от MIROSLAV MARINOV » Сря Дек 23, 2009 20:06
Разрешените тегла за гр Х са занижени с около 100кг на клас спрямо тези на хомологираните автомобили ,така че на който колата е по хомологационен фиш ,както е и моята няма място за притеснение.
Промените в изискванията за купетата обаче автоматически изкарват от строя няколко коли/голфа на Асен,ладата на Илия Бояджиев,бургаската таврия /, а 95 процента от останалите имат премахнати консруктивни елементи с цел олекотяване които биха довели до спорни моменти на техническите прегледи и съответно обект за контестации.
Има коли които са със собствени конструкции окачване ,които също ще отпаднат защото е казано че носачите трябва да са серийни ,разбира се с разрешените промени по тях,но трябва да бъдат идентифицирани като серийни.
Мисля че е добре да се дискутират навреме нещата и по неясните въпроси да се потърси по точен отговор за да може всеки да има време се подготви спрямо изискванията.
По принцип подкрепям създаването на по точен регламент за тази група защото иначе всеки прави каквото си измисли и като резултат се движат такива неидентифицирани летящи обекти които се държат едва ли не само на инсталацията.Особено в ралитата това е недопустимо.Не е нормално да ти се отпори багажника и да ти падне резервната гума на трасето.
Най голямата уловка е с разрешените автомобили.И миналата година го коментирах.Щом се допускат автомобили без хомологация ,няма как да не се допуснат тези с хомологация.Те са част от цялото.Ако на един хомологиран автомобил му смениш броните и някои други разрешени неща за гр Х ,той вече е НЕХОМОЛОГИРАН АВТОМОБИЛ.
Но всеки автомобил ,който е хомологиран ,по същество е сериен.Може да си го купиш от магазина и да си го правиш за гр Х.Може да му направиш промени ,но не е задължително.Не знам дали ме разбирате защото не съм юрист.Може би трябва да попитаме Виктор Георгиев,навигатора на Цвети.
Проблема с тази точка е че за поредна година се преценява на личностна основа.Все някой бърка на някого класирането.Не мога да си обясня как един пилот се стреми да си направи нехомологирана кола в гр Х 260 коня ,а го е страх да се състезава с колега ,чиято кола е 220 коня ,но е хомологирана.
Аз имам предложение в началото на сезона да се разиграят класиранията на тото и после всички да караме спокойно,без интриги ,а само за нас и за зрителите.Мечти-и-и-и-и-и!