Fiesta Sporting Trophy в България от 2007-ма

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Мнениеот damon » Чет Май 03, 2007 18:28

Sando написа:
Rally Fan написа:Да се надяваме, че няма да е така, а пък да видим...

Реалноста и надеждите се разминават :idea:


Защо мислиш така?...
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот Sando » Чет Май 03, 2007 18:32

Защото не съвсем обективно оценяваха на втори кръг карането :idea:
Затова
Аватар
Sando
 
Мнения: 122
Регистриран на: Чет Май 03, 2007 13:16
Местоположение: Исперих
Име: Александър Бурдин

Мнениеот Lubo » Чет Май 03, 2007 19:54

Поне така дочух и аз от някои от участниците :wink: .


Като цяло се получи едно добро начало на къпа.Остана само да се вземат останалите коли и ........... .Предполагам ще е доста интересно.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот sstan » Чет Май 03, 2007 20:51

На някой който е бил там не му ли се разказват малко повече подробности, освен великите умозаключения които прочетохме.
Гъл Гъл Гъл пия вино за акъл
sstan
 
Мнения: 160
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 09:24
Местоположение: Велико Търново
Име: Станимир Стоянов

Мнениеот Sando » Чет Май 03, 2007 20:51

Lubo написа:Поне така дочух и аз от някои от участниците :wink: .


Като цяло се получи едно добро начало на къпа.Остана само да се вземат останалите коли и ........... .Предполагам ще е доста интересно.


Едва ли някой ще си вземе... но все пак това е пътя към Англия
Аватар
Sando
 
Мнения: 122
Регистриран на: Чет Май 03, 2007 13:16
Местоположение: Исперих
Име: Александър Бурдин

Мнениеот Sando » Чет Май 03, 2007 20:59

sstan написа:На някой който е бил там не му ли се разказват малко повече подробности, освен великите умозаключения които прочетохме.


:? На мен лично гераджиеви младши и старши ми оставиха лошо впечатление като хора.А на младши термина "скандинавско засичане"или финт или апел-контраапел Не му е познат освен това има няква странна теория че завоите трябва да се секат точно на апекса а не малко след него :lol: ако не се прави на "ударен" но к"во да говоря който е бил там е разбрал :idea: кой какъв е имаше и достойни пилоти :idea: :? със здраве.
Последна промяна Sando на Пет Май 04, 2007 11:02, променена общо 1 път
Аватар
Sando
 
Мнения: 122
Регистриран на: Чет Май 03, 2007 13:16
Местоположение: Исперих
Име: Александър Бурдин

Мнениеот chefo » Пет Май 04, 2007 02:49

Идеята не е ли да спечели някой, който не е участвал и не е имал възможност(финансова например :?: ).По телефона като ми се обаждаха,попитах дали има настоящи състезатели или хора вадили някога лиценз-``Не няма,а може и да има един``.А аз бях убеден,че не е така...или поне няма да е така!
Не знам-нямам нищо против Стайков,но...много ясно че той ще кара по-добре от мен например и от...та идеята не е ли да спечели новак-та и тестове щяло да има после за да го научат победителя да кара-ми то май при Стайков няма нужда или поне не много...пак казвам-нека му е честито,но не е честно спрямо другите(и Щерев да беше спечелил пак нямаше да е равностойно спрямо другите).
Та така и не се осъщистви основната идея да влезне човек без опит...и средства...

А можеше да е толкова лесно като се постави условие участниците да не са вадили лиценз от федерацията никога-като мен например,като още много хора.Да но и участниците щяха да са по-малко в този случай...което не е добре за организатора(иначе едва ли не им е минало през главата)

Както и да е...аз не съм доволен...но на кой му пука за мойто мнение!
Лека нощ :D
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот Rally Fan » Пет Май 04, 2007 11:32

На мен ми се вижда една логична причина, поради която да са допуснали хора състезатели или състезавали се преди това.... може би от гледна точка разходите и евентуалните поражения по колата да се сведат до минимум, затова може би допускат хора които имат някакво предимство и опит пред другите. Незнам, това е лично мнение.
Изображение

If you doubt - Flat Out !!!
Colin McRae
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Мнениеот ftabaton » Пет Май 04, 2007 13:23

В началото останах с убеждението, че тази степедия се организира за млади хора тепърва навлизащи в автомобилния спорт, но май или грешно съм разбрал и замисъла е бил съвсем друг, защото естественно, че хора с опит (Стайков, Щерев и т.н.) ще имат предимство пред другите кандидати.
Аватар
ftabaton
 
Мнения: 354
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 09:30
Местоположение: Твърдица, Стара Загора
Име: Христо Христанов

Мнениеот automobiliste » Пет Май 04, 2007 16:23

Ама нали се сещате,че да спечелиш колата не е най-трудното.Ами след това???Щом не сте равностойни дори да участвате в надпреварата за колата какво ще правите след като я спечелите???Вие изобщо няма да сте конкурентни на нито един от многото и от много добрите пилоти в Н3.А и все пак хората си търсят млад пилот с големи възможности.А и имайте в предвид,че едва ли на организаторите щесе хареса да ремонтират фиестата след всяко рали,заради експериментите на някоя новоизгряваща звезда.Освен това тази кола няма да е от най-силните в Н3,затова поне трябва да имам кой да е кара,ако не друго.
Аватар
automobiliste
 
Мнения: 106
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 22:08
Местоположение: Plovdiv
Име: Maria Ilcheva

Мнениеот Niki Cvetkov » Пет Май 04, 2007 17:44

Извадка от заявките за Търговище 2007 "...Пламен Стайков (ФИАТ Пунто, А6)..."!!!Е тва е кола за него!!! :) :D
MC1 100 KL2 100 KR2 200 SQL 100 KR4 50Y!->R2+ (D/C!) 100 +SQR 400 F->CR->KL4 100 MC2

THЕ NORMAL DON'T SURVIVE
Аватар
Niki Cvetkov
 
Мнения: 475
Регистриран на: Нед Авг 27, 2006 14:41
Местоположение: София/Плевен/
Име: Николай Цветков

Мнениеот txl » Пет Май 04, 2007 18:05

Sando написа:А на младши термина "скандинавско засичане"или финт или апел-контраапел Не му е познат освен това има няква странна теория че завоите трябва да се секат точно на апекса а не малко след него :lol:


Апексът е точката, в която се сече завоя. Изказването да се сече завоя извън апекса е леко безсмислено... Би трябвало да го знаеш, преди да даваш такива оценки.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот Sando » Пет Май 04, 2007 21:50

txl написа:
Sando написа:А на младши термина "скандинавско засичане"или финт или апел-контраапел Не му е познат освен това има няква странна теория че завоите трябва да се секат точно на апекса а не малко след него :lol:


Апексът е точката, в която се сече завоя. Изказването да се сече завоя извън апекса е леко безсмислено... Би трябвало да го знаеш, преди да даваш такива оценки.


Значи разбрал си погрешно кавото обяснявам.
:D Апекса е геометричния център на кривата на завоя :idea: и се сече след нея :idea: за справка прочети си "безопасна скорост" или ще ти дам линк към доста рали школи да поразгледаш диаграми на идеална крива на се сече на самия апекс(геомтр.) !Ако не си съгласен Ще ти добавя много материали само кажи :) .

http://www.ncracing.org/docs/driving_school.pdf
Тука погледни на 17 стр.

http://www.modernracer.com/tips/properapex.html


http://www.rmcbmwcca.org/DrivingSchool/ ... 003-07.pdf
The early apex is the usual line
through a corner that most drivers
take. It is the shortest way, but
not the fastest or the most
stable. !!!!!!!!!!!!!!!!! тка кара Герата :idea: :lol:

The proper late apex is the
fastest way out of a corner and
the most stable. The car will get
most of its cornering done during
the first third of the corner under
trailing brake, and therefore, you
will be able to use full throttle
much earlier. This will allow you
the maximum exit speed. !!!!!!!!!!!!!!! а така бързите пилоти :idea:


Педполагам може да си го преведеш ако смяташ инфото за неверно може да поговориш в В. Илиев завеждаш катедра Авто-Мото :idea:
Та може да поразгледаш някой диаграми при него :idea: както и самия Гераджиев не му отива такова поведение :!:

Със здраве и мисли преди да пишеш :idea:
Аватар
Sando
 
Мнения: 122
Регистриран на: Чет Май 03, 2007 13:16
Местоположение: Исперих
Име: Александър Бурдин

Мнениеот plm » Пет Май 04, 2007 22:13

Пилотирането е преди всичко усет, майсторство...Това са неща трудни за обяснение. Владо Илиев си има негова аргументация, Гераджиев също. Льоб сигурно ще отрече всичко тяхно...
Та, нещата не са толкова елементарни.
И който не е съгласен с дадена теория трябва и е редно да я обори с практика.
И малко отклонение.
Сигурно, Пламен Стайков не знае какво е АПЕКС/като термин/.
Няма лошо.
Но, съм убеден, че завоя ще го направи по-добре от теб.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот P.Solberg » Пет Май 04, 2007 23:02

Тук май осещам някакво недоволство от човек, който единствен бе дисквалифициран от стипендията. Като познавам Георги като човек и като пилот, не бих казал че тези обяснения са базирани върху сериозни факти. Здраве да е, хора много - мнения също.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта