Ако някои от Вас се мисли за тъп и прост...... ок , негово мнение. Това САМ да се определяш като такъв, а и да слагаш под общ знаменател едва ли не всички....цяла държава е много, много лошо. А и според мен няма особенни допирни точки с истината, но както и да е. Всеки има право на мнение.
Ако си мислите, че в една Италия например няма скандали...... то мнооого жестоко се лъжете. Ако мислите, че няма "тактики", "отборчета", "групички" и т.н., също сте много далеч от истината. Да нещата са на друго ниво поради ред, ред причини, но като цяло ПАК става дума за "схеми". Да, не точно същите, да, не толкова явно и грозно и да, ИМА АДЕКВАТНИ последствия ( поне в повечето случай) , ИМА ДЕИСТВАЩА ФЕДЕРАЦИЯ която държи ПОД КОНТРОЛ нещата. Но като цяло и тук не е ......... да си сложиш розовите очила. Съвсем скоро бяхме в Сантандер заради едно N14. Доста дълго си говорих лично с шефа на един отбор съставен от 14 екипажа и около 20 коли. Хич, ама хич и не си мислете, че и там е "приказка".
Нашият спорт е автомобилен. При това най-истинският от всички
. Ние мъжете обожаваме да си "мерим.....". Винаги смятаме, че сме "най-най" и неможе някой друг да е "по по най" от нас. Нормално е това. В природата ни е. Ако не беше така, щяхме да играем шах или балет..... Но да се дават определения, че сме били "тъпи", аз ЛИЧНО не съм съгласен. Това е много грозно определение. Още повече че имам някаква база за сравнение. И то от Бенелюкс до Италия.
Вече съвсем друг е въпроса, че в БГ нещата се правят по кардинално различен начин и че всичко се движи от определени фамилии и това рефлектира върху всичко останало. Разделението София срещу България го е имало, има го и за съжаление явно ще продължава да го има. Което е жалко. Цитирам Кубрат например : "София НЕ Е България"!!! И това всичкото го пиша, понеже именно тези който са РЕАЛНИТЕ шефчета е крайно време да се замислят, че ИМЕННО с тяхното управление и НАЧИНИ на управление се стига дотук
.
И апропо към Мечков. Да, това за отразяването е жестоката истина. Няма какво да се каже. ОБАЧЕ, ако тази федерация имаше СТРАТЕГИЯ, ако си вършеше работата така както е нормално при 95% от другите федерации......, ако РАБОТЕШЕ с журналистите, ако имаше РЕАЛНО ОТРАЗЯВАНЕ на състезанията, отделно и предавания......ако се работи в ТАЗИ посока..... то тогава знаеш ли кога щеше да се показва само "мършата" и "проблемите"?? Да ти отговоря - точно НИКОГА! Въпрос на желание и можене....
А за примера с Естония...... Там е факт работата която вършат. Само, че аз да Ви дам едно друго сравнение. Но то се базира по скоро на качествата на екипажите. Някой може ли да ми отговори държави като Холандия, Швейцария ( и двете с МЕГА възможности) например.....който са колкото България........ ако се "срещнат" техните екипажи с наши ......"някъде" на "някое" рали..... Досещате ли се какъв бой ще ядат. Досещате ли се, че свят ще им се завие, при това с МИНУТИ!!! Пък не е като да нямат възможности нали? И те ако са "умните", пък ние "тъпите"........ А за една Германия например? Десет + пъти по голяма от БГ. С минимални изключения преди доста години.......какво имат като карачи? Говорим за ГЕР-МА-НИ-Я!!! Пари ли нямат, възможности ли нямат, производители ли нямат, население ли нямат???? Те ли са "умните", а ние "тъпите"???
Както и да е, пак стана дълго, а и не е хич по темата. Ако някой съм засегнал, моля да бъде извинен......