Много ми се иска да бъда разбран правилно!
"Къде в хомологационен фиш има ЕТ та ще го контролирате? И как ще го контролирате?"
Един въпрос,който страшно много ми хареса.Значи все пак има хора,които четат тези хартийки наречени хом.фишове.Отговора ми е малко забулен за да ме разберете Вие (ПЛМ),но другите да се помъчат малко:един автомобил:три хомологационни фиша:два вида джанти:три вида широчини на автомобила:една елка или пък по-лесния начин -обади се на приятел от Нисан да ти каже с какви джанти се продават трите вида Клио 2.0 16
Имате един въпрос за теглото-тактично няма да отговоря и Вие ще ме разберете.
Тъй като съм изненадан от доста доброто познаване на този автомобил тук,ще задам един въпрос към хората-колко са механичните разлики в хомологационните фишове?Ще ви помоля да не ги цитирате.Само бройка.Леко подсказване(не към ПЛМ) :1+.
"Та проверихме VIN номера на Жеката при официалния представител на Рено и взе че се оказа Фаза 2. Предполагам, твърдението че автомобилът ни е фаза 1 се дължи на някаква техническа грешка по време на проверката"
За съжаление вашия вин не отговаря на нито един от необходимите за трите хомологационни фиша.С това,че апелирате,че карате ШАСИ ФАЗА 2 е леко казано намек за техническа неграмотност във федерацията.Няма как да не отбележа,че това може да се отрази негативно в настроенията на някои мои колеги.
Да наистина има няколко автомобила в група Н/3 ,които се нуждаят от известно преправяне на външния вид с което НАПЪЛНО се приключват техническите им проблеми.Трябва да отбележа,че става дума за състезателни автомобили,които притежават шасита с вин номера споменати в някой от трите хомологационни фиша за този модел.
Мисля,че съм напълно точен към някои отбори с написаното от мен по-горе.
Като заключение бих написал нещо нетипично:
Федерцията като цяло прави доста компромиси в момента.Много от колегите,които са тех. комисии си затварят очите за много неща.Наистина всеки един от нас оценява усилията на отборите и максимално се гледа да се опростяват нещата.Това,че еди коя си кола е с механичен дросел,а не ел. не е от особенно значение,когато се прецини на място,че точно това не помага кой знае колко.Много добре знаеме и финансовите възможности на пилотите във всички дисциплини.За това не е било изключение,както и няма да бъде изключение да се допусне седалка с подправена хомологация (примерно).Винаги се съобразяваме с вас и вашите проблеми и понякога странни техни решения.Все пак сме малко или много грамотни и наистина ни е болно когато направим компромис и след това видим,че дадения човек не си взима поука.Спорта си има закони и правила,които трябва да се спазват.От известно време започна кампания за постепенно регулиране на нещата във всички дисциплини,като се стреми това да става максимално безболезнено за отборите и техните спонсори.Това,че на пръв поглед имаше една дисклалификация лишена от особенна логика беше известен реверанс към отбора.Просто си мисля,че спонсора ще приеме с насмешка това решение и няма да има някои последствия.Мисля(чудя се дали да го напиша),че проблема е в една пластина.Пластина,която,ако се процедира правилно няма да постави под съмнение труда на пилоти и механици през годините.
Нядавам се да не се сърдиме(много) и на Шумен да се видим отново.