Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот P.Solberg » Вто Май 19, 2009 16:13

Оги то и аз съм ви фен, ама с особено мнение дето ми тормозите Жечко на всяко рали, ама на това съм щастлив, че го опазихте. Нещата навлизат в правилния ритъм и вие го показвате. Относно глупостите след финала, радвам се че вие сте сериозни хора, със сериозен юридически опит и ще си търсите правата до последно. Така трябва да бъде, за да се научат всички, че никой не може да си говори и прави каквото иска по тези състезания. Късмет и напред към титлата :)
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот damon » Вто Май 19, 2009 18:07

Ето и малко онборд кадри.

Целия СЕ3:


Старта на СЕ1 - най-бързата част от трасето:
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот emoangeliyn » Вто Май 19, 2009 18:33

Момчета /и момичета/, не съм най-редовният посетител на ралитата, но искам да в кажа, че това рали ми напълни душата. Дано поне другата година да няма такива проблеми, като тези за които чета по-горе и се надявам автомобилния спорт в Б-я ра върви само нагоре, а на да го спъват такива дребни душици.

Благодаря Ви, че въпреки всичко КАРАТЕ
Аватар
emoangeliyn
 
Мнения: 197
Регистриран на: Съб Дек 20, 2008 12:00
Местоположение: Белоградчик
Име: Емо Ангелийн

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот kiko » Вто Май 19, 2009 19:00

Нищо не можеш да направиш срещу педерацията.Не може да ги съдиш,не може и да обжалваш като хората.Това е все едно да пикаеш срещу вятъра и да очакваш да не се намокриш.Трябва да се помисли конструктивно,да се намери изход,достатъчно интелигентен за да може всичко да си тече нормално.Последен пример за човек търсещ правата си и "намокрил" се след това е Гераджиев.Ярък пример за "примирие" м/у тех. комисия и пилот е Стайков.Така,че помислете как най-добре ще се развържат нещата.НЕ КОМЕНТИРАМ В КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ КОЙ Е КРИВ И КОИ Е ПРАВ.ТОВА НЯМА ОСОБЕННО ЗНАЧЕНИЕ ЗА БЪДЕЩЕТО.
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот trouble » Вто Май 19, 2009 19:38

За бъдещето мисля че има огромно значение....т.е. нищо хубаво не ни очаква...Ще се стигне до момент в който на рали ще участват само 000, 00 и 0. А може и те да бъдат дисквалифицирани, не знам...Сега какво трябва да се направи за да участва това Клио отново без наказние..Ново купе?!?, нов паспорт ли, хомологция ли. Питам, защото не разбирам как ще продължи...А без Оги, шампионата в Н/3 се обезмисля...
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот kiko » Вто Май 19, 2009 20:14

Лошото е,че не става дума за ОГИ :wink: .Според непотвърдена информация нещата стават доста курави - започва семинар в педерацията на над 30 технически комисари за координация на знанията,евентуални обсъждания за най-популярните автомобили у нас и тн. и тн.Нещата последно време не опират само до Оги или пък Рено Клио.На къс пас се подкара болния въпрос за съществуването на ЕВО 9 група А,започна тотална проверка на бельото на пилотите във всички стартове.Бог знае какво още предстои :twisted: .Нещата наистина стават курави :wink:
Втори човек ми каза за съществуването на комион на ФИА,който ходи по състезанията и лови с едно връзване на буксата нехомологирани електроники на всички видове автомобили.Не ми се мисли,какво ще се случи,ако на някой му дойде гениалната идея да го докара на България :arrow:
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот todor hristov » Вто Май 19, 2009 21:11

Крайно време е да се случат такива неща.Предпочитам да гледам чисти и честни ралита.Пистите и планинските вече мязат на драг,така,че там по-хубаво правила да няма.
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот plm » Вто Май 19, 2009 22:25

teh_co написа:Какъв е този цирк,който правите?...

Цирка го правите вие, служителите на ф.
Ние тук само си говорим. А вие скришом подслушвате. :D
И добре ще е да се ограмотите.
Къде в хомологационен фиш има ЕТ та ще го контролирате? И как ще го контролирате?
Като ще вървим докрай дай измерените тегла на първите 6 коли.
Ние тук си казваме всичко, каквото знаем.
Вие пречите на спорта у нас.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот Георги Лютов » Вто Май 19, 2009 23:12

[quote="OgyWRC"][color=#000080]Ето някои факти относно нашето участие:





Относно слуховете за г-н Белчев старши и неговата роля в тази „пиеса” – искрено се надявам всичко това да не е вярно и за мое собствено спокойствие се въздържам да мисля каквото и да е било в тази насока. Предполагам множеството снимки, които той направи на нашия автомобил са просто заради красивия дизайн на Жечко ;-)

Оги с тебе не се познаваме макар че сме колеги но си много наивен.Лично Георги Белчев ми заяви преди неколко месеца че не е съгласен да даде (няма да спомена сумата)лева да си зглоби КЛИО 2 защото от федерацията му бяша казали че ще издават паспорти и старото му клио не отговаря на хомологациятя на фаза 2.Момчета просто не тряябваше да го биете и нямаше да имате проблем.Мисля че съм ти повече приятел от некой който ти казва "ЕВАЛА БРАТО" и "ТОВА БЕШЕ ВАШЕТО РАЛИ"
Георги Лютов
 
Мнения: 8
Регистриран на: Чет Авг 21, 2008 09:04
Име: Георги Лютов

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот selianina » Вто Май 19, 2009 23:27

В реда на мисли за тези ОГРООООМНИ проблеми с тези малки Рена как бихте коментирали следните текстове:


оригиналните фарове могат да бъдат направени неработещи и покрити с тиксо
ТЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ЗАМЕНЕНИ С ДРУГИ ФАРОВЕ В СЪОТВЕТСТВИЕ С ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ

Article 254 - 2009
Specific Regulations for production cars (Group N)
Lighting system:
.....
The original headlights can be made inoperative and covered with adhesive tape.
THEY CAN BE REPLACED BY OTHER HEADLIGHTS, IN COMPLIANCE WITH THIS ARTICLE.
selianina
 
Мнения: 24
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 18:44
Име: Teodor Tzolov

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот damon » Сря Май 20, 2009 09:57

Репортажа от Евроком:
http://torrents.rally-club.net/details. ... 60bdd2189c
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот teh_co » Сря Май 20, 2009 10:57

Много ми се иска да бъда разбран правилно!

"Къде в хомологационен фиш има ЕТ та ще го контролирате? И как ще го контролирате?"

Един въпрос,който страшно много ми хареса.Значи все пак има хора,които четат тези хартийки наречени хом.фишове.Отговора ми е малко забулен за да ме разберете Вие (ПЛМ),но другите да се помъчат малко:един автомобил:три хомологационни фиша:два вида джанти:три вида широчини на автомобила:една елка или пък по-лесния начин -обади се на приятел от Нисан да ти каже с какви джанти се продават трите вида Клио 2.0 16 :wink:
Имате един въпрос за теглото-тактично няма да отговоря и Вие ще ме разберете.
Тъй като съм изненадан от доста доброто познаване на този автомобил тук,ще задам един въпрос към хората-колко са механичните разлики в хомологационните фишове?Ще ви помоля да не ги цитирате.Само бройка.Леко подсказване(не към ПЛМ) :1+.

"Та проверихме VIN номера на Жеката при официалния представител на Рено и взе че се оказа Фаза 2. Предполагам, твърдението че автомобилът ни е фаза 1 се дължи на някаква техническа грешка по време на проверката"

За съжаление вашия вин не отговаря на нито един от необходимите за трите хомологационни фиша.С това,че апелирате,че карате ШАСИ ФАЗА 2 е леко казано намек за техническа неграмотност във федерацията.Няма как да не отбележа,че това може да се отрази негативно в настроенията на някои мои колеги.
Да наистина има няколко автомобила в група Н/3 ,които се нуждаят от известно преправяне на външния вид с което НАПЪЛНО се приключват техническите им проблеми.Трябва да отбележа,че става дума за състезателни автомобили,които притежават шасита с вин номера споменати в някой от трите хомологационни фиша за този модел.
Мисля,че съм напълно точен към някои отбори с написаното от мен по-горе.
Като заключение бих написал нещо нетипично:
Федерцията като цяло прави доста компромиси в момента.Много от колегите,които са тех. комисии си затварят очите за много неща.Наистина всеки един от нас оценява усилията на отборите и максимално се гледа да се опростяват нещата.Това,че еди коя си кола е с механичен дросел,а не ел. не е от особенно значение,когато се прецини на място,че точно това не помага кой знае колко.Много добре знаеме и финансовите възможности на пилотите във всички дисциплини.За това не е било изключение,както и няма да бъде изключение да се допусне седалка с подправена хомологация (примерно).Винаги се съобразяваме с вас и вашите проблеми и понякога странни техни решения.Все пак сме малко или много грамотни и наистина ни е болно когато направим компромис и след това видим,че дадения човек не си взима поука.Спорта си има закони и правила,които трябва да се спазват.От известно време започна кампания за постепенно регулиране на нещата във всички дисциплини,като се стреми това да става максимално безболезнено за отборите и техните спонсори.Това,че на пръв поглед имаше една дисклалификация лишена от особенна логика беше известен реверанс към отбора.Просто си мисля,че спонсора ще приеме с насмешка това решение и няма да има някои последствия.Мисля(чудя се дали да го напиша),че проблема е в една пластина.Пластина,която,ако се процедира правилно няма да постави под съмнение труда на пилоти и механици през годините.
Нядавам се да не се сърдиме(много) и на Шумен да се видим отново.
teh_co
 
Мнения: 2
Регистриран на: Вто Май 19, 2009 11:04

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот GTI-8V » Сря Май 20, 2009 11:26

teh_co написа:За съжаление вашия вин не отговаря на нито един от необходимите за трите хомологационни фиша.С това,че апелирате,че карате ШАСИ ФАЗА 2 е леко казано намек за техническа неграмотност във федерацията.


Ако това е истина, предполагам, че е като на моето Митсубиши Ево 9, което също няма валидна хомологация за неговия VIN.
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот vikikos » Сря Май 20, 2009 15:09

teh_co написа:...Спорта си има закони и правила,които трябва да се спазват...
Защо тогава не ги спазвате?Или по-точно когато трябва.Как така сте се усетили,след финала,след тех.преглед и след издаване на паспорта,че в тази кола има някакъв генерален проблем с нейната идентичност.Не става въпрос за джанти,седалки,каски или нещо дребно...
vikikos
 
Мнения: 446
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 21:49
Местоположение: варна
Име: ВИХРЕН ХРИСТОВ

Re: Рали Вида 2009, Нац. ш-т, II кръг

Мнениеот BradurS » Сря Май 20, 2009 15:40

GTI-8V написа:
teh_co написа:За съжаление вашия вин не отговаря на нито един от необходимите за трите хомологационни фиша.С това,че апелирате,че карате ШАСИ ФАЗА 2 е леко казано намек за техническа неграмотност във федерацията.[/quote
Ако това е истина, предполагам, че е като на моето Митсубиши Ево 9, което също няма валидна хомологация за неговия VIN.

Алекс ще имаш проблеми ако караш в група А/Н, но ти караш в "Х" така че няма особено значение според мен.


Хубаво е че техническата комисия се включи в дискусията.
Някой по-горе написа "Стайков се е помирил с тях" . Какво означава това ? Аз не мога да го разбера. Или опппа оня му знае устата - дай сега да го съсипем до края на сезона. Стайков не е единствения. Ще припомня и за Парашкевов. Струва ми се че Оги е на ред. Дано греша.
В спорта не трябва да има По-По-Най- по отношения с техническата комисия. Всички трябва да са равни. Но интереса клати феса...

Все пак е хубаво да се спазват правилата естествено...но като говорим за спазване на правила те да са еднакви за всички ! :idea:
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 87 госта

cron