Рали Спринт Самоков (Боровец) 22-23 Февруари 2014 - открито

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот ALSP » Пон Яну 06, 2014 23:14

Да но май някой са бивши ралита превърнати в спринтове а организатора на Рали българи и този на Рали спринта са различни, логиката е такава че ти ако решиш да правиш някакво мероприятие първия път е открито и АКО те одобри БФАС следващата година е в календара.
Последна промяна ALSP на Вто Яну 07, 2014 10:47, променена общо 1 път
golf_1 написа: трябва да си сромен като Стайков,Славов,Сурилов затова тези момчета имат най много фенове.....
ALSP
 
Мнения: 147
Регистриран на: Пет Юни 15, 2012 17:58
Име: Ивайло Иванов

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот nikkeibg » Вто Яну 07, 2014 08:46

Не може 4-те спринта да са открити, затова е само първият. Шампионата по Рали Спринт ще включва останалите 3 спринта (Варна, Вида и Твърдица).
За Боровец много закъсняват малко време остава, а подготовката за зимно състезание изисква много време и настройки. Всички го видяха, които караха на Стари Столици при ниски температури. Дано да го има, а не е поредното .... (ако до края на тази седмица нищо не излезе, може би ще му сменят датата).
http://www.rallypulse.com - Rally Videos, WRC, IRC, ERC, BRC Championships
Аватар
nikkeibg
 
Мнения: 706
Регистриран на: Вто Окт 05, 2010 13:34
Име: Angel Neshev

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот emoangeliyn » Вто Яну 07, 2014 09:14

Здравейте,
Дали има възможност някой да даде линк към сайта на федерацията, защото нещо не намирам въобще календар за рали-спринт за 2014-та. Може би аз не се оправям там или пък въобще няма такъв.

Благодаря.

ПП: Намерих го.

http://www.bfas.bg/images/documents/BFA ... r-2014.pdf
Аватар
emoangeliyn
 
Мнения: 197
Регистриран на: Съб Дек 20, 2008 12:00
Местоположение: Белоградчик
Име: Емо Ангелийн

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот Гетов » Вто Яну 07, 2014 18:53

Днес изпратих имейл до БФАС във връзка с предстоящето РАЛИ СПРИНТ БОРОВЕЦ със следните въпроси:

Уважаеми колеги,
Първо искам от името на клуба който представлявам да ви поздравя с настъпването на новата 2014 г.!!!
Второ, изказвам своите адмирации, отосно огранизирането на новата дисциплина Рали-Спринт, в която нашия клуб, в лицето на екипажа Боян Гетов - Велислава Павлова - Фиат Пунто 1600, ще намери поле за изява през идния сезон.
Имам следните въпроси, относно първия старт - Боровец 1-2.02.2014:
1. Автомобил за група Е1 (нашия бивш Х2, с паспорт от БФАС от 2010 г.), на какви килограми тряябва да отговаря за да бъде допуснат до старт
2. Ще трябва ли да са снабдени автомобилите с пожарна система както за Рали, или с двукилограмов пожарогасител ще бъдат допускани?
3. Тъй като все още не е изтекъл срока за лицензиране на клубове и пилоти, ще бъде ли възможно само за това открито състезание да се допускат пилоти с валидни лицензи от 2013 г.?
4. Гумите - Свободни- това означава ли че може да се използват сликове, имам предвид чист слик, или ще а свободни откъм размер и марка , но да са с шарка като за рали (това ако е сухо времето...а ако има сняг ще бъде ли възможна употребата на шосейни зимни гуми?).
5. Ще се събира ли такса участие, и ако да в какъв размер ще бъде тя?


ПОЗДРАВИ
Георги Гетов
Председател Авто Мото Клуб "Ботевград"
тел 0878 706856
[email protected]



Реших да споделя имейла и тук, тъй като ме интересува и мнението на всички други колеги и фенове по поставените въпроси, Благодаря
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Сря Яну 08, 2014 18:57

Жоро,радвам се че ще участвате в рали-спринта.Вече се вижда още преди първото състезание интереса към него.Всичко се случва мно-о-о-о-го бавно и мъчително,но добре че все пак се случва.Още преди три години внесох в БФАС писмо за освобождаване на изискванията за националния шампионат и за рали спринта.Казах им че ще има голям интерес,но тогава никой не обърна внимание.Можеше да се направи един открит рали спринт за да се види интереса.Сега всичките ми тогава отхвърлени предложения се случват едно по едно просто защото са логични.
В понеделник и аз се възползвах от възможността за предложения относно рали спринта и се надявам,че като се съберат повече мнения ще се стигне до по адекватни решения.

До Комисията за рали-спринт към БФАС


ПРЕДЛОЖЕНИЯ
От Мирослав Маринов.АСК „Форд България” във връзка с правилника за Рали-спринт

Уважаеми Господа.

Използвам дадената от Вас възможност за даване на предложения във връзка със създаването на правилника за рали-спринт за да споделя своите аргументи,които надявам се ще намерят някакво приложение.
Рали –спринта е разновидност на ралито,но самия смисъл на създаването му за националния шампионат се прави най вече за намаляване на разходите както на екипажите,така и на организаторите и води до увеличаване на участниците ,които намаляха изключително напоследък.
Ще започна с трасетата.
Вкарването на две или три различни трасета превръща състезанието просто в едно по кратко рали и с нищо не намалява разходите на организатора освен с по малкото време на затварянето им.Остава една и съща бройката на съдийските екипи,пожарни,линейки ,полиция,маршали и т.н.
Затова моето предложение е да вземем образец от Гърция например,където рали-спринта се прави на едно трасе.Можем да използваме трасета с дължина между 15 и 17 км ,да се направят три преминавания за да се впишем в регламентираните до 50 км,като за класирането се взимат двата по добри резултата.Това е в контекста на възможността екипаж с отстраним дефект да остане в състезанието.Такива трасета,които включват всичко,което се изисква от една рали отсечка има много.
Предимствата от тази конфигурация са много.
1.Разходите за организатора се свеждат почти до тези за едно планинско състезание.Има една съдийска бригада за старта и финала.
2.Ще бъде изпълнено без проблем условието опознаването и техническия преглед да са в един ден и самото състезание също да бъде само в един ден.Нека оставим градските специални етапи за другите ралита където те са в деня на техническия преглед.Ако се включи градски етап в еднодневно състезание ,зрителите които ще го гледат няма да могат да отидат на друг.
3.Отпада необходимостта от пътна книга като прехода между финала и повторното минаване може да бъде описано в една страница към регламента.Просто в карнета ще бъде записано времето за следващия старт.
4.Отпада необходимостта от специален заграден сервизен парк със съответните часови контроли като обслужването и зареждането на автомобилите става в свободен бокс като на планинско състезание.Маркирането на гуми също е излишно щом са свободни.Достатъчно е да се гледа само минималната дълбочина на шарката спрямо ЗДП.
5.Голямо е предимството и за зрителите.които могат да се разположат по трасето и да гледат всичките преминавания без необходимостта да препускат към другото трасе за да видят колите отново.Знаем какви тълпи от зрители има по планинските които са си разпънали палатките и масите и си гледат цялото състезание.
6.Медиите също ще могат да отразят състезанието в по спокойна обстановка.
7.Опознаването ще е само на едно трасе,което значително намалява времетраенето му и увеличава възможността за контрол върху него от страна на организатора.
На второ място искам да се спра на лицензирането.Тъй като рали спринта е разновидност на рали дисциплината мисля ,че е редно лиценза да е един.Аргументът ми е ,че все още рали спринтовете са само три плюс един открит,първите два са зимата и ранната пролет,а другите два са късната есен.Някои от участниците в рали спринта биха участвали и в някой кръг от основния рали шампионат през голямата пауза.
Има и колеги от другите дисциплини ,които биха участвали в някой от рали –спринтовете,затова считам ,че премахването на еднократните лицензи е ненавременно .
През миналата година беше може би най добрата система за лицензиране.Лиценз за трите дисциплини плюс за международни участия беше 120лв плюс възможност за еднократен лиценз.Сега лиценз със същите опции е 350лв,близо три пъти повече.Разбира се тук са и тези 50лв за мед. застраховка която безспорно трябваше да се въведе.
Друг съществен въпрос е регламентирането от БФАС на такса за участие за всяка дисциплина..Не е редно да бъде регламентирана такса до 500лв без да се знае за всяка дисциплина и състезание колко е за да може всеки предварително да си направи сметка за бюджета.
Сигурно съществуват и други въпроси и се надявам и други колеги да се включат с мнения за да се състави възможно най добър регламент.



М.Маринов
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот swrt » Сря Яну 08, 2014 22:56

Ще ми е интересно какво ще е развитието на предложенията които си дал......3 седмици преди старта.
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Сря Яну 08, 2014 23:25

Е,то не става въпрос само за този рали спринт а въобще за останалите.Още повече че този е открит ,но най вероятно ще е по тази схема.Ще се използва трасето от Бели искър към Боровец доколкото знам.Както виждаш нищо няма публикувано а се говори че вече имало над 40 записали се коли.Как и къде ,не е ясно.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот Loeb » Чет Яну 09, 2014 23:49

Промени в датите 22-23 февруари
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот Гетов » Чет Яну 09, 2014 23:58

Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот trouble » Пет Яну 10, 2014 00:24

Слагайте гуми, че...:

http://vbox7.com/play:460267c0

:mrgreen:
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот GT 51 » Вто Яну 14, 2014 11:21

Колумбе,йебем ти откритие !!!
Абе вземи си нещо ретро , и не се занимавай с глупости !!!
GT 51
 
Мнения: 940
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 17:59
Местоположение: Перник
Име: Владимир Димитров

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот nikkeibg » Вто Яну 14, 2014 13:10

Втора промяна, от рали спринт Боровец, на рали спринт Самоков.
Общо 5 часа гледане на трасето и 6 врътки ...
http://www.rallypulse.com - Rally Videos, WRC, IRC, ERC, BRC Championships
Аватар
nikkeibg
 
Мнения: 706
Регистриран на: Вто Окт 05, 2010 13:34
Име: Angel Neshev

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот svetluo » Вто Яну 14, 2014 14:29

Eдин добре изпързалян завой носи повече духовно удовлетворение от едно Е*ане!
Аватар
svetluo
 
Мнения: 483
Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 16:36
Местоположение: Шумен
Име: Светослав Георгиев

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот STESICO » Вто Яну 14, 2014 21:57

:idea: БФАС с нов сайт , харесва ми . http://bfas.bg/ , нещата и снимките изглеждат по реални .
STESICO
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 23:00
Местоположение: СЛИВЕН
Име: Стефан Стоянов

Re: Рали Спринт Боровец 1-2 Февруари 2014 - открито

Мнениеот ALSP » Сря Яну 15, 2014 00:01

STESICO написа::idea: БФАС с нов сайт , харесва ми . http://bfas.bg/ , нещата и снимките изглеждат по реални .


Колко пъти ще го пуснесш?
Доло го пусна?
Какво общо има с темата?
golf_1 написа: трябва да си сромен като Стайков,Славов,Сурилов затова тези момчета имат най много фенове.....
ALSP
 
Мнения: 147
Регистриран на: Пет Юни 15, 2012 17:58
Име: Ивайло Иванов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта