|
||
НИКИ написа:себулба написа:тия шкоди не са там да показват атрактивно каране,а да вършат работа!
Ако карат бавно ще ги настигнат "истинските" бегачки,ако ги пуснат по-отрано-няма смисъл от тях
Аман от бисери.
Като гледам темата на къде отиде-егати тъпаците има тук
tsveti написа:Не четеш всичко...по нагоре Виктор е обяснил...
След Турския паркинг, карахме до широкото след селото и спряхме извън пътя там, за да се опитаме да я сменим. И тъй като крика ни беше калпав, не можахме да я оправим преди да минат ''колегите'' с последната нула и просто изчакахме да минат всички състезатели. По този начин изпуснахме и следващата отсечка.
ПП. Защо всички се цупят за обсъждането на ''нулите''? Нима форлойферите, както и еските не са част от състезанието?!? Да, зная, че темата стана скучна и банална, заради по-дългото обсъждане на въпросната случка с нас, но все си мисля, че всичко това е от значение и е пряко свързано с организацията на едно рали. И ако не се лъжа, вие, ние, всички, това ни е болното място- организацията!
Тук се видя кой колко разбира от дадени елементи на самото състезание.
lrb написа:Цвети, изчакай още 2 странички да се изпишат за форлойферите и после газ при спонсорите. Показваш, онагледяваш - ми то за тебе се изписа повече отколкото за победата на Крум - на това му се вика чиста аванта
lrb написа:Цвети, изчакай още 2 странички да се изпишат за форлойферите и после газ при спонсорите. Показваш, онагледяваш - ми то за тебе се изписа повече отколкото за победата на Крум - на това му се вика чиста аванта
Назад към Български Рали Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 110 госта