И Николай Паунов днес подаде заявка за състезанието
Що се отнася до рекорда - не виждам защо трябва да се правят такива сравнения.
Първо колите са различни, второ условията са различни (примерно вечерта преди да карат Пещера-Добра вода /не Пещера-Св.Константин, както ти казваш/) беше валяло), трето гумите са различни (а тук на този клип мисля, че карат с меките гуми /за мокър асфалт/), четвърто - ако това е първото минаване по етапа, то това е и първото състезателно каране на Льоб по този етап изобщо (общо трето с опознаването), следователно можем да си направим сметката (пак неуместна
), тъй като Льоб подобрява рекорда с 3 секунди при положение, че Царски знае етапа наизуст
Пето - има шикан малко след мястото на финала на планинското => Льоб започва да спира, докато Царски дава пълна газ, за да финишира, и по някакви тъпи сметки Льоб може да губи още 1-2 секунди заради това
Така че такива сметки са най-малкото.....смешни
Тихомир е прав - нека гледаме какво стана на ралито като цяло - Супери 1600, карани от млади момчета, никога стъпвали тук, ни отвяха Супер 2-ките, чиито пилоти...сещаме се - знаят етапите доста добре и са ги карали доста години
Да не говорим пък за Хенинг Солберг, за който доста хора считаха (включително и аз), че ще бъде отвят от нашите пилоти с коли, идентични на неговата (имайки предвид, че той не е кой знае какво на асфалт), а то какво стана - той на светлинни години напред и за капак половината 1600-ки ни избиха