Ако се загледаш в темите от минали години ще видиш,че почти всяка година има подобни дискусии.И нищо особенно не се получава.Паркинги и кратки пътища добре звучи,ама трябва да се сменят трасетата,че да се получи някаква промяна.Иначе за толкова години,редовните фенове доста добре са си разучили домашното наречено кратки пътища
.
Като идея бих предложил да се проведат още няколко нощни етапа.Като се прави графика на дадено рали,няма да е лошо да се помисли как да се помогне на зрителите да могат да видят повече етапи.Друго поне аз не се сещам.Има много какво да се желае,ама ..... всичко стига до парите.
За рали сприната - аз си мисля,че не е добра идея в момента.Стартовите пари при малките класове са точно фиксирани(примерно казано),от там следват парите за гориво и гуми.Всички знаем каква ще е разликата в сумата за гориво/гуми за 80 и 160 състезателни км.На фона на началната сума за стартиране в ралито е доста по-малка
.При голямите не е така,ама техните бюджети са доста по-гъвкави
.
Не съм съгласен и с Алекс за планинското и рали сприната.Планинското е обикновенно около 40 км. общо за двата дена.До тук добре - малка е разликата в парите необходими за гуми/бензин в рали спринта и планинското,НО в планинския участват пилоти които са на ръба да участват или не.Не са рядкост случаите в които пилотите взимат пари на заем за да приберат техниката до родния град.И стигаме до момента: 85-90% от пилотите със сигурност не биха участвали в тази дисциплина.При положение,че поне едно 50+% от рали пилотите не биха участвали,ми идва мисълта,че спринта няма шанс като дисциплина у нас.Просто трябва да се обособи "средна класа" пилоти,да станат повечко и тогава ........