Страница 21 от 22

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Пон Юли 15, 2013 21:48
от fan73
Жорка ако за това се спира състезание то Монте Карло трябва да го забранят със закон :lol:

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Пон Юли 15, 2013 21:54
от bat_jori
fan73 написа:Жорка ако за това се спира състезание то Монте Карло трябва да го забранят със закон :lol:

в началото януари на тази надморска височина ,няма как слънце да пече и да е над 30 градуса.

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Пон Юли 15, 2013 21:54
от ALSP
Този елемент ще го кажа тактично електрон "отговорника по Сигурността" е сложен да взема решения и той го е взел. Това решение колкото е правилно толкова е и грешно НО е взето. Това протонче можеше за 5 минути да получи и ореол но понеже е в таблицата на частиците не му достига паур да го направи.

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Пон Юли 15, 2013 21:56
от QUATRO
Само за протокола - Когато първите пет екипажа минах покрай стената /говоря за след завоя на който Митко вижда първият жълт флаг / град не валеше и пилотите си караха все още ,колкото си могат . Градът заваля, на стената 10-ет. минути след минаването на Игнат - толкова беше и дупката до следващите коли ,който вече караха по-правилата .

пп. Проблемът не е Митко - проблемът, е разликите в времената до стената, а те бяха умопомрачителни ...

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Пон Юли 15, 2013 22:55
от dr.hous
rally86 написа:При нас минаването на сс7 си беше с максимума за условията на трасето,това си е мое лично мнение.Бях на последния десен обратен преди финала.Нямам нищо против Митко и уважавам и малкото пилоти които събират сили да стартират на рали.Но има и друга страна на нещата.Преди се мрънкаше защо не пуснат хиксовете,никъде няма такса участие и такива оправдания за малкото коли във стартовия списък.За това състезание са разрешени хиксовете,давани са по 500лв на екипаж,за българските екипажи няма такса участие и спането им е без пари.Това са е една хилядарка минимум което не е никак малко особенно за малките класове и ниско бюджетните отбори.И къде са всички-пак няма състезатели.Колегата по горе споменава на какви лишения се подлагат състезателите да карат,а ние феновете не се ли лишаваме?Не пропатуваме ли страната за 10-20 коли.И ако ни няма нас за кого ще карате?Ще му е криво на Митко разбира се.Гузен не гонен бяга.Изглеждаше твърде нагласено всичко.Ако излезе някои да направи едно изявление и да ме опровергае че не е било така,веднага бих се извинил за думите си.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... _xg#at=195
??????????????????????????????????? Колега нещо се умълча :!:

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Вто Юли 16, 2013 23:44
от MIROSLAV MARINOV
rally86,ти кога разбра,че няма да има такса за участие,че ще дават по 500лв и че нощувките ще са без пари?
Защото аз разбрах това на брифинга за ралито във сряда преди състезанието.Никъде не съм видял някакъв бюлетин ,който да анонсира това.От една страна БФАС "помага" на състезателите,ама от друга колкото по-малко разберат,толкова по-добре.Ако това беше оповестено по някакъв начин съм сигурен че щеше да има повече участници.Ама на никой не му се занимава с хиксовете.

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Сря Юли 17, 2013 00:32
от p_tanev
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... pm0mAnh_xg

Очаквам коментари след видеото, че Косю не го е пуснал коректно.

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Сря Юли 17, 2013 08:25
от dr.hous
MIROSLAV MARINOV написа:rally86,ти кога разбра,че няма да има такса за участие,че ще дават по 500лв и че нощувките ще са без пари?
Защото аз разбрах това на брифинга за ралито във сряда преди състезанието.Никъде не съм видял някакъв бюлетин ,който да анонсира това.От една страна БФАС "помага" на състезателите,ама от друга колкото по-малко разберат,толкова по-добре.Ако това беше оповестено по някакъв начин съм сигурен че щеше да има повече участници.Ама на никой не му се занимава с хиксовете.
+1

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Сря Юли 17, 2013 08:56
от beta_racing
Миро, за това, че на никой "не му се занимавало с Х-вете" можем да поспорим малко, но не е тази тема мястото...

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Сря Юли 17, 2013 09:02
от omega
Не бях на въпросната отсечка, но ще изложа моето скромно мнение . По-рано писах, че главен потърпевш от ситуацията е екипажа Илиев/Янакиев. Не съм им фен , но можеха и да спечелят от тази отсечка ако не беше отменена. Сега само понасят негативи за нещо независещо от тях. Както се вижда от видеото те спазват правилата посочени в Приложение 8 от Допълнителния регламент на състезанието :
Допълнителен регламент
Приложение 8
Безопастност на състезателите – Използване на жълт флаг
1.Ако на пилот е показан жълт флаг, то той трябва незабавно да намали скоростта и да продължи с тази скорост до края на специалния етап и да следва инстукциите на маршалите. Жълт флаг ще бъде показван на всички радио пунктове предшестващи инцидента.Неподчинението на тези правила ще доведе до наказание наложено от спортните комисари.
2.На екипажите, на които е показан жълт флаг се присъжда служебно време за етапа, съгласно чл.40.5 от Спортният регламент на ФИА за 2013 за регионален шампионат.
3.Жълт флаг ще се показва на екипажите само по нареждане на Директора на състезанието.Флага може да се показва само от маршал облечен с отличителна жилетка, препоръчително с цвят посочен в Приложение III от Спортния регламент на ФИА за 2013 за регионален рали шампионат и маркирана със знак за радио пункт.Часът на показване на жълтия флаг ще се регистрира и докладва на спортните комисари от Директора на състезанието.
4.Флаг с друг цвят освен жълт не може да се показва никъде по специалните етапи.
5.Жълт флаг трябва да е наличен на всичко радио пунктове (раположени на около 3км един от друг) по всички специални етапи.

Отговорността за взетото решение за показване на жълт флаг е изцяло на Директора на състезанието Г-н Камен Михайлов. Всички въпроси защо, кога и т.н. би следвало да се отнесат към него. Състезателите карат според правилата, които са за всички. Всичките тия словесни карамболи нямаше да ги има ако Г-н Михайлов бе излязъл на пресконференцията за да обясни защо е взел това решение – просто и ясно. Може и да е било грешно решение, но за момента преценката е била еди-каква си и то е взето. Само че това не се случи и сега всички са недоволни (изключая Салюк). И те така......шампионата продължава.

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Сря Юли 17, 2013 11:45
от cutflash
Без да звучи като заяждане , според мен най-губещ от отмяната е Игнат. Само един факт ще кажа че до стената Игнат е с повече от 12 сек. пред Димитър, 2 сек. пред Салюк / Крум и 42 сек. пред Бети (т.е. преди жълтите флагове). Проблема е че отмениха етапа след като е стартирал и сега всеки може да си фантазира кой губи , кой печели и заради кой е направено това :) жалко че Димитър наистина пое всички негативи от това решение, а както се вижда той си спазва правилата :) Най-жалко е за Игнат, защото при нормално протичане на етапа не се знаеше какво ще стане....заради спуканата гума на Крум и уменията на Бети той можеше да е спокойно 3-ти :)

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Сря Юли 17, 2013 19:58
от MIROSLAV MARINOV
Дамяне,не виждам защо ти се засягаш в момента.Не съм отправял никакъв упрек към теб.Когато едно нещо се дискутира в една тема е редно да се завърши дискусията в нея иначе излиза от контекста и си губи смисъла.В същност няма какво толкова да се дискутира.
Ти не смяташ ли,че когато искаш да направиш някакви преференции за състезателите,трябва да ги обявиш някъде,например с бюлетин в сайта на ралито.Хората откъде да гадаят какво се случва.Разбрали са само тези от "информация на ухо".Относно участието на хиксовете в ралитата от БФАС е имало винаги негативно отношение свързано с опасения за недостатъчната им сигурност.Именно затова въпроса с преференциите се държи в полулегалност.С две думи,искаме да има повече коли,ама ако може да не са хиксове.А в момента хиксовете са тези, които имат нужда от подкрепа и биха увеличили списъка с участниците.
Искам още веднъж да кажа ,че това което съм написал касае само рали България и НЕ ПРАВЯ никаква аналогия с организацията на рали Хеброс ,както и с другите ралита.
Между другото,дискусията относно затваряне на етапа и кой колко би спечелил или изгубил наистина зацикли и май за нея трябва друга тема. :lol: :lol: :lol:

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Сря Юли 17, 2013 20:13
от nikkeibg
От всичко, което се изговори по темата, искам да попитам някой имали информация с какви гуми са били първите петима на Белмекен 2. Защото едно състезание е не само каране, можене, а и тактика. Ако някой си е направил сметка да мине първите 2 отсечки по-бавно съответно с не точния избор на гуми, а за Белмекен 2 да очаква дъжд и да даде по-добри резултати. Имало ли е в прехода между Юндола 2 и Белмекен 2 екипажи, който са сменили по две гуми (ако са носили със себе си)? Това ми е по интересно, каква им е била тактиката.

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Сря Юли 17, 2013 20:18
от beta_racing
MIROSLAV MARINOV написа:Дамяне,не виждам защо ти се засягаш в момента.Не съм отправял никакъв упрек към теб.Когато едно нещо се дискутира в една тема е редно да се завърши дискусията в нея иначе излиза от контекста и си губи смисъла.В същност няма какво толкова да се дискутира.
Ти не смяташ ли,че когато искаш да направиш някакви преференции за състезателите,трябва да ги обявиш някъде,например с бюлетин в сайта на ралито.Хората откъде да гадаят какво се случва.Разбрали са само тези от "информация на ухо".Относно участието на хиксовете в ралитата от БФАС е имало винаги негативно отношение свързано с опасения за недостатъчната им сигурност.Именно затова въпроса с преференциите се държи в полулегалност.С две думи,искаме да има повече коли,ама ако може да не са хиксове.А в момента хиксовете са тези, които имат нужда от подкрепа и биха увеличили списъка с участниците.
Искам още веднъж да кажа ,че това което съм написал касае само рали България и НЕ ПРАВЯ никаква аналогия с организацията на рали Хеброс ,както и с другите ралита.
Между другото,дискусията относно затваряне на етапа и кой колко би спечелил или изгубил наистина зацикли и май за нея трябва друга тема. :lol: :lol: :lol:
Помислих, че като каза, че никой не се интересува от Х-вете, имаше предвид и другите ралита :D

Re: Рали България , 05-07 юли 2013

МнениеПубликувано на: Чет Юли 18, 2013 23:01
от TITAN RACING
dr.hous написа:
MIROSLAV MARINOV написа:rally86,ти кога разбра,че няма да има такса за участие,че ще дават по 500лв и че нощувките ще са без пари?
Защото аз разбрах това на брифинга за ралито във сряда преди състезанието.Никъде не съм видял някакъв бюлетин ,който да анонсира това.От една страна БФАС "помага" на състезателите,ама от друга колкото по-малко разберат,толкова по-добре.Ако това беше оповестено по някакъв начин съм сигурен че щеше да има повече участници.Ама на никой не му се занимава с хиксовете.
+1

Отнася се за всички , не само за Х - овете ...
Други подобни промоции ще има ли в оставащите кръгове в рали шампионата?