Като цяло, общи приказки, които могат да бъдат открити тук, под формата на мнения за различни хора.
Ако въпросната дама е журналистка, което от своя страна предполага, че е кандидатсвала в университ с български език и литература, начинът, по който е написана тази програма - справописни грешки и в стил "на пейката пред блока" - създава лошо първо впечатление. Също така смятам, че да се публикува програмата на кандидат за поста "Председател на БФАС", в сайта на БФАС, преди изборно събрание, е също толкова абсурдно, колкото и Сергей Станишев или Бойко Борисов да публикуват предизборните си програми в сайта на Министерски съвет - някак нелогично е!
Картотека на съдии и маршали - коментирано многократно тук, а и не е нещо ново. Преди години в повечето градове имаше съдийски колегии, като редовно им се провеждаха курсове. Съдийте бяха с различни категории и за да получиш по-висока такава, освен изпит, трябваше да си съдииствал на определен брой състезания. Но да това при всички положения трябва да го има!
Какво означава, съдийските комисии да преценят кое състезание става за кръг от Европейски шампионат и да се работи то да стане такова. Като се споменава по-долу раликрос Криводол. За да се случи това, трябва да се покрият една купчина изисквания на ФИА, свързани с адски много пари, повечето за самото съоражение. Е, кой ще ги плати, БФАС ли, какво точно ще се работи в посока взимане на Европейски кърг, ще се пуснат документите към ФИА ли или .... Същото важи и за автокроса.
А ако се очаква да се инвестира от т.нар. "Клуб" - на този етап, а за следващите години, ако в бегачките не седнат манекените от футболнато ни първенство, не виждам как някой, крупен бизнесмен ще направи голяма инвестиция в този спорт. Подобни инвеститори не се търсят на "неформална" седянка.
Състезателната история на състезателите ми допадна като идея. Все пак федерацията е тази, която трябва да съхранява историята на спорта.
Стажантските програми също са добра идея - трябва да работят младите, не само по кафенетата да висят
Кой знае, може пък и да им хареса и да се запалят силно по този спорт
Това с лекциите по училищата и запознаване на децата с материята, вклюваща "дори велосипеди", нещо не го разбрах - колоездачи ли ще ги правим
Как ще докажат интереса си - ще има мероприятия, в класната стая ли ще се докажат...
Академия за пилоти към БФАС - ще се прави такава, има я вече или...
Ще се освободят от такса участие през първия сезон. Ама федерацията ли ще ги поеме таксите или за сметка на организаторите. А организаторите дали ще са съгласни? Щото можеше да се освободят от такса за лиценз примерно, ама ей на.
Пак се напъва за това рали България, чак и специална комися, брех. Аз предлагам да се преименнува рали Хеброс, примерно, на рали България, да им се дадат същите пари на тях и да видите какво състезание ще направят те!
"За сезон 2015 е добре да бъдат проучени и нови трасета, за да може Националния шампионат по рали спринт да се провежда в повече от 3 кръга." Че кой ще ги направи тези състезания, то пари трябват и организатори, трасетата и аз знам къде има и то не едно и две.
Да се работи в посока "Затворен маршрут" да се премести изцяло на пистови съоражения. Би било чудесно, ама пак много левове трабват, БФАС ли ще ги намери? А и писта Серес - пистата идеална, ама нито публика ходи, нито е толкова изгодно за състезатели.
Раликросът започна да събира най-много коли от повечето ни състезания. Хубаво е, че се говори и мисли за тази дисциплина, но дано това да не е само предизборна пропаганда, както това се случваше до сега.
При бъгитата - там е още по-страшно. Те търпяха, търпяха и накрая си отидоха. А сега ама елате си - Е как? Замислям се дали не трябва и други дисциплини да го направят като тях?!
Tова ми направи впечатление, в програмата.