|
||
zlatko написа:не ми трагват клипчетата от http://www.automagazin.bg/Videos.php някои може ли да ми помогне
zlatko написа:не ми трагват клипчетата от http://www.automagazin.bg/Videos.php някои може ли да ми помогне
vikikos написа:Ferjancz написа:vikikos написа:Аз пък щях да си взема R4 кита и/или да покарам още няколко ралита с Мицото,въпрос на приоритети...
Ще си вземеш кит за Р4, ама друг път. Случайно да ти е известно, че от кита Р4 за ЕВО9 има само пластмасите, а най-важната част - окачването на унибали, още не е произведено? А знаеш ли за кои коли го има въобще ?!?! И понеже виждам, че си адския капацитет в тази област, я открехни аудиторията, колко излиза едно състезание с ЕВО9, че да направим сметка, колко състезания могат да се направят с кит Р4 с 33 000 евро! Аз отговора на тази иначе лесна задачка го знам, ама за теб се съмнявам!
Моля,слушай какво!Изявяваш се като някакъв гуру,но го прави пред тези,които преди 2 г. са видяли състезателна кола на живо за пръв път.Ясен ли съм!?Заради такива образи,като теб,този форум следва съдбата на рали шампионата!Изобщо не ме интересува какво знаеш и какво не,усещам те,че от скоро се заглеждаш по шарени коли с номера на вратите!Ти изобщо усети ли за какво пишем с P.Solberg...!? Може ли да си такъв охлюв...!?Знаел и какво знаеш,като знаеш,що не го направиш!Казах просто,че наем на такава кола е безсмислен за такова безсмислено състезание!Като малките деца - ама ти знаеш ли....ииии дъра бъра....
Forceline написа:P.Solberg написа:Цената от 250 000 евра, която споменавате включва само колата. Много малко са отборите, които ти дават нещо в плюс към нея. Обикновено останалите резервни части си ги купуваш за още 40-50-60 000 евро. И цената става 310-320 000. От там започваш с гумите, с бензините и с другите резервни части, които са ти необходими да си сигурен в колата. А отделно, много малко хора дават резервни кутии и диференциали, които струват съответно между 25 000-30 000 евро и 10-12 000. Така, че инвестицията не е много оправдана. Още повече, че тук вече влизат новите С2000, с 1,6 турбинка - ето вече и форд пуснаха кола. Така, че ако си купиш С2000 не е много ясно дали не си се прецакал.
колега стига с тия космически цифри-THE PRICE OF S2000 FOR TEAMS IS LIMITED BY FIA TO 168 000 EURO с ддс или иначе казано като ти върнат ддс-то в края на годината се получава точно 134 400 евро а за разликата която се получава ако получиш колата сглобена еми за 80 000 евро сам ще си я сглобявам а иначе за новите супер1600 турбо си прав че може да се прецакаш но още не се знае дали ще са по добри от супер2000
bat_jori написа:в Румъния така го правят ,наистина има какво да учим мотористи срещу колите
bat_jori написа:в Румъния така го правят ,наистина има какво да учим мотористи срещу колите
Л. Мечков написа:Само фиестата е по-скъпа, шкодата е почти на цената на пежото. Джантите и всичко необходимо, за да стартираш е още 45 000 евро, като за 275 000 евро си купуваш сглобена кола. Което е минус за мен, защото, ако си я сглобяваш сам, започваш подготвен технически, а не викаш сульо и пульо и да ти свалят кожата и под ноктите. ДДС- то се връща! Автомобила се купува на името на клуба, така си връщаш, не само данъка на колата, но и данъка върху всички консумативи и тн... Друг е въпросът, че винаги могат да те извъртят...
Назад към Български Рали Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 94 госта