dreams_for_rally написа:Много хубаво, обаче съм чувала, че е доста опасна..
Спирачинте дискове прегряват... и спират да работят.!?
Някои да ме поправи ако не съм права..
Ихааа.. също пък не си от Сливен и не знаеш за какво иде реч Българка-Спускане...Аааайде моля ти са.
Българка на Спускане:
Спирачки - няма
Гуми - няма
Адреналин - колкото си искаш
Атракция - Колкото за целия китайски народ
Публика - Колкото на рали Сливен
А сега по темата...Идеята за включване спускането на Българка е сама по себе си .. уникална, няма такова спускане никъде в България...Мисля, че и спускането на Белмекен не може да се сравни. Наистина адмирации за смелостта на организаторите ако се изпълни този проект. Качулка - един също позабравен етап, макар и само в първата си част. Наистина много се разнообразява ралито с тези различни отсечки , което не може да се забележи на практика в най-голямото ни рали България вече ... може би 4 години нещата там са в застой . Нещо не ми харесва в този график (лично мнение)....Предполагам умишлено организаорите са оставили спускането на Българка за предпоследна(да не кажа последна) отсечка за състезанието, може би с мисълта и нагласата, че докато се стигне до нея, състезанието малко или много ще бъде решено, ще се зняаят победители и победени и няма да се дава газ и ще се кара на завършване с цел атракция за публиката и избягването на инциденти. Според мен по този начин се губи истинският чар на това спускане и става... едва ли не.. малко.... нагласено! Ако отсечката беше в първата врътка преди първия сервиз, може би щеше да е съвсем друга песен.... но това разбира се са само догатки, какво ще се случи, ще разбереме на 10-11 Октомври 2008 година, до тогава не ни остава друго освен да чакаме.
П.С. Незнам дали сте забелязали, но Организаторите на рали Твърдица взимат може би най-смелите решения по отношение подбора на трасето за тяхното рали в последните години, в сравнение с организаторите на останалите наши ралита?!