|
||
bai_bradur_ivo написа:Казаха ми че Исаев въобще не е намалил преди шикана и малко е останало да се повтори една жестока катастрофа на същото място преди години, когато един автомобил полита странично и се врязва в гората, в следствие на което екипажа загива...
Жалко за Исаев! Много ми хареса как кара!
Браво и на ГТВ! Много ми хареса репортажа им! Продължавайте в същият дух момчета!!!
FX7 написа:bai_bradur_ivo написа:Казаха ми че Исаев въобще не е намалил преди шикана и малко е останало да се повтори една жестока катастрофа на същото място преди години, когато един автомобил полита странично и се врязва в гората, в следствие на което екипажа загива...
Жалко за Исаев! Много ми хареса как кара!
Браво и на ГТВ! Много ми хареса репортажа им! Продължавайте в същият дух момчета!!!
E добре де ...хихи , ама на тебе рали ли ти "разказваха" или ...
Това е състезание все пак и как така ще "намалява" щото имало завой или шикани ???
Човека не се вози !!!!, а си кара карането и не случайно обира всичките овации на публиката , а и перфектни времена дава даже ...!
K_Power написа:Аз това нещо не съм го видял, айде бе пенсия, айде айде, а пък сервизни паркове съм гледал доста, познавам механици, които си имат навици и когато си работят концентрирано и съсредоточено трудно се получават тези неща. Но за темата за шарнира, тя ако е била прекарана пак трябва да е видяла голям зор за да замаже резбата. А и да се развие, тя си е стоп гайка и си се развива трудничко, абе незнам дали ги стягаш с динамометричен ключ, ама шарнир си се стяга докъдето си може, сега не да напъват 15 говеда с 2 метра тръба. Според мен нещо или стоманата е била некачествена на гайката или на шарнира, да замаже резбата ...
K_Power написа:Аз това нещо не съм го видял, айде бе пенсия, айде айде, а пък сервизни паркове съм гледал доста, познавам механици, които си имат навици и когато си работят концентрирано и съсредоточено трудно се получават тези неща. Но за темата за шарнира, тя ако е била прекарана пак трябва да е видяла голям зор за да замаже резбата. А и да се развие, тя си е стоп гайка и си се развива трудничко, абе незнам дали ги стягаш с динамометричен ключ, ама шарнир си се стяга докъдето си може, сега не да напъват 15 говеда с 2 метра тръба. Според мен нещо или стоманата е била некачествена на гайката или на шарнира, да замаже резбата ...
Назад към Български Рали Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 74 госта