Царски май ще кара Субару...

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Царски май ще кара Субару...

Мнениеот Gadjev » Чет Окт 19, 2006 12:09

http://bgnrc.info/index.php?option=cont ... 9&Itemid=1 :idea: :arrow:
Какво ли стана с онези 99% сигурност за Fiat Punto Abart S2000 :!: :lol: :wink:
Gadjev
 
Мнения: 240
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 14:03
Местоположение: Пловдив
Име: Георги Гаджев

Мнениеот Niki Cvetkov » Чет Окт 19, 2006 12:41

Май така ще да е, ама май има и едно условие-да продаде Фиата.А тези пари където му иска не са като за С1600 на 3 години или само аз така си мисля?
Аватар
Niki Cvetkov
 
Мнения: 475
Регистриран на: Нед Авг 27, 2006 14:41
Местоположение: София/Плевен/
Име: Николай Цветков

Мнениеот Gadjev » Чет Окт 19, 2006 18:38

Ами не знам,то ревизии нали все пра'й :D ,а и доста части влизали в цената :?
Gadjev
 
Мнения: 240
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 14:03
Местоположение: Пловдив
Име: Георги Гаджев

Мнениеот sis_racing » Чет Окт 19, 2006 22:36

Абе ревизий,разглобят го двигателя панагюрци и после се чудят как да го сглобят.
sis_racing
 
Мнения: 128
Регистриран на: Съб Окт 01, 2005 23:13
Местоположение: Sofia
Име: Станислав Недеков

Мнениеот EVOsport » Чет Окт 19, 2006 22:59

Ако ще и ВРЦ да си вземе, пак ще му е зор... Всеки е Цар с най-добрата кола на планински, само че какво стана като стъпи на рали :lol:

Изобщо не съм си и мислил че някога ще си купи Гранде Пунто, незнам защо но просто си го предчувствах това.
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

Мнениеот isaev_fan » Чет Окт 19, 2006 23:20

Ако го вземе това Субару, след време (според мен) пак ще има претенции, няма да може да й свикне. И просто трябва някой да му направи специално кола за него :lol: Примерно Фиат Царски Абарт С2000.
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Мнениеот K_Power » Чет Окт 19, 2006 23:22

Да ама за разлика от други слиза от колата и си казва, аз тая кола не мога да я карам, а не да се оправдава с технически проблеми!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот EVOsport » Чет Окт 19, 2006 23:27

Много ми е смешен, там където бие няма грам никви проблеми. Почнал ли да го дерат почват и проблемите с колата, гумите, настроиките, тренировките бла-бла... дайте на Исаев Пунтото да видим к'ви проблеми ше има, даже може да с ечупи по малко :lol: Че той както я спъва тая кола не е истина, как Басо може да бие Н/4 на България а той дори не може да се доближи? Най пък ми беше смешен коментара на Стари Столици, където не можел да се доближи до лидерите защото по правите Н/4 развивали прекалено голяма скорост, не му ли стана ясно на тоя човек че ралито се печели в завоите? Тогава пък ГЕРАДЖИЕВ много правилно го поправи че на България още по-големи прави и това не пречи на суперите да бият енките като шкямбе у дувър... *уф много се отнесох* :lol: *
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

Мнениеот PAS_RALLY » Чет Окт 19, 2006 23:39

Браво бе Ево спорт ми защо не му кажеш на човкеа да разбере и той че ралито се печели от завоите :roll: а аз само да попитам какво стана нали беше дал всички вноски за С2000
http://maserati.20.forumer.com/
ASK"Stari Stolici"
Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.
Аватар
PAS_RALLY
 
Мнения: 1148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 23:01
Местоположение: liverpool
Име: Nikola Lyubenov

Мнениеот isaev_fan » Чет Окт 19, 2006 23:40

K_Power написа:Да ама за разлика от други слиза от колата и си казва, аз тая кола не мога да я карам, а не да се оправдава с технически проблеми!


Прав си, така е!
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Мнениеот K_Power » Чет Окт 19, 2006 23:49

Като шкЯмбе у ДУВЪР :shock: :shock: :shock: Батко, ай да ми преведеш само шкЯмбе у ДУВЪР какво означава ... кой туй ДУВЪР ве? Басо си е пилот, има много повече тренировъчни км на година, много повече тестове с колата ... не може да очакваме наще с нашата си база да бият заводски пилот .... просто не става!!! Ми Н4 е бързо на правите, супер на около 170-180 е на регулатор! А Н/4 си прави над 200-220 ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот chefo » Чет Окт 19, 2006 23:59

Не претендирам че съм разбирач ама знам някои работи,като например че предавките се свалят до завоя не след него...Царски този сезон го правеше често.Даже на 1 от видеотата се вижда че я прави тази грешка.
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот isaev_fan » Пет Окт 20, 2006 00:02

chefo написа:Не претендирам че съм разбирач ама знам някои работи,като например че предавките се свалят до завоя не след него...Царски този сезон го правеше често.Даже на видеотата се вижда че я прави тази грешка.


Все едно сме на някой концерт. Кара много често с "помпане" на газта, а и няма нужния ритъм.
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Мнениеот K_Power » Пет Окт 20, 2006 00:10

За Царя от това, което съм наблюдавал е, че прави много корекции с волана, айе да е на макадам да, ама той .... тази година го кара много по-добре отоколкото миналата ... посвикнал му е определено, миналата годината, колкото пъти го бях глеал, толкова пъти държи по 1-2 секунди на регулатор и тогава качва една нагоре ... и той как няма да губи ... иначе като цяло, самия му стил на каране първо не е за кола с предно и при това атмосферна ... спомням си по-миналата година на писта София, когато счупи мотора на Форд и се качи на Ланчията, тогава пак я караше Будев ... на първия десен, точно след старт-финала, идва и целия завой .... то не зави един път, пък върна, пък втори път, после пак, трети път и така целия завой сигуно 5-6 пъти ... леко стил Карлос Сайнц, ама там губи от това ... ама Царя калпав, калпав, ама на Пещера миналата година би Крум точно с Пунтото ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот isaev_fan » Пет Окт 20, 2006 00:24

Определено му е посвикнал от миналата година на Пунтото. Но тази година на няколко пъти забелязах, че не използва докрай примерно правата или разстоянието между два завоя, за да качи една възходяща предавка, да спечели дори и минимални десети и след това да си я свали (предавка). Това очевадно се забеляза на он-боарда от Пунтото на Бассо тази година на Рали България, тъй като не можах да го гледам там - и 20м да има - ще ги използва, за да си ускори и да си качи предавка.
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Следваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта

cron