|
||
ShumenAutoSport написа:Това пежо ми е до болка познато ,наистина мястото не знам каде е катастофата!Мога да говоря за пежото незнам на кой баща му е карал но явно толкова го е карал,те хората видяха всички как карат не може Мартин Сурилов докато варви да е в 4-ката на Н3 а после които кара да ги обиват Н2,както и да е!Пежото е с главно предавне 5,2 има валове за група Н ,но не е конкурентна то е ясно!!! Колата има много каса 1 предавка и до 4 всички са така ,но има ужасна 5-та максималната скорот на колата е 200км/ч не както някой казаха ,че е 160 ..... за инфо колата на 400 метра пални 4-та до 7000 оборота и това е малко след 160 км/ч.....който иска да вярва но аз лично съм я настройвал не веднаж. А и чип има и прекасвача е на 7500 оборота.
За катастрофата немога да твардя нищо тай като не знам участака но километража наистина е залепнал на 160!
MARVI написа:Чипът се слага след като се сглоби двигателя и се върже електрониката към него.Чипът си е нещо видимо и не може да не знаеш има ли го ,няма ли го.И нали все пак се правят тестове.В нашия случай нямаше такова нещо
golqmcho_rs написа:колата има6е 4ип то си бе6е ясно има о6те варианти да се установи дали колата има 4ип освен като се отваря,ECU-то,то тогава като пристигна небе6е кола ама някакжа пародия на трактор
Назад към Български Рали Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта