Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот racing service » Пет Юли 15, 2011 13:21

Ами докарахме я по няколко причини,най важната според мен е че на това рали не му е на Боровец мястото а знаете къде,другата важна причина е че състезание не се прави с връзки а със ясна мисъл и желание как да стане най добре а не как да си напълним джоба.За останалите необходими неща вече няма нужда да ходим да гледаме как го правят западноевропейците, в Сърбия и Румъния се справят много добре...просто вече ни затвориха с обиколка.Занимавам се с това нещо вече 20 години и гарантирам че се получава ,който е идвал на рали-крос,автокрос,планинско или майсторско в Севлиево мисля че е останал доволен от видяното.
Аватар
racing service
 
Мнения: 151
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2005 22:31
Местоположение: Севлиево
Име: Иван Кушлев

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот bat_jori » Пет Юли 15, 2011 13:48

в Румъния така го правят ,наистина има какво да учим мотористи срещу колите Изображение
Изображение
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот rossen79 » Пет Юли 15, 2011 13:58

zlatko написа:не ми трагват клипчетата от http://www.automagazin.bg/Videos.php някои може ли да ми помогне

Да в някой магазин за компютри ще ти помогнат :D
Аватар
rossen79
 
Мнения: 203
Регистриран на: Съб Авг 05, 2006 22:36
Местоположение: plovdiv
Име: Росен Маджуров

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот ivozet » Пет Юли 15, 2011 14:20

Рали на Боровец се прави през зимата, а не през лятото. Добре ,че бяха миналата година чужденците, иначе публиката щеше да е колкото тази година. :lol:

Хайде наздраве за петък! :wink:

zlatko написа:не ми трагват клипчетата от http://www.automagazin.bg/Videos.php някои може ли да ми помогне


Кои клипове ти трябват, ще ти ги пратя?

Довечера по Мотори ще дават репортаж за ралито.
Изображение
Аватар
ivozet
 
Мнения: 773
Регистриран на: Вто Ное 29, 2005 10:27
Местоположение: SOF
Име: Иво Асенов

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот Forceline » Пет Юли 15, 2011 17:31

[quote="ivozet"]Рали на Боровец се прави през зимата, а не през лятото. Добре ,че бяха миналата година чужденците, иначе публиката щеше да е колкото тази година. :lol:



на рали българия мястото си му е на боровец,а друг е въпроса че няма кой да го организира ,рекламира,промотира като хората.за рали на сняг и за рали с нощни етапи това е ясно всички го искат само че пак няма кой да ги организира.За рали албена нищо не пречи да се организира като отделен кръг за бг шампионата,има достатъчно разбиращи хора и занимаващи се с този спорт в североисточна българия за да си го организират щом има интерес към него :mrgreen:
Forceline
 
Мнения: 77
Регистриран на: Съб Май 15, 2010 23:08
Име: димитър петров

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот P.Solberg » Пет Юли 15, 2011 17:40

Мястото на рали "България" за мен лично не е на Боровец. Мястото му може да е в София, но във времена, когато има пари и повечето отбори няма да го усетят. В момента - ралито трябва да е в Сливен или ако щете стария вариант на Хеброс. Това са състезания, които са запазили духа и атмосферата на истинските ралита и затова ще бъдат изключително добре посетени. Компактни са и няма толкова много преходи, а публиката има възможност да се мести по етапите и да гледа повече. Но все пак везните при мен клонят за Сливен. Второ, рали "Албена" във варианта си от 2001-ва година, когато бе за последно - не може да се реализира и това трябва да бъде разбрано от всички. Ралито е много тежко за организиране - минава през три области и трябва да се ангажира страхотен ресурс. В момента единственото състезание, което има потенциал да приеме лиценза за европейски шампионат е Сливен. Дано онези тикви им прозре, че "България" в този си вариант много скоро ще падне дори под нивото на регионалните ралита.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот Ferjancz » Пет Юли 15, 2011 17:44

vikikos написа:
Ferjancz написа:
vikikos написа:Аз пък щях да си взема R4 кита и/или да покарам още няколко ралита с Мицото,въпрос на приоритети...


Ще си вземеш кит за Р4, ама друг път. Случайно да ти е известно, че от кита Р4 за ЕВО9 има само пластмасите, а най-важната част - окачването на унибали, още не е произведено? А знаеш ли за кои коли го има въобще ?!?! И понеже виждам, че си адския капацитет в тази област, я открехни аудиторията, колко излиза едно състезание с ЕВО9, че да направим сметка, колко състезания могат да се направят с кит Р4 с 33 000 евро! Аз отговора на тази иначе лесна задачка го знам, ама за теб се съмнявам!


Моля,слушай какво!Изявяваш се като някакъв гуру,но го прави пред тези,които преди 2 г. са видяли състезателна кола на живо за пръв път.Ясен ли съм!?Заради такива образи,като теб,този форум следва съдбата на рали шампионата!Изобщо не ме интересува какво знаеш и какво не,усещам те,че от скоро се заглеждаш по шарени коли с номера на вратите!Ти изобщо усети ли за какво пишем с P.Solberg...!? Може ли да си такъв охлюв...!?Знаел и какво знаеш,като знаеш,що не го направиш!Казах просто,че наем на такава кола е безсмислен за такова безсмислено състезание!Като малките деца - ама ти знаеш ли....ииии дъра бъра....


Бреейййй, я виж ти! Настойнически тон, тип "Виж сега моето момче..." ли се долавя по-горе или ... :mrgreen: :mrgreen:

Не заради такива като мен форумът е такъв, а заради хората тип "на всяка манджа мерудия"! Нито знаеш какви са били плановете на отбора, нито знаеш какви ще са за напред. Ама викаш "що да не драсна два реда, ей така в бързината", щото видиш ли не си човек, който се заглежда по шарени коли с номера на вратите от 2г., а далеч от по-отдавна и знаеш повече от тях. Аз каквото трябва го правя, не бери грижа. Това дали е безмислено или не наемането на подобна кола, ти няма как да знаеш, нали?! За кое състезание не би било безмислено да се наеме кола?
А що се отнася до това от кога се "заглеждам по шарени коли с номера на вратите", може да спиш спокойно - от доста отдавна е :wink:

П.П. След "слушай какво", "ясен ли съм" и "охлюв", какво да очаквам - "ти ще видиш на следващото състезание" или ...
Искаш да разберем, че не си на 20 години, но подобни изказвания говорят точно обратното. Нямам нищо против да ми говориш с остър тон, но подобни квалификации си ги запази за себе си! :wink:

А наздраве, петък е все пак :mrgreen:
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот Mr.X » Пет Юли 15, 2011 17:45

Forceline написа:
P.Solberg написа:Цената от 250 000 евра, която споменавате включва само колата. Много малко са отборите, които ти дават нещо в плюс към нея. Обикновено останалите резервни части си ги купуваш за още 40-50-60 000 евро. И цената става 310-320 000. От там започваш с гумите, с бензините и с другите резервни части, които са ти необходими да си сигурен в колата. А отделно, много малко хора дават резервни кутии и диференциали, които струват съответно между 25 000-30 000 евро и 10-12 000. Така, че инвестицията не е много оправдана. Още повече, че тук вече влизат новите С2000, с 1,6 турбинка - ето вече и форд пуснаха кола. Така, че ако си купиш С2000 не е много ясно дали не си се прецакал.

колега стига с тия космически цифри-THE PRICE OF S2000 FOR TEAMS IS LIMITED BY FIA TO 168 000 EURO с ддс или иначе казано като ти върнат ддс-то в края на годината се получава точно 134 400 евро а за разликата която се получава ако получиш колата сглобена еми за 80 000 евро сам ще си я сглобявам :D а иначе за новите супер1600 турбо си прав че може да се прецакаш но още не се знае дали ще са по добри от супер2000 :shock:



:D Ех, че весело :-). В този разговор единият човек знае какво говори, другият само ..."предполага". Т.н. "официални" цени на ФИА, са толкова реални, колкото и твърдението, че Николета Лозанова е имала само 3-ма мъже през живота си :twisted: .
Истината е, че цените са следните:
- Пежо 207 ~ 275.000Е
- Форд Фиеста ~ 300+
- Шкода Фабия ~ 300+
....... при това, това са цени НЕТТО. Вариант да си я купиш "нето" АКО Е ЧИСТО НОВА КОЛА/КИТ ( а не стара, защото ако има първоначална регистрация е друго) ....НЯМА.
......да не говорим, че ако ти я сглобят ТЕ ( срещу минимум 15Е) и след това си техен клиент и си плащаш редовни за новите "екстри", определено може да разчиташ, че ще караш сравнително "различна" кола :-).
Казваш, "като си вземеш ддс-то накрая на годината".......колега, ти колко пъти си "взимал ддс" от държавата......колко пъти то е било това което очакваш, и какво ти е струвало това ( не само като нерви ...примерно) ? Това, че няколко отбора/хора го правят от доста време е нещо съвсем различно, и няма много общи неща с този контекст които ти визираш.

......going back to prices......след като "стартираш" с ПОНЕ 350Е......докараш си кит-а до БГ, УСПЕЕШ да го сглобиш, механиците ти минат обучение, направиш тестове и т.н......сумата става по-голяма. След това обаче започват състезанията.....поддръжката на колата е всичко друго , но не и лека и евтина........тогава се сещаш, че има едни неща.......който се наричат консумативи. Също както на личната ти кола. С малката разлика, че на личната си кола можеш да сложиш накладки и за 30 лева, а на С2000 под 315Е няма...примерно. И това енай-малкото, защото говорим за консумативи. Отделно има и "консумативи" с цени от по няколко хиляди евра.....както и да е.
За петцифрените суми за "ревизии" на няколко детаила да не говорим. За специалните инструменти ( които НЕМОЖЕШ да не си купиш) също. За факта, че като си на такова ниво НЕМОЖЕ да нямат добър spare package също. Само, че това "разтегливо понятие" резервни части......в истинските отбори, в отборите където знаят какво и как.......там това струва ОКОЛО И НАД 100Е ( ако се прави като по книгите и се разчита на пълното обезпечение на над един сезон, само с части обаче)..... и така.....
Да не говорим за различните кутии......струващи от 30+Е......при които се получава факта, че си ...налял една маса пари.....подготовка, нерви и т.н....... и отиваш на Ипър и се чудиш ( колкото и да си добър) защото ти пляскат едни шамари от по 1+сек./км. ..... Дано да си ме разбрал какво имам предвид, защото това е САМО ЧАСТ от примерите.

И така.......Супер за 100 и малко евра....нов :shock: НЯМА, и никога е имало.......виж стойноста на поддръжката за пълен сезон е някъде там...., но не и колата :-).
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот Л. Мечков » Пет Юли 15, 2011 22:06

Само фиестата е по-скъпа, шкодата е почти на цената на пежото. Джантите и всичко необходимо, за да стартираш е още 45 000 евро, като за 275 000 евро си купуваш сглобена кола. Което е минус за мен, защото, ако си я сглобяваш сам, започваш подготвен технически, а не викаш сульо и пульо и да ти свалят кожата и под ноктите. ДДС- то се връща! Автомобила се купува на името на клуба, така си връщаш, не само данъка на колата, но и данъка върху всички консумативи и тн... :wink: Друг е въпросът, че винаги могат да те извъртят...
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот Л. Мечков » Пет Юли 15, 2011 22:10

bat_jori написа:в Румъния така го правят ,наистина има какво да учим мотористи срещу колите Изображение
Изображение

Брех, моята беше също толкова смляна, ама откъснах един стълб и една мантинела, тоя моторист е бил сериозно копеле :lol:
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот trouble » Пет Юли 15, 2011 22:16

Като се заговори за ДДС и ми стана интересно. На какво основание се връща ДДС-то на закупен състезателен автомобил???
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот golf_1 » Пет Юли 15, 2011 22:45

bat_jori написа:в Румъния така го правят ,наистина има какво да учим мотористи срещу колите Изображение
Изображение

Продължавайе да се заблуждавате,да ние сме най големите,ония от ФИА явно са се объркали,щом са пуснали толкова хувава статия за нас...Ела да видиш по курортите каде са Румънците с най новите коли,доста са зле,а за състезанията им те Тихомир и Катето обясниха ясно,къде сме ние и къде са те,скоро няма да карат тук, освен на знаеш кой истински ралита,ралита без лични блага за никой,ралита опитващи се да съберат,а не да гонят хората с петолевки..... 8)
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот bat_jori » Пет Юли 15, 2011 23:31

ми заблуждавам си се ,това пишат -това сме прочели ,не съм си го измислил ,ако беше на България имаше да се плюе да се кълне ,а за меката Румъния може слувало се -там са истинските състезания.
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот BradurS » Пет Юли 15, 2011 23:49

Л. Мечков написа:Само фиестата е по-скъпа, шкодата е почти на цената на пежото. Джантите и всичко необходимо, за да стартираш е още 45 000 евро, като за 275 000 евро си купуваш сглобена кола. Което е минус за мен, защото, ако си я сглобяваш сам, започваш подготвен технически, а не викаш сульо и пульо и да ти свалят кожата и под ноктите. ДДС- то се връща! Автомобила се купува на името на клуба, така си връщаш, не само данъка на колата, но и данъка върху всички консумативи и тн... :wink: Друг е въпросът, че винаги могат да те извъртят...

Ъъъ... клуба е регистриран по ДДС ? :oops:
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: Рали България 8-10 юли 2011, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот Forceline » Съб Юли 16, 2011 00:17

ДО МИСТЪР Х ех че весело още един христофор колумб абе темата е рали българия ама ти що да не драснеш няколко реда а :?: бил съм предполагал нещо си еми ще си предпологам колкото си искам а ти си смешен просто темата беше колко струва супер 2000 а не колко излиза сезона с резервните части повярвай ми 95% от хората които пишат тук са наясно с разходите и подражката на тези автомобили :cry: какво си ми зарасправял че видиш ли скоростите стрували 30 000е еми колко да струват бе мистър Х като това е втората по важност част от супера това да ти не е стоп или фар или мигач та нали 5 неща определат цената на колата- мотора ,скоростите окачване дифове и екуто ,имаше едно предаване- това го знае всяко хлапе по бтв ,я ми кажи колко ще струва наследника на супера 1,6турбо като си толкова вещ в нещата :shock: боже боже гледам и не вярвам на ушите си-из професор вучков,айде набивай пици и макарони в бреша и не се изказвай неподготвен г-н всезнайко :!: :mrgreen:пиша ти слаб 2 седни си :!:
Последна промяна Forceline на Вто Юли 19, 2011 09:48, променена общо 5 пъти
Forceline
 
Мнения: 77
Регистриран на: Съб Май 15, 2010 23:08
Име: димитър петров

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта