Страница 8 от 9

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 09:43
от Ferjancz
ARES_D написа:
boris написа:Ей, това е истинско удоволствие да гледаш хора като Тихомир Стратиев и Добчо как направо пръскат със Ц2-ката. Ама верно на мАх :) Никой ли не забелязва как все са 3-ти..!!! ... ей на това му се вика да ги напляскаш със старата генерация бегачка (това се отнася и за Мартин)
Направо отвявахте ей... няма турбота, няма 2000 кубика, Дс3-ки,Супери, лееелее... :D :D Много съм накефен от шуменската школа, адмираций момчета за вас. :mrgreen: само така ,
заради вас все още има хора по трасетата. Горд съгражданин съм :wink:
Мартинката направо им показа как се караше навремето с тези коли - позабравените Ево-та от първенците ни ... макар и без "кореселин" в резервоара :)) а иначе какво ли щеше да стане... :lol: много ми напомня стария Ясен Попов... ама малко по-безстрашен... хехе :twisted: :twisted:
Бях забравил какво е рали усещане: Още като идва из зад завоя и от звука личи - дава се цялата газ,а усмивката ми не слиза от лицето и в края на завоя прераства в кеф и крясъци

П.С.
Пък на Крум си му трябва време, той и с Пежака беше така в началото ако си спомняте :idea: да мине този сезон и за другия ще лети и той :)







На кои да му прави впечатление като тука се коментира само р5 ци и евото ако караш друго не си човек....както и да е



Еми айде изкоментирай някой друг екипаж, за хората които не са били на състезанието като мен. Кажи за корсата на Зайо Байо, кажи за Михаил Симеонов с Ц2-ката, който е със супер класиране, кажи Самарата, кола която не сме виждали скоро по трасетата. Или чакаш някой друг да го направи и да сложиш дежурното "+1".

П.П. Не се чувствай длъжен да ми отговаряш, беше риторично :mrgreen:

П.П.1 И малко извън темата, какво аджеба означава "+1"
а) нямам какво да кажа, но трупам мнения
б) искам да кажа нещо, ама не мога
в) "бах го, тоз как го е казал"
г) друго

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 10:23
от ARES_D
Защо корсата и ц2 ката на Мишо и самарата не заслужашат уважение ли???????? Та КАЗВАШ :СУПЕР КЛАСИРАНЕТО ИМ.........или тия коли там са само за пълнеж,всеки иска екипажи над 30 и после никои не съществува освен 2-3 коли, Давам ти пример да не кажеш после ++++++1.....Боби Григор страхотно силно каране, на една от отсечикете е 2 ри след Илиев и това с ц2-ка,Стратиев постоянно стегнато темпо и заслужено 3 то място, ааа Някои да каже за Дилян Станков......как с саксо н2 е 9 в генералното.....За Мишо момчето си свиква с колата и трупа безценен опит и с времето резултатите ще доидат.

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 10:45
от nikkeibg
Обзорно видео от ралито:
http://www.youtube.com/watch?v=e_pVphoCycM&feature=youtu.be

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 10:47
от Ferjancz
ARES_D написа:Защо корсата и ц2 ката на Мишо и самарата не заслужашат уважение ли???????? Та КАЗВАШ :СУПЕР КЛАСИРАНЕТО ИМ.........или тия коли там са само за пълнеж,всеки иска екипажи над 30 и после никои не съществува освен 2-3 коли, Давам ти пример да не кажеш после ++++++1.....Боби Григор страхотно силно каране, на една от отсечикете е 2 ри след Илиев и това с ц2-ка,Стратиев постоянно стегнато темпо и заслужено 3 то място, ааа Някои да каже за Дилян Станков......как с саксо н2 е 9 в генералното.....За Мишо момчето си свиква с колата и трупа безценен опит и с времето резултатите ще доидат.


Ама четеш избирателно!
Никъде не казвам, че не заслужават уважение, дори напротив. След като си бил на състезанието, сподели няколко думи, а не с рогата напред "тук само за три коли се говори". Точно за това споменах тези имена, защото като човек, който не е бил там искам да разбера как са се представили.
А и да, мисля, че класирането в средата на генералното класиране на 17 годишен младеж е наистина супер, не си ме разбрал правилно явно.
В друга не случайно казах, че именно малките класове правят състезанията от години насам и са много по-интерсни от големите коли.
Ето, с няколко думи си казал как е преминало състезанието за някои от по-малките коли - мерси!

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 11:03
от trouble
Освен на всички отбори искам да изкажа огромна благодарност за атрактивното каране на зелената ЗИГ ЗАГ Лада 2105 на Иван Станчев. И друг път съм я гледал, невероятно. Трябва да има повече Лади.

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 11:07
от ARES_D
Ferjancz написа:
ARES_D написа:Защо корсата и ц2 ката на Мишо и самарата не заслужашат уважение ли???????? Та КАЗВАШ :СУПЕР КЛАСИРАНЕТО ИМ.........или тия коли там са само за пълнеж,всеки иска екипажи над 30 и после никои не съществува освен 2-3 коли, Давам ти пример да не кажеш после ++++++1.....Боби Григор страхотно силно каране, на една от отсечикете е 2 ри след Илиев и това с ц2-ка,Стратиев постоянно стегнато темпо и заслужено 3 то място, ааа Някои да каже за Дилян Станков......как с саксо н2 е 9 в генералното.....За Мишо момчето си свиква с колата и трупа безценен опит и с времето резултатите ще доидат.


Ама четеш избирателно!
Никъде не казвам, че не заслужават уважение, дори напротив. След като си бил на състезанието, сподели няколко думи, а не с рогата напред "тук само за три коли се говори". Точно за това споменах тези имена, защото като човек, който не е бил там искам да разбера как са се представили.
А и да, мисля, че класирането в средата на генералното класиране на 17 годишен младеж е наистина супер, не си ме разбрал правилно явно.
В друга не случайно казах, че именно малките класове правят състезанията от години насам и са много по-интерсни от големите коли.
Ето, с няколко думи си казал как е преминало състезанието за някои от по-малките коли - мерси!


Явно говорим за едно и също но в различни посоки,за малките класове съм на твоѝто мнение и, че там има много повече битка но засъжаление на много зрители по отсечките са доста скучни коли за което не съм съгласен, но все пак като минат с2000 и евотата вече малките коли не създават такава атракция и то нормално,разводнихме темата, сега мисля е време които е снимал да пуска снимки и клипчета......

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 13:17
от golf_1
dod0 написа:Тук една част карате много, ама само зад монитора... какво очаквахте Крум да победи Митко още на 1-вото рали с тази нова за него кола ли ?

Нищо вече не очакваме,защото всички само ревете,а на старата му кола какво и имаше,нима тя бе лоша,ама все бъркахме гумите в слънчево и ясно време,все нещо имаше,ние не прогледнахме да видим максимума от старата кола,сега ще чакаме 3 години за да видим новата ли...Ако имах много пари щях да спонсорирам Мартин и Пламен и да гледам карабите радецки как ги отнасят,и после да ми обесняват как бензина от 2.50 бил разбираш ли ама много силен,бил по хубав от тоя от 12лв,после да слушам как имало много прави и Ево-9 много ги задминавало и тем подобни глупости,за 15 години потрошиха милиони и не виждам нещо впечатляващо,само мрън мрън...А Мартин не го питате как се кара кораба,колко му е лесно нали?...Само ще се оправдаме от новата кола,от старата кола,от гуми(как Украинчето и Бети не ги объркаха), от всичко...И ако имаше от "скандалния" био-бензин сега щяхме да гледаме и Стайков и Мартин с пълни програми в ралита,и щеше да има нещо по различно за нас, вместо да гледаме как Митака си бие Крум,където си поиска....Остави мониторите, хората гледат и виждат с очите си вече дълги години,то или го можеш или не,и си направи сметка кой заслужават да карат такива истински коли... :D

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 15:16
от rafa90
ARES_D написа:
Ferjancz написа:
ARES_D написа:Защо корсата и ц2 ката на Мишо и самарата не заслужашат уважение ли???????? Та КАЗВАШ :СУПЕР КЛАСИРАНЕТО ИМ.........или тия коли там са само за пълнеж,всеки иска екипажи над 30 и после никои не съществува освен 2-3 коли, Давам ти пример да не кажеш после ++++++1.....Боби Григор страхотно силно каране, на една от отсечикете е 2 ри след Илиев и това с ц2-ка,Стратиев постоянно стегнато темпо и заслужено 3 то място, ааа Някои да каже за Дилян Станков......как с саксо н2 е 9 в генералното.....За Мишо момчето си свиква с колата и трупа безценен опит и с времето резултатите ще доидат.


Ама четеш избирателно!
Никъде не казвам, че не заслужават уважение, дори напротив. След като си бил на състезанието, сподели няколко думи, а не с рогата напред "тук само за три коли се говори". Точно за това споменах тези имена, защото като човек, който не е бил там искам да разбера как са се представили.
А и да, мисля, че класирането в средата на генералното класиране на 17 годишен младеж е наистина супер, не си ме разбрал правилно явно.
В друга не случайно казах, че именно малките класове правят състезанията от години насам и са много по-интерсни от големите коли.
Ето, с няколко думи си казал как е преминало състезанието за някои от по-малките коли - мерси!


Явно говорим за едно и също но в различни посоки,за малките класове съм на твоѝто мнение и, че там има много повече битка но засъжаление на много зрители по отсечките са доста скучни коли за което не съм съгласен, но все пак като минат с2000 и евотата вече малките коли не създават такава атракция и то нормално,разводнихме темата, сега мисля е време които е снимал да пуска снимки и клипчета......


Едно от истинските мнения в целия форум. Тук няма пристрастия към любимите ни пилоти, това е моментното статукво, демек тва е положението момчета и момичета. Много лахте, плюхте, мрънкахте че заради горивата били някои пилоти много бързо, хайде сега давайте си парите, за да гледате 10 коли на кръст. А сега почвате да хленчите, АДЖЕБА ЗАЩО ПЪК ИМАЛО ТОЛКОВА МАЛКО КОЛИ И НЕ СИ ЗАСЛУЖАВАЛО. Уникална битка има сега, наслаждавайте се !!!

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 16:23
от rudolf
при липса на международни участие за съпоставка и при наличие на 2-3 коли в група-как определяте нивото на състезателите???

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 17:25
от Xsa
Обзор и от BGRallyHD

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2013 17:49
от Иван Шопов
Официалните резултати излязоха на сайта на БФАС.
Не знам защо Боби Григоров липсва най-отдолу. Дори и като дисквалифициран е редно да се упомене.

Относно въпроса за нивото - очевадно се съобразяваме на местно ниво и най-вече на базата на тези, които все още карат.

Подкрепям golf_1 (не се пули моето момче, понякога дори и аз съм съгласен с теб).:)

В процеса на "облечкаване на участниците" всъщност бяха поставени и нови рестрикции. Рестрикции "по харесване" или "по нужда", които отблъснаха една част от "топ пилотите". Друга част не виждат смисъл да карат в състезания, в които нямат конкуренция. Не ме разбирайте погрешно, но има класове, в които всичко е ясно още при публикуване на заявките.

В продължение на повече от година аз лично не виждам никакво подобрение на автомобилния спорт, изключая личните усилия на "шепа хора", които въпреки БФАС се опитват да изградят добри състезания или пък да участват в тях. Както винаги ще изпъкнат "Хеброс", "Твърдица" и "Сливен" - ралитата, които ежегодно се правят със сърце и с видими подобрения от предходната година.

Онзи ден в един разговор направих прости сметки. Ако аз съм фен, който иска да наблюдава Рали шампионата (8 предвидени състезания), най-вероятно ще имам средни разходи от 250лв на едно състезание. Някои са по-близо, други далеч, но тази сума е абсолютният минимум според мен и то на базата на доста лишения (спане, храна, път и прочее). Това прави 2000лв на година.
Ако приемем, че средната заплата е 600лв, това означава, че всеки месец аз трябва да спестявам почти една трета от заплатата си за да си "изпълня плана". Пропускам всякакви идеи за почивка, море и прочее и подчинявам живота си на мечтата да бъда на всяко едно рали. ЯСна е картината, нали?

Какво получавам в замяна? Постоянно промяна и/или отменяне на състезания (парите в известна или пълна степен са похарчени без да гледам), 2-3 битки по двойки от всичките средно 18 участника, изкуствени рестрикции за гледане на повече етапи в някои от ралитата, скандали, промени и междуособици и т.н.

Е, струва ли си тогава човек да живее подобен живот за да сключи тази "чудесна сделка"? За мен - не, и аз фен не мога да бъда на тези шампионати в този им вид. Колкото и да ми е болно и криво не бих престъпил собствените си разбирания за автомобилен празник. И тук не става въпрос за пари, а за емоция. Емоция, която преди години в сервизните паркове беше позитивна еуфория, а сега в повечето случаи е като на погребение.

За мен лично вече въпроса е не "Кога ще се възроди спорта?", а "Дали?".

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Сря Юли 31, 2013 22:29
от cutflash

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Чет Авг 01, 2013 00:08
от cutflash

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Чет Авг 01, 2013 10:17
от dinkoh
Къде точно беше на СС5?Много добре е било там :)

Re: Рали Твърдица-Елена 27-28 юли 2013, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Пон Авг 05, 2013 23:22
от sparco2000
Между другото ладите правият по голямо шоу от всичките коли :)