Не исках да се намесвам в спора, който се заформя, но искам да изразя мнение на фен. Относно това кой организира състезанието едва ли на някой му пука - БФАС, ФИА, Румънската федерация, Булсим, Интерспийд.....няма никакво значение важното е състезанието да се получи на ниво и да се хареса на мен, на всеки пилот и на всеки зрител който е отишъл за да го уважи. Едва ли има и някакво значение кой ще е директора на състезанието, кой ще е неговия патрон и прочие...усещате какво искам да Ви кажа. Хубаво е че през последните няколко дни се активизираха доста от организаторите на състезанията ни и започнаха да пишат във форума където нещата няма как да се покрият, но защо посоката на писанията им е такава ? Миналата година безспорно беше успех, че дори само логото IRC лежеше върху плаката (а и все още върху много от колите на феновете) на състезанието, това кой е дошъл да кара и кой не е е друга тема, проблемът е какво се случи след състезанието. Едва ли са много хората тук във форума, които знаят какво се е случило (и аз в това число), факт е обаче че бяхме отлъчени от големите шампионати. Езика на господин Чанев не подхожда на ранга му, както и с нищо не показва, че съжалява че е бил отлъчен от БФАС и състезанието му е било отнето - това не е хубаво.
Относно броя на екипажите в IRC Сливен и Рали България 2013 не виждам какво изобщо има за сравнение, няма да коментирам.
Относно спора за СЕ Българка на спускане също е дискусионен, но аз определено подкрепям решението на новия организатор да се допита до пилотите. Остават две състезания до края на шампионата, знаете как стоят нещата с парите, както казват тази отсечка ще коства един комплект накладки и един чифт гуми, дори два за двете минавания, това в момента не е необходимо на никого. Съгласен съм атрактивна отсечка, отсечка на смелите, но не и в тази година. Няма нужда на пресконференциите след това да се обсъжда на кому е била нужна тази отсечка, която само допълнително унищожава автомобилите. Мисля, че Сливен разполага с достатъчно пътища за да направи невероятно състезание и съм сигурен, че то ще бъде такова и без спускането на Българка. Още един плюс е изречението " Ние се допитахме до състезателите" сигурен съм, че това ще донесе само позитиви и някоя и друга заявка отгоре.
Относно ССС в града, на мен лично много ми харесваше варианта му в парка, много атрактивно за зрителите и много много публика, но за пилотите не е било така. Не мога да си представя сегашния вариант на ССС в центъра на града (ако някой го нарисува на Гугъл мапс-а ще съм му благодарен), но дано да бъде също атрактивен. Лично на мен ССС-а на Рали България не ми хареса, тъй като това все пак е етап за зрителите, а не етап в който пилота търси победата, трябва да има атрактивни остри завой, да има "пързалка", да има овации, абе радост да има. Гледали сте всички ССС Твърдица, а тази година имаше и много Онборд кадри, пилотите карат без записки там, може да е етап с пет завоя но всеки е направен за зрителите
Пожелавам много заявки на организатора (който и да е той) и най - вече пожелавам един празник, който да върне позитивизма у феновете и пилотите. Сливен е мястото !