|
||
fan73 написа:За да се реши спора за това кой как е карал в SS7 нека екипажите качат онборди за да се види кой е намалил заради жълтите флагове и кой не защото имам съмнение че всички са карали на макс и после оправдания
dr.hous написа:Поклон и респект пред всички колеги от първият да последният в класирането......................
rally86 написа:При нас минаването на сс7 си беше с максимума за условията на трасето,това си е мое лично мнение.Бях на последния десен обратен преди финала.Нямам нищо против Митко и уважавам и малкото пилоти които събират сили да стартират на рали.Но има и друга страна на нещата.Преди се мрънкаше защо не пуснат хиксовете,никъде няма такса участие и такива оправдания за малкото коли във стартовия списък.За това състезание са разрешени хиксовете,давани са по 500лв на екипаж,за българските екипажи няма такса участие и спането им е без пари.Това са е една хилядарка минимум което не е никак малко особенно за малките класове и ниско бюджетните отбори.И къде са всички-пак няма състезатели.Колегата по горе споменава на какви лишения се подлагат състезателите да карат,а ние феновете не се ли лишаваме?Не пропатуваме ли страната за 10-20 коли.И ако ни няма нас за кого ще карате?Ще му е криво на Митко разбира се.Гузен не гонен бяга.Изглеждаше твърде нагласено всичко.Ако излезе някои да направи едно изявление и да ме опровергае че не е било така,веднага бих се извинил за думите си.
damon написа:dr.hous написа:Поклон и респект пред всички колеги от първият да последният в класирането......................
Все пак уважението към зрителите е не по-малко важно от уважението към "колегите". А уважението на феновете се печели тежко и се губи бързо, особено когато се отнасяш пренебрежително с тях.
Иван Шопов написа:Той Началника все сменя курса, но платната ги надува друг вятър.
Намирам за безпредметна и некоректна дискусията кой и дали е подпиран. Трудно доказуемо е, а от фантазии няма смисъл. Това не означава, че ОДОБРЯВАМ отменянето на отсечката.
Чудя се друго... По цял свят като има проблем, има и отговорни лица, а у нас търсим причината къде ли не, само и само да не потърсим отговорност от преките причинители.
Вчера Ради в интервю каза "Поемам друга посока, явно трябва младите хора да влязат в управлението на спорта!". Не разбирам - тук иска да каже, че на Камен му е време за пенсия или просто си приказва?
Питам, защото преди година обеща, че ще има курсове за маршали, стегната организация, смяна на пожизнено награждаваните с наряди "отговорни лица" с млади хора и т.н., а сега слушам пак същото, маршалите се набират чрез обява, все едно се търсят редосеялки, а пряка отговорност не се поема от никого и за нищо.
Знам, че същите хора, които се споменават толкова на дълго и на широко четат този форум. Нищо не искам от тях освен да се замислят. Такъв спорт ли заварихте, такъв спорт ли помните през годините? Това ли са Ви разбиранията за "правилна посока"?
Колко хора вече са по отсечките и колко са пред компютрите? За тези, на които им писна тотално и не са на нито едно от двете места изобщо не искам да говоря. Жалка картинка, но и прекалено дебелокожи "отговорни хора".
Приказвайте си колкото искате, но преките причинители на трагедията, наречена "автомобилен спорт" нито ги интересува, нито ги гризе съвестта за днешното му състояние. Най-много да ударят още 2-3 теманета "на килимчето" и всичко по старому.
Аз лично не отидох на Рали "България", няма и да отида! Направих го по няколко причини и искам да подчертая, че няма нищо общо с уважение или липса на такова към колегите ми. А причините бяха:
- Ненавиждам подигравките с нечий труд, нерви или енергия, само защото другият "има власт";
- Не понасям едни и същи мазни физиономии на хора, които се борят за 20лв командировъчни и легло в хотела, барем избягат от ежедневието. Същите те отговарят за сигурността, безопасността и общия ред на състезанието!;
- Не понасям и това, че "колегиалността" отдавна е бишве понятие. Сега е на ред победата "на всяка цена";
- Не приемам и мисълта, която ми човърка мозъка виждайки как безхаберно се харчат пари за да се случи нещо от средна ръка, само защото покрай тези пари връзваме бюджета;
- Не ми се гледа и състезание, в което сериозната битка е по двойки и те не са повече от 3бр.;
- Не искам да съм част от агонията, която се изживява от всички през последните години.
Това са си мои мисли и сигурно някой ще попита " Хубаво де, а защо пишеш тогава?". Пиша, защото все още ми пука за малкото истински спорт, който е оцелял през всичките тези години на безхаберие, самоуправство и безцелно лутане. Все още!
Сещам се отново за "водещия пилот", който твърдеше, че публика си има и всичко си е ок. Още ли мислиш така хммм колега? Това ли е спорта, феновете, атмосферата и емоцията, които помниш и обичаш? Знам, че няма да ми отговориш, защото не си по явните дискусии и "право куме, та в очи"... Риторично си питам...
Относно Митко - настоявам да спрте да го клеветите. Ако някой има ясни доказателства за каквото и да било - нека ги покаже. АКо не - "фантазиите на Баранкин" съм ги чел като малък. Тоя щял да бие, оня щял да върне газта, третия бил с два леви крака... Пфу!
И накратко за състезанието... Яд ме е, че Игнат не беше в призовата тройка - заслужава го с всеки изминат километър в това рали. Съжалявам, че на пресконференцията нямаше "отговорни хора", които да отговорят на поставените от Игнат и Салюк въпроси.
Митко смятам, че загуби загуби битката, но спечели войната.
Слаба посещаемост, малко участници, същият брой "вещи и отговорни хорица" и както винаги скандали и разправии. С това ще запомня тазгодишното издание... Както всяка година...
nikkeibg написа:Ето как се удари Мишо на Мухово 1: http://youtu.be/9ss89h-bOrA
За късмет Мишо продължи в Неделя.
Ето и победителя:
http://www.youtube.com/watch?v=9JAJm-Rfxsg
Назад към Български Рали Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта