Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръг

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот marianka4ikov » Чет Сеп 30, 2010 21:07

напълно съм съгласен с turbo
marianka4ikov
 
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Апр 01, 2010 22:43
Име: marian kachikov

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот marianka4ikov » Чет Сеп 30, 2010 21:23

нещо не тръгва репортажът
marianka4ikov
 
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Апр 01, 2010 22:43
Име: marian kachikov

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот rokoko2 » Чет Сеп 30, 2010 22:02

линка на Евроком ми дава грешка :roll: ,къде мога да го гледам :oops:
Изображение
Аватар
rokoko2
 
Мнения: 46
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 22:18
Местоположение: kavarna
Име: nikolai petrov todorov

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот Мартин Сурилов » Чет Сеп 30, 2010 22:28

Първо искам безкрайно да благодаря на колегата (той си знае кой е ;) ), който ми отвори очите и ми помогна да докажем, че бяхме неправомерно декласирани. Искам да благодаря за разбирането, което срещнах и от г-н Камен Михайлов в последвалия разговор и се надявам, че наистина ще получа обещаната от него подкрепа при предстоящото обжалване на наложеното ни наказание - декласиране.
За какво става въпрос с прости приказки, с каквито аз мога да го обясня - след колектора, при серийното клио, ауспуха минава в двойка тръби, всяка от които с диаметър 52.5мм. Тези тръби могат да бъдат отстранени и на тяхно място да се монтира единична тръба (както е в нашия случай) с размер, равен на сбора от тия две тръби - т.е. 105мм. При мен, както вече бях писал, този размер се оказа 59мм - т.е. почти двойно под допустимата норма, за което обаче по невнимание, бяхме декласирани. Това е най-общо казано.
Бих искал още веднъж да благодаря на хората, които не само останаха с нас, а и ни помогнаха и без които нямаше да стигнем до тук!
На тези, които побързаха да ни обвинят, че сме фалшиви и сме спечелили състезанието от 6мм по-широка тръба, искам да задам следния въпрос - тъй като аз не съм такъв логик като вас и нямам дарбата да предсказвам какво би и какво не би станало при едни или други обстоятелства, моля да пресметнете и да ми обясните, какви биха били времената ни, със 105мм тръба вместо 59, което е с 56мм по-голям диаметър от този на нашата кола?
Миро, тъй като освен уроци по каране, беше започнал и да ме превъзпитаваш, обяснявайки ми, как и на кого, какви извинения дължа, моля те дай пример не само на мен, а и на всички останали, като пръв се извиниш за това, че положи усилия да очерниш името и успехите ни! Следващия път, преди да ме наречеш колега или Марто, ще те помоля първо да си припомниш как ровиш в нета и се връщаш години назад, търсейки начин да опетниш името ми опитвайки се да се добереш до кирливите ми ризи и след това си представи един истински мой колега, който съсредоточи същите тези усилия за да изрови, преведе и сподели с мен документите, от които имах нужда! Лека вечер на всички колеги и приятели! Благодаря ви!
Мартин Сурилов
 
Мнения: 383
Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 10:54
Име: Мартин Сурилов

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот R5T » Чет Сеп 30, 2010 22:48

Такааа......, тръбЪтЪ се оказа правилната, значи клиото е редовноооо...... Или може би да огледаме по-добре шайбите на болтовете с които е хваната тръбата, че нещо не са хомологирани а? Пък и заради тях може да е вървяло толкова много това клио......... Интересно ще ми е да Ви видя коментарите на всичките дето ....."не че момчето кара, ами колата е нередовна"...... Много ми е чудно дали ще има поне ЕДНО "извинявай колега", че нали повечето сте колеги тука.......
Аватар
R5T
 
Мнения: 138
Регистриран на: Вто Юни 29, 2010 01:29
Местоположение: Варна
Име: Владимир Илиев

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот marianka4ikov » Пет Окт 01, 2010 07:18

маи бая хора си глътнаха изиците след това съобщение
marianka4ikov
 
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Апр 01, 2010 22:43
Име: marian kachikov

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот marianka4ikov » Пет Окт 01, 2010 07:25

мартине поздравления на твърдица пак да ги упухаш
marianka4ikov
 
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Апр 01, 2010 22:43
Име: marian kachikov

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот TURBO » Пет Окт 01, 2010 09:53

[quote="Мартин Сурилов"]Първо искам безкрайно да благодаря на колегата (той си знае кой е ;) ), който ми отвори очите и ми помогна да докажем, че бяхме неправомерно декласирани.


Поздравления Марти!Искренно се радвам ,че този път не успяха да те сломят по нечестен начин!Аз бях там и виждах израженията на феновете ,когато минаваше ,повярвай все едно в Гърция чакахме Ментоса :lol: това означава много за нас феновете -спорта не е умрял!И не обръщай внимание на критиците и ония с въпросите-правят го от завист!
Аватар
TURBO
 
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 12:02
Местоположение: Варна
Име: Иван Христов

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот naio_bg » Пет Окт 01, 2010 18:00

Браво Марта само така най накрая истината възтържествува.Пожилавам ти късмет,за успораване за декласирането ти.дано им натриеш носовете им. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Винаги караи разумно за да стигнеш там за кадето си тръгнал жив и здрав
Аватар
naio_bg
 
Мнения: 65
Регистриран на: Сря Май 28, 2008 17:47
Местоположение: ШУМЕН
Име: Цветомир Белчев

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот naio_bg » Пет Окт 01, 2010 18:02

rokoko2 написа:линка на Евроком ми дава грешка :roll: ,къде мога да го гледам :oops:

трябва да си регистриран във саита за да ти даде лика за изтегляне на репортажа.дано съм ти помогнал
Винаги караи разумно за да стигнеш там за кадето си тръгнал жив и здрав
Аватар
naio_bg
 
Мнения: 65
Регистриран на: Сря Май 28, 2008 17:47
Местоположение: ШУМЕН
Име: Цветомир Белчев

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот rally86 » Пет Окт 01, 2010 19:42

Браво пич,много се радвам за тебе,може и да не се познаваме,но следя теб и развитието като пилот и с интерес четях темата и това което се случваше и искренно се радвам че така се развиха нещата,хубаво е че има хора които са компетентни и помагат истината да излезе наяве,още веднъж браво и успех занапред
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот Stun4o » Пет Окт 01, 2010 21:08

Ура, най-сетне се оправих с компютъра си и успях да кача клипчето :)
http://www.youtube.com/watch?v=glKxP2loUPw
Приятно гледане и дано ви хареса, сложил съм само най-интересните минавания, че иначе става над 8 минути :lol: . Дано ви хареса :wink:
Последна промяна Stun4o на Пет Окт 01, 2010 21:24, променена общо 1 път
Аватар
Stun4o
 
Мнения: 66
Регистриран на: Чет Мар 05, 2009 09:23
Местоположение: Шумен
Име: Станимир Георгиев

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот plm » Пет Окт 01, 2010 21:09

Мартин Сурилов написа:Първо ...

Първо поздравления за това, което показа на Сливен и Стари столици! :D
Като гледам и това състезание ще бъде "отворено" до края на сезона. В смисъл, че трудно вече нещо ще се промени документално и май ще остане удовлетвореието на Мартин и феновете му. Което, според мен, въобще не е малко.
Защо си мисля така?
Вижте длъжностните лица на Стари столици. Техническите комисари констатират нарушение и докладват на спортните, които декласират екипажа. Има наблюдател на ф.
Тази година се загледах и забелязах, че малка група хора са постоянно ангажирани-един път като директори, после като спортни комисари, на следващото рали като наблюдатели, и т.н. От тях има такива, които са с целите семейства /на почивка/ и въобще не ги интересува състезанието. Примери много.
И въобще не съм изненадан, защото на Албена, по соц времето, когато "други" плащаха най-големия хотел там-Добруджа беше само за ф.
А трибунал май няма, защото 2-3 месеца никаква реакция по казуса "Рали България - Тихомир Стратиев". Каквато и да е тя.
И АДАС няма. Или не виждам резултати.
Макар и да не е тук мястото си позволявам да припомня факти от тази година относно регламентите.
В Сърбия:
Валидни са документите на ФИА.
На България...с нова сила ...
В Сливен - заложена бомба, но така се случи, че не избухна.
В Шумен,,,,
Предстоящото Твърдица има регламент
http://www.rally-tvardica.com/docs/reglament-2010.pdf
и т. 11.4, която тотално се разминава със Сърбия. Е, само с 15 минути. :D
Стига вече. :D
Бъркотията е пълна. :D
Марти, дано след години, ти и феновете имате приятни спомени от Стари столици 2010. :D
Последна промяна plm на Съб Окт 02, 2010 08:59, променена общо 1 път
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Окт 01, 2010 21:56

Г-н Сурилов,така по добре ли е,кажи ми каква е логиката да се стремя да те очерня,след като започвам първите си два поста с това че те уважавам като пилот.Има ли логика?Всичко което написах е във връзка с коментарите на другите.Това че извадих един стар резултат е във връзка с твърденията че у дома и стените помагат.Не знам защо толкова навътре приемаш нещата.Аз не съм ти гледал колата на прегледа а коментирам заключения на други.Нито омаловажавам успехите ти.
НИКОГА не съм те учил на каране ,защото ти си най добрия,не съм те и възпитавал,човек е толкова възпитан колкото е.Н е съм и от хората които не помагат на колегите си.Напротив,ако си следил какво пиша в други теми ще видиш че съм се стремял да помогна на другите,без да имам някаква полза ,а напротив ,само изхабени нерви.Така беше с ладите и корсите,така беше със желанието ми да помогна с някои технически решения които да помогнат на колегите с хиксовете да карат по лесно.Имах желание да помогна и на тех комисия в тези решения но ми беше казано че това е конфликт на интереси :shock: ,защото още съм се състезавал.Ако съм имал и най малка възможност бих помогнал и на теб.
Онази вечер когато реших да не пиша повече ти пуснах лично съобщение в което изразих съжаление че темата заби в нежелана посока и поднесах извинение за това.Но ти понеже си велик не е достатъчно това и дори не написа един ред в отговор.Ако това ще те удовлетвори поднасям ти извинения и тук.Както мога да казвам нещата в очите,така мога и да се извиня,това никак не ме притеснява за разлика от теб.
Малко бъркаш само в тех .понятия.Двойно по голяма тръба не значи с двойно по-голям диаметър,а с двойно по голямо сечение.Двойно по-голямо сечение от тръба 52,5 мм има тръба с диаметър 74,2 мм,е не 105 мм,но това също е по голямо от твоята така че няма проблем,но просто това е сметката.
Сега ако пак ми позволиш да те наричам Марто,ми чукни едно лично.Успех в следващите състезания.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Рали Стари Столици 24-25 Септември 2010, Нац. ш-т II кръ

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Окт 01, 2010 22:17

Пламене,ти се хващаш за минутите закъснение ,а какво ще кажеш за това?
Автомобили Група “Х” и ”Е”, Класове:
Х1 и Е1 Клас: до 1400 куб.см.
Х2 и Е2 Клас: от 1400 куб.см. до 1600 куб.см.
Х3 и Е3 Клас: от 1600 куб.см. до 2000 куб.см.
Х4 и Е4 Клас: от 2000 куб.см. до 3500 куб.см.
Х max и Е max Клас:над 3500 куб.см.
Автомобили “Кит Кар” с обем на цилиндрите над 1600 куб.см
не се допускат.
Значи допускат се автомобили гр Е макс ,а не се допускат кит кар над 1600 сс.Така се преписват механично правилници.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 57 госта

cron