Валка,много си прав!Аз съм на мнение,че 80 процента от успеха на даден екипаж е благодарение на навигатора.Защото той определя темпото.А и на Хеброс добре си пролича неговата роля.Две нови отсечки и сумати отпаднали...................Тук все още не се разчита изцяло на тях, а за мен това е грешно.Има и други примери.Бойко Игнатов се качи само за едно състезание при Царя и ако не бяха объркали гумите това щеше да му е най-доброто класиране на рали.Миро спомена Васко Христов-много голям.Всеки знае кой е Румен Манолов и т.н.Ако се върнете назад във времето ще видите,че те са главни виновници за новите рали трасета в България.Навремето един човек,който много уважавам-Иван Иванов-каза,че трябва да се включат повече навигатори във федерацията.И като се замисля много е бил прав.Защото те освен в карането са неразривна част и от организацията на ралитата.
Имат много по-обща оценка на ситуацията.А и аз съм на мнение,че един пилот без навигатор и цигарите не може да си намери
В Световния е пак така.Вижте прогреса на Дани Сордо за няколко години.Навигатор с опит и резултата е налице.И при другите новаци се забелязв тази тенденция.Но според мен навигаторите не са в сянка,просто не е прието за тях да се говори толкова.А и вече има отделен шампионат за тях от 2009 година.Явно не са толкова зле от към внимание.............