plm написа:Мартин Сурилов написа:Първо ...
Макар и да не е тук мястото си позволявам да припомня факти от тази година относно регламентите.
В Сърбия:
Валидни са документите на ФИА.
На България...с нова сила ...
В Сливен - заложена бомба, но така се случи, че не избухна.
В Шумен,,,,
Предстоящото Твърдица има регламент
http://www.rally-tvardica.com/docs/reglament-2010.pdf
и т. 11.4, която тотално се разминава със Сърбия. Е, само с 15 минути.
Стига вече.
Бъркотията е пълна.
Пламка, пълна е да! Ама нека продължават да си мълчат състезателите, пък ние простосмъртните ще стоим отстрани и само ще гледаме сеира. Ама не сеира на федерацията само, а сеира и на българските пилоти!
Сърбия: къде пише аджеба за тия 15 минути? Като има отворена вратичка, винаги ще се намери кой да влезне!
България: къде пише изобщо, че това състезание е кръг от нац.шампионат? Ама отговора ''на страницата на БФАС'' не ме удовлетворява мен лично! Има ли Регламент това състезание? -има! В него не пише нищичко за Бълг.Нац.Шампионат
Сливен: о, да, бомбата беше заложена, само, че за мен тя си избухна! Защото един екипаж, макар и малък, стартира по системата супер рали, но не получи класиране за нац.шампионат! Защо? Всъщност, къде пише, че супер рали не важи за Нац.ш-т в Регламента на рали Сливен? Ми никъде!!! Кой Правилник е висшестоящ в случая? Защото аз ще ви кажа, че нашия екипаж също щеше да стартира по супер рали и за това отидох специално да прочета Бюлетина, за да съм наясно в какви срокове трябва да се включим. И ще ви кажа също, че този Бюлетин лепнат при всички останали гласеше следното (не цитирам дословно): автомобилите продължили по супер рали трябва да минат технически преглед 6 часа преди обявяването на стартовия списък за ден 2'' НИКЪДЕ не пишеше, че супер рали НЕ ВАЖИ за бълг.нац. рали шампионат! Е, аз как да го разбирам това? Да хвърлям боб дали на другия ден ще имам класиране ли? О, да, сега ще кажете, че в Годишника пише, че не важи! Само, че Българския годишник не е по-висшестоящ от правилника и регламента за провеждането на състезания важащи за Източната купа, и щом в този Регламент НЕ пише, че е забранено, то значи е позволено!
Значи може в този Регламент да пише това: 11.6 Специални национални изисквания
Състезателните автомобили трябва да бъдат екипирани с: един триъгълник, знак
червен SOS, зелен ОК на формат А3, две светлоотразителни жилетки(по една на
човек), две резачки за колани, лесно достъпни в седяща позиция за водача и
навигатора, както е описано в Чл. 253.6.1 от Приложение J
а не може да впишат едно единствено изречение: ''Супер системата рали не важи за националния рали ш-т'' Колко е лесно!
И още нещо във връзка с регламентите на състезанията от Източната купа, тъй като явно бъркотията наистина е пълна. Цитат от Регламента на Сливен: 1.1 Това рали ще се проведе в съответствие с Международния
Спортен Кодекс (и неговите приложения), Стандартния регламент на FIA за Рали
шампионат, Националния спортен кодекс (БФАС), който е в съответствие със
Стандартния Регламент на FIA и този Допълнителен Регламент.
Защо трябва да се съобразявам с правилата на българският правилник, като тук никъде не пише, че състезанието ще се проведе в съответствие с него?!? Изводът е следният: изпати си малкият отбор на Сливен(те си знаят кои са), а за големите понякога е позволена тая с-ма, друг път не, зависи от заплахите на мениджърите на отборите! Примерно.
И аз Пламка казвам стига вече! Ама не на фед., а на състезателите!
Уффф...