за планинско не и за рали не и за затворен маршрут или писта!!! У нас в БГ всичко се изроди...и тези уникални автомобили участвуват при условия, изключително опасни за тях и пилотите им!!! Планинско със скари и газене в банкети има само тук...и е безотговорно и опасно!!! Има само едно правилно решение и то е: Безусловно спазване на правилниците на ФИА и организиране на състезания съобразно тях, или когато се налагат минорни промени- да се мисли, много да се мисли, най-вече за безопасноста на пилотите!!!
ПС. В правилниците и регламентите и допълненията на ФИА има и мисъл и лош опит и мн др неща и всичко се свежда до няколко прости неща:
1. най-важно безопасност за пилотите
2. атракция за зрителите и популяризиране на спорта=интерес +спонсори
и т.н...
...кому е нужно да откриваме топлата вода...трябва ли някой да пострада ,за да разберем че правим нещата погрешно...докога?!
vassil.oreshkov написа:Аз не забравям нищо, а ти не знаеш....просто правилата в Европа са такива-най добрия на тренировките стартира последен ...говорим за планинско...и газене извън трасето няма, няма скари, няма греене на гуми, няма биоетанол...правила просто!!! и ти би ли вадил фракция за тези след тебе?!...честно ли ще е?! и за къф вид състезание говорим?! иди в Европа и гази-няма ти се получи...и ще си някъде дето не ти се иска да бъдеш...та така за "резултатите от тренировките"...планинско не рали!!! И е супер погрешно да искаме с една и съща кола да караме във всички дисциплини...няма и не трябва да се получава...както и един и същ стил на каране да е печеливш във тях...те са много различни дисциплините...и такива ми ти работи Мартине....
Назад към Български Планински Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта