|
||
P.Solberg написа:И от къде го разбра, че ще гледаме WRC по Евроспорт? Една статия с чисти догадки и никакви факти? Еми тогава да почнем да вярваме на всичко, което се говори и измисля. Това, че Русия и Индонезия си имат проблеми, не е наш проблем. Внесли сме депозит, от държавата са отпуснати много сериозни пари, надали някой ще посмее да се подиграе с нас по този начин.
P.Solberg написа:Алекс организаторите от мои източници знам, че разполагат със седем цифрена сума. Депозита е 110 000 евро или повече. Ако ФИА се подиграе по този начин с организатор на състезание, просто ще е адски нагло. Щом страната фигурира в календара, значи ще има инспекция и единствената им вратичка е да кажат, че не можем да се справим. А ако това стане, значи проблема ще е изцяло за организатора.
It is understood this potentially follows the failure of Russia and Indonesia to come up to the standards needed and so leaves two vacant places.
International Automobile ( FIA ) in Paris today (February 18th) to hold a review of existing arrangements with a view to moving to a permanent fourteen round series ....... Up to this year the WRC has been operating on a one year on one year off basis among 24 events. ......... However the FIA plan to bring in the fixed fourteen round series from 2010. ....
txl написа:GTI-8V, когато цитираш нещо, дай линк към оригинала, че да можем да го видим и него.
P.Solberg написа:Ще поживеем и ще видим. Само ме дразни това, че по всякакъв начин се опитваш да ни убедиш, че нищо няма да стане, че не може да организираме нищо и т-н. ФИА нищо още не е решила и нищо не се знае. До онзи ден обясняваха как IRC ще е промотор на шампионата и после опа минаваме на ISC. Така, че докато не видя черно на бяло Bulgaia out, може да се говори каквото и да е било.
P.Solberg написа:... ФИА нищо още не е решила и нищо не се знае. До онзи ден обясняваха как IRC ще е промотор на шампионата и после опа минаваме на ISC...
Рали България отпада от календара на WRC?
Thursday, 19 February 2009
ФИА обмисля да се върне към традиционната схема с 14 постоянни състезания в рамките на сезона и да изостави ротационния принцип, който влезе в сила през тази година. От много време насам ФИА обмисляше възможността да въведе ротационния принцип в Световния рали шампионат при изготвянето на календара, за да намали броя на състезанията в рамките на един сезон, но същевременно да увеличи географията на спорта (24 държави, по 12 на година, които си разменят домакинството през сезон).
Тази година това стана факт и класически стартове като рали „Монте Карло”, „Корсика” и „Швеция” отпаднаха от календара за сметка на включването на нови дестинации като Полша, Ирландия и завръщането на Австралия и Кипър във WRC. Благодарение на тази схема България попадна в графика на световния шампионат за сезон 2010.
Дали обаче ФИА няма преждевременно да се откаже от ротационния принцип. Тази сряда в Париж федерацията е преразгледала позицията си и е обсъждала възможността да се върне към схемата с 14 старта на сезон, които не се сменят през годините. Причината е, че Русия и Индонезия имат проблеми с организацията на състезанията си, което може да наложи драстични промени в графика за сезон 2010.
При положение, че ФИА отново се спре върху класическата схема с 14 постоянни старта, първото състезание което ще изхвърчи от календара (след Русия и Индонезия), е рали „България”. Неведнъж тим-шефовете на Ford и Citroen Марк Дийнс и Оливие Кеснел са се изказвали скептично относно авантюрата, която Световният рали шампионат поема с родината ни. Двете марки нямат търговски интерес в България, логично е и да не са съгласни с това най-титулуваното ни състезание да е част от WRC.
Единственото, на което можем да се надяваме сега, е г-н Макс Мозли отново да се кандидатира за президент на ФИА и отново да има нужда от подкрепата на своя приятел Георги Янакиев.
TV, radio and other media from 21 countries reported from Rally Norway. There were 538 journalists, photographers and TV crews in action. Around half of these came from overseas and represented 55 foreign newspapers and magazines, 11 TV and five radio stations.
”We are very grateful to the almost 5,000 volunteers who offered their services as marshalls, parking attendants, kiosk and ticket sales personnel, tidying up and as general dogsbodies.
Despite long queues of cars and a lot of traffic to and from the various stages and arenas, the police have not received one single complaint from road users.
“We, the police and the road authorities were well prepared for a lot of traffic and that’s what we got. Congestion was no worse than expected and we have to thank the police and the local residents for their patience,” Even Wiger said.
With numerous spectators moving around the WRC event area, and many other events and celebrations going on at the same time, it was positive to note that the police log from the weekend showed that it did not did stand out from any other weekend during the year. There were no more disturbances or incidents than on a normal weekend in Hedmark and Oppland counties.
Назад към Български Рали Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта