Радвам се, че ти помогнах
Относно въпросът за класирането на навигаторите, да, такова в БГ няма, въпреки, че в годишната книжка са описани правилата за индивидуалното класиране.
Колкото до махането на два от РЕАЛНИТЕ резултата... 1. Това според мен е пълна идиотщина и 2.Както нулата, така и неучастието се смятат за резултати, тоест те са две едни и същи неща. Никъде в правилника не пише, че се махат два от най-слабите резултата на състезателя от...от действителните му състезания или пък от състезанията, в които е взел участие или нещо в този смисъл, но с други думи.
Не зная кога ще променят тази тъпотия с махането на резултатите, след като никъде по света не се махат реални резултати..., но...
Миналата година важеше някакво правило за 60% участие в дадения шампионат, с което мене ме наказаха да излезна самичка на награждаването, без навигаторка (тъй като нито една от тях не покриваше процентите), а в същото време ми връчиха 4 купи
Къде е логиката?
И след прочитането на мнението на Деймъна, се зароди една въпросителна и тъй като само в офиса още не съм си взела правилника, ще помисля малко, ще прочета малко в къщи и тогава ще дам някакъв отговор...
Въпросителната е следната: след като тази година правило за 60% покритие на състезанията от ш-та не важи, след като няма индивидуални класирания (пилот-навигатор) аджеба в случая на Катето, кой от навигаторите ще класират, наградят и напишат в годишната книжка?