Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, новини

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот swrt » Пон Окт 29, 2012 23:35

boyila написа:незнам дали етанола качвал нюкакви коне или каквото е там но за мен Стайков им е неудобен навремето с пунтото сащата работа беше :)


Поне да беше дал копи/пасте не последния си отговор - по-грамотно изглежда :wink:


kiko написа:......По-съм навит на 6-7 такива спиртосани турбалани,отколкото 3 Супера и 2-3 обикновени Р-ки и Н-ки.


Емиии то така и така докато не паднат сателитите няма да видим международен кръг у нас от който и да е шампионат,дай поне да разрешим и ВРЦ-тата .За какво са ни разни С2000 , Р-5 и тн. ? "Спиртосаните турбалани" са забранени именно защото обезсмислят до голяма степен С2000 :wink: . След като сме извън борда може да поемем пътя на Холандия :wink: .Дреме им , за Евроспорт ,ФИА , чикия и тн. Жулят здраво ВРЦ-та , имат силен интерес от местните медии, чат - пат закачи някой чужд пилот да стартира и е пълно с фенове отвън :wink: .Хората дават пари да им видят шампионата и висят ( личен опит) като крави из калта да видят "средна топка" пилоти на атрактивни коли . Хич не им дреми за ЕРШ , хич не им пука за Евроспорт , възгледи на ФИА за бъдещето на рали спорта .Събират си по 3 - 5 -10 евра на калпак зрител, имат стартови списъци колкото 3 наши ралита и конски сили колкото се събират в два наши сезона сумарно , дават пряко етапи поне по две ефирни телевизии ( голям кеф е да мине колата и да видиш как излиза от завоя в който си я видял на живо да влиза) , таратайките са им голяма шаренийка (предполага и доста спонсори) ...........блага работа за местни пилоти и фенове.След като сме вън от играта , поне да пооправим собствения си двор .За никъде не бързаме и натягаме вече :wink: .

В разрез с горенаписаното - редно е да бъде забранен "спирта" черно на бяло .Устното разрешаваме на това гориво е в разрез с ФИА,а ние сме все пак под нейна егида.Ние българите си напатихме доста тази година от една наша лоша черта - да се правим на ощипани и неразбиращи и когато се каже нещо да се правим на ударени и недочули.Рали Хеброс 2012 е първата стъпка нагоре след като ударихме дъното след "Чолангелеса".Друга стъпка нагоре са ролбарите . Сега е ред наистина да се помисли за привличането на повечко пилоти в ралитата. Грандоманщината и манията да се прави спорт на "световно ниво" няма да е актуална в следващата петилетка :wink: .Трябва да се направи един доста добър хибрид м/у ФИА възгледи и местни нужди . С2000 и "спиртарките" като теглиш чертата са 0 на 0 като пари в сезона и оправдания от типа "аз мислих,че ще е по-добре и по-евтино за пилотите,ама не очаквах такава разлика в колите да се получи" са леко ........ непрофесионални.
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот swrt » Пон Окт 29, 2012 23:39

trouble написа:Ми това ръководство нали беше мега хубавото......Май взехме да страдаме повече от нормалното.


Ти лично като фен колко повече страда от миналата година?
Освен Гьошев,Илиев и Дончев други пилоти у нас не би трябвало да се оплакват от ръководството.Ще ми е много интересно някой пилот да каже причина или действие с което ръководството лично му е попречило точно този сезон и точно на него.
Изключвам гореспоменатите трима.
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот trouble » Пон Окт 29, 2012 23:53

swrt написа:
trouble написа:Ми това ръководство нали беше мега хубавото......Май взехме да страдаме повече от нормалното.


Ти лично като фен колко повече страда от миналата година?


Аз страдам когато губя интерес. Тази година имах по-малък интерес от миналата и се надявам да нямам по-малък от тази през следващата, защото подкрепям това:

kiko написа:
......По-съм навит на 6-7 такива спиртосани турбалани, отколкото 3 Супера и 2-3 обикновени Р-ки и Н-ки.

А и твоето преди разреза, демек холандската идея.
С оглед на това, че всяко едно състезание дръзнало да става голямо, накрая се оаква, предпочитам да не следваме Европа. И отговорно заявявам, че тези супери не ми се гледат вече. Трябва да има спиртни напитки в резервоара. Е в този смисъл ръководството не помага след като желае да го забрани. А дали помага на някой пилот и вреди на неудобен не зная, в такива неща не се меся. :)
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот golf_1 » Вто Окт 30, 2012 08:58

Спиртни напитки ала-бала, ама някой пита ли на спиртните "кораби" как им е в завойте на спиранията на спускане, само за голямата сила на горивото се говори,ама спирта ли кара тия коли или някой имена...Никой не си спомня за думите на първите 3-ма след като смениха ево-9 с супер 2000.На средна гора видяхте на Гьошев колата къде спря,и тази на Мартин къде отиде..Май самите те си казаха че разликата е от земята до небето в полза на с2000, но няма как сега спирта,другия път настройките,третия път гумите, даже някой ще се пооткажат....
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Niki Cvetkov » Вто Окт 30, 2012 09:41

golf_1 написа:Спиртни напитки ала-бала, ама някой пита ли на спиртните "кораби" как им е в завойте на спиранията на спускане, само за голямата сила на горивото се говори,ама спирта ли кара тия коли или някой имена...Никой не си спомня за думите на първите 3-ма след като смениха ево-9 с супер 2000.На средна гора видяхте на Гьошев колата къде спря,и тази на Мартин къде отиде..Май самите те си казаха че разликата е от земята до небето в полза на с2000, но няма как сега спирта,другия път настройките,третия път гумите, даже някой ще се пооткажат....

Абсолютно съм съгласен, аз за това им викам КОРАБИ :) Ако толкова си мислят, че имат предимство на качване, нека да коментираме само пусканията. Е там нямат предимство! Каквото и да си бращолевят не може един автомобил група А да е по-слаб от група Н на пускане. Спирачките прегряват бързо, тежък е, базата е по-дълга. Родиха се на суперите тез трима юнаци, а сега като намери някой да ги пошляпва горивото било. То е ясно ние без оправдание не можем и аз спирам да коментирам горивото и т.н. и само ще изчакам догодина със скъпото СЪСТЕЗАТЕЛНО гориво (което разбираш ли много бавно било) пак да ги пошляпват :)
MC1 100 KL2 100 KR2 200 SQL 100 KR4 50Y!->R2+ (D/C!) 100 +SQR 400 F->CR->KL4 100 MC2

THЕ NORMAL DON'T SURVIVE
Аватар
Niki Cvetkov
 
Мнения: 475
Регистриран на: Нед Авг 27, 2006 14:41
Местоположение: София/Плевен/
Име: Николай Цветков

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот the best one » Вто Окт 30, 2012 15:41

swrt написа:
Емиии то така и така докато не паднат сателитите няма да видим международен кръг у нас от който и да е шампионат,дай поне да разрешим и ВРЦ-тата .За какво са ни разни С2000 , Р-5 и тн. ? "Спиртосаните турбалани" са забранени именно защото обезсмислят до голяма степен С2000 :wink: . След като сме извън борда може да поемем пътя на Холандия :wink: .Дреме им , за Евроспорт ,ФИА , чикия и тн. Жулят здраво ВРЦ-та , имат силен интерес от местните медии, чат - пат закачи някой чужд пилот да стартира и е пълно с фенове отвън :wink: .Хората дават пари да им видят шампионата и висят ( личен опит) като крави из калта да видят "средна топка" пилоти на атрактивни коли . Хич не им дреми за ЕРШ , хич не им пука за Евроспорт , възгледи на ФИА за бъдещето на рали спорта .Събират си по 3 - 5 -10 евра на калпак зрител, имат стартови списъци колкото 3 наши ралита и конски сили колкото се събират в два наши сезона сумарно , дават пряко етапи поне по две ефирни телевизии ( голям кеф е да мине колата и да видиш как излиза от завоя в който си я видял на живо да влиза) , таратайките са им голяма шаренийка (предполага и доста спонсори) ...........блага работа за местни пилоти и фенове.След като сме вън от играта , поне да пооправим собствения си двор .За никъде не бързаме и натягаме вече :wink: .

В разрез с горенаписаното - редно е да бъде забранен "спирта" черно на бяло .Устното разрешаваме на това гориво е в разрез с ФИА,а ние сме все пак под нейна егида.Ние българите си напатихме доста тази година от една наша лоша черта - да се правим на ощипани и неразбиращи и когато се каже нещо да се правим на ударени и недочули.Рали Хеброс 2012 е първата стъпка нагоре след като ударихме дъното след "Чолангелеса".Друга стъпка нагоре са ролбарите . Сега е ред наистина да се помисли за привличането на повечко пилоти в ралитата. Грандоманщината и манията да се прави спорт на "световно ниво" няма да е актуална в следващата петилетка :wink: .Трябва да се направи един доста добър хибрид м/у ФИА възгледи и местни нужди . С2000 и "спиртарките" като теглиш чертата са 0 на 0 като пари в сезона и оправдания от типа "аз мислих,че ще е по-добре и по-евтино за пилотите,ама не очаквах такава разлика в колите да се получи" са леко ........ непрофесионални.


"Спиртосаните турабалани" мен ако питаш са забранени именно ,защото по света се върти голям бизнес от това.1.2 евро,срещу 5 (което е хомологирано и задължително) ей това е причината.

Много проофесионално беше измислено мен ако питаш да се позволи това гориво,за да може да видим 2,3,4 Митсубишита на рали в повече.Ние живеем в България.!!!
На мен като фен,а и като слушам малцинството ми беше доста интересно да наблюдавам още няколко Митсубишита,освен обичайно заподозрените 3 супера и ясен краен резултат.Митко..плътно зад него върви Гьошев,който не може да го задмине и Крум (примирили се още от началото да бъдат в тройката и това да е крайния резултат).А и то няка как друг да бъде там.
Какви ралзики са се получили в колите че не се досещам.
Пламен с осмицата вървеше близо до тях и понякога пред тях.Просто не му се получаваше..нямаше гуми..(той за първи път тази година кара с нови,КАРАШЕ С ОСМИЦА,ТОВА ЗАБРАВЯ ЛИ СЕ?)ИМА ЛИ РАЗЛИКА МЕЖДУ ОСМИЦА И ДЕВЯТКА..ТЯ МАЙ ОТ ТАМ ИДВА РАЗЛИКАТА?
АКО ПОЗНАВАТЕ ОТСЕЧКАТА ДЕДЕВО (КОЯТО Е МЕКО КАЗАНО САМО СПУСКАНЕ)..ЩЕ СА ИЗЛИШНИ КОМЕНТАРИТЕ ПО-ГОРЕ,КОИТО В СЛУЧАЯ СТАВАТ НЕПРОФЕСИОНАЛНИ!и знаете разликите от нея..през изминалото състезание!
ПОМЕЖУДРУГОТО ,СЛЕД ШУМЕН СТАЙКОВОТО МИТСУБИШИ БЕШЕ НАПЪЛНО РАЗГЛОБЕНО.ТАКЪВ ПРОДЪЛЖИТЕЛЕН ПРЕГЛЕД НЕ СЪМ ЧУВАЛА ДА ИМА.
СЛЕД КАТО НЕ НАМЕРИХА НИЩО СЕ ЗАПОЧНА ГОРИВТО..
ОБАЧЕ ПОНЕЖЕ Е ПОЗВОЛЕНО ОТ БФАС..НА ХЕБРОС..ПРОДЪЖЛИХА ДА ДЪЛБАЯТ В ДРУГИ ДЕТАЙЛИ (ИНТЕРЕСНО Е ,ЧЕ ЯВНО САМО НЯКОЙ ,КОЙТО Е ПИПАЛ ПО ТЯХ ЗНАЕ КАКВО МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ И ЯВНО подшушнал на техническата комисия),НО СЛЕД КАТО И ТАМ НЕ СЕ НАМЕРИ НИЩО...
НЕКА ЗАРБАНЯТ ГОРИВОТО..
ДА НЕ СЕ ОКАЖЕ ,ОБАЧЕ ЧЕ ЩЕ СЕ НАМЕРЯТ ЗДРАВИ СПОНСОТИ ЗА ВСИЧКИ МИТСУБИШИТА,ЩЕ СИ ЗАКУПЯТ ГОРИВОТО ОТ 5 ЕВРО,И ОТНОВО ЩЕ ИМА МИТСУБИШИТА ПРЕД СУПЕРИ (НИЩО,ЧЕ НЕ СЕ СЛУЧВАЛО В БЪЛГАРИЯ ТОВА)..да не се случва и по света да карат супер,такива които не заслужават.(образно казано , който както иска да го разбира)
На криви ракети и космосите са им криви.
Нека карат само трите супера,да си бъдат само те шампиони (като дойде някой като Басо да ставаме смешни на наши трасета ).И ДА СИ МИСЛИМ ЧЕ МНОГО КАРАМЕ.!

Присъствах на пресконференцията,на която присъстваше само Янаки от отбора на Виваком (който категорично заяви,че те догодина ще карат,независимо от всички спекулации,че дори и от тях тръгнали преди края на Рали сезона),също че е хубаво отсечките да бъдат по 30-40 км дълги,че докато си сложели каските и трябвало да ги свалят.
Абе то хубаво, ами защо не отидат да карат навън ..че ПАК СПОМЕНАВАМ В БЪЛГАРИЯ СМЕ,и тук това трудно би могло да се случи за тях да.но в този случай едва ли ще има повече от 5 коли зад тях.НО АКО ГИ УСТРОЙВА - ОК.
Явно нещата продължават по старо му,правилата ще се диктуват от тези ,които имат пари.,останлите ДГД.
the best one
 
Мнения: 208
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 11:25
Местоположение: СОФИЯ
Име: Мануела Костадинова

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Niki Cvetkov » Вто Окт 30, 2012 15:54

В Германия биоетанола е разрешен ->
11.7 Fuel
Use of Biodiesel and Bioethanol E 85 is allowed – heeding Art. 3.5 Kraftstoff (fuel) of the General
Regulations, Definitions and Clear ups for technical Rules 2011 (DMSB Automobilsport–Handbuch 2011,
blue part).

...
11.5.4 Kraftstoff
Die Verwendung von Biodiesel und Bioethanol E 85 ist zulässig - unter Beachtung des
Art. 3.5 Kraftstoff der Allgemeinen Bestimmungen, Definitionen und Klarstellungen zu technischen
Reglements 2012 (DMSB Automobilsport - Handbuch 2012, blauer Teil).


Ентри лист от 120 автомобила и т.н. Суперите са доминращи, но както и да е. Щом искаме да затрием малкото останало от рали спорта у нас .

ударихме дъното след "Чолангелеса"
Ударихме дъното и догодина почваме да копаем надолу !!!
MC1 100 KL2 100 KR2 200 SQL 100 KR4 50Y!->R2+ (D/C!) 100 +SQR 400 F->CR->KL4 100 MC2

THЕ NORMAL DON'T SURVIVE
Аватар
Niki Cvetkov
 
Мнения: 475
Регистриран на: Нед Авг 27, 2006 14:41
Местоположение: София/Плевен/
Име: Николай Цветков

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Rally Fan » Вто Окт 30, 2012 16:23

the best one написа:Нека карат само трите супера,да си бъдат само те шампиони (като дойде някой като Басо да ставаме смешни на наши трасета ).И ДА СИ МИСЛИМ ЧЕ МНОГО КАРАМЕ

Винаги ще бъде така! Да си шампион на България отдавна не е нещо с което да се хвалиш или по-точно, нещо като "Цар, ама на село" или "на село, ама Цар". Или това че си бил Крум или Митко. Защото идва някое рали България с някой самостоятелен средностатистически пилот (Примерно Басо както е примера по-горе) и оправданията заваляват... гумите,разговорното,повреди и т.н. Идва, дава им на нашите шампиони едни торбички със секунди и си отива най-спокойно. За Пилоти от сортана Ханинен, Копецки, Лоикс няма да говорим. Това на наша територия. Отиват нашите български шампиони в Италия,Ипър или.... Барум, на тяхна територия и там им закачат едно чувалчета с минутки. Даже май е постижение да влезеш в 10-ката или да се бориш с първия в 2WD или да спориш с Тлустяк за място в десятката.
Без значение дали си със С2000 или Р4 или Н4, стойността на думата "шампион на България" е равносилна на участник. Това кой-кого с какава кола биел го оставете.... болни амбиции. Заповядайте на еропейската сцена (ЕРШ) и докажете колко сте шампиони, но тук в България да се тупкат в гърдите за това че са спечелили тая година.....та ние останахме дори и без европейски шампионат, за какво говорим? За какво ниво? Какъв манталитет. Надявам се догодина, колкото се може повече Българи да карат извън България, желая го на всеки от все сърце.
Изображение

If you doubt - Flat Out !!!
Colin McRae
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот QUATRO » Вто Окт 30, 2012 19:42

Колко от нашите пилоти могат да карат навън - имам в предвид не да спят по-отсечките месец преди надпреварата - а с две минавания да покажат резултати . Аз се сещам за ЕДИН . :D

пп. КвЙ горива - квЙ ево-та - квЙ супери . Каране му е маЙката .
QUATRO
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2011 18:19
Местоположение: Пазарджик
Име: stefan itov

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот STESICO » Вто Окт 30, 2012 20:19

Аз се сещам за двама , единия скоро си дойде от Швейцария , а другия многоооооо висок човек . :roll: :lol:
STESICO
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 23:00
Местоположение: СЛИВЕН
Име: Стефан Стоянов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот QUATRO » Вто Окт 30, 2012 20:25

Точно висооооокият имах в предвид . :D
QUATRO
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2011 18:19
Местоположение: Пазарджик
Име: stefan itov

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот tisho 1 » Вто Окт 30, 2012 20:31

В България има много добри пилоти но за жалост няма спонсори и тези който наистина го могат нямат средства да стартират, а да не говорим за по добри коли.

За Стайков и Исаев мога само да кажа ,че с етанол или без суперите пак ще ядат бой.
Аватар
tisho 1
 
Мнения: 36
Регистриран на: Нед Апр 17, 2011 18:57
Местоположение: Сливен
Име: Тихомир Пламенов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот nikkeibg » Вто Окт 30, 2012 20:39

Аз съм малко на по-различно мнение от Вас. Според мен тази година е по-добра с оглед на предната в рали шампионата ни по 3 причини:
1. Брой участници (повече в сравнение с 2011-та).
2. Конкуренция за 1-вото място (сравнително по силна от 2011-та)
3. Организиране на рали надпреварите - значително по добро

Ако погледнем година 2012 в Европа, там е пълна трагедия, още след 3-то състезание стана ясно кой е ЕРЦ шампиона и кой ще бъде ИРЦ шампиона. Вижте резултати от последните 5-6 ралита в ИРЦ, ЕРЦ, че дори и във ВРЦ-то, вторият е винаги на 2-минути, понякога и на 5-минути от победителя. Във ВРЦ какво един Ситроен с 2-ма пилоти и другите са ясни на 3-4 минути назад. Конкуренцията създава битката и интереса.

Най-големият минус на 2012-та беше излагацията в Сливен с едни пари, заради която от година в която бяхме домакини на ЕРЦ и ИРЦ, сега ще сме си сами за 2013-та.

А относно биогоривата, аз съм "ЗА". Те значително "раздвижиха" ралитата, а в тази световна и вечно Българска криза е добре да има по евтини алтернативи на участието. А това, че нямаме дълги отсечки си е вярно, но все пак догодина се очертава да имаме почти 29-км отсечка на рали Твърдица.
http://www.rallypulse.com - Rally Videos, WRC, IRC, ERC, BRC Championships
Аватар
nikkeibg
 
Мнения: 706
Регистриран на: Вто Окт 05, 2010 13:34
Име: Angel Neshev

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот rally_m » Сря Окт 31, 2012 10:10

Rally Fan написа:
the best one написа:Нека карат само трите супера,да си бъдат само те шампиони (като дойде някой като Басо да ставаме смешни на наши трасета ).И ДА СИ МИСЛИМ ЧЕ МНОГО КАРАМЕ

Винаги ще бъде така! Да си шампион на България отдавна не е нещо с което да се хвалиш или по-точно, нещо като "Цар, ама на село" или "на село, ама Цар". Или това че си бил Крум или Митко. Защото идва някое рали България с някой самостоятелен средностатистически пилот (Примерно Басо както е примера по-горе) и оправданията заваляват... гумите,разговорното,повреди и т.н. Идва, дава им на нашите шампиони едни торбички със секунди и си отива най-спокойно. За Пилоти от сортана Ханинен, Копецки, Лоикс няма да говорим. Това на наша територия. Отиват нашите български шампиони в Италия,Ипър или.... Барум, на тяхна територия и там им закачат едно чувалчета с минутки. Даже май е постижение да влезеш в 10-ката или да се бориш с първия в 2WD или да спориш с Тлустяк за място в десятката.
Без значение дали си със С2000 или Р4 или Н4, стойността на думата "шампион на България" е равносилна на участник. Това кой-кого с какава кола биел го оставете.... болни амбиции. Заповядайте на еропейската сцена (ЕРШ) и докажете колко сте шампиони, но тук в България да се тупкат в гърдите за това че са спечелили тая година.....та ние останахме дори и без европейски шампионат, за какво говорим? За какво ниво? Какъв манталитет. Надявам се догодина, колкото се може повече Българи да карат извън България, желая го на всеки от все сърце.


Много точно казано! Напълно съм съгласен с мнението на Чавдар. Това си е самата истина. Аз също пожелавам на всички наши пилоти да имат възможноста да стартират навън в реална конкуренция и без "помоща" на скромната ни федерация и част от организаторите. Има достатъчно силни ралита близко до нас, Румъния , Унгария пък и защо не Чехия и Турция. Има възможност за макадам и различни асвалтови етапи с дължина по-вече от 25 км. Предполагам и за истинските фенове на спорта няма да е проблем посещаването на част от тези ралита.

А що се отнася до силните ЕВО-та... Ми то има лесно. Както искаха Митко и Пепи да си сменят навигаторите за Твърдица, защо не си сменят колите с Игнат и Пламен за някое рали или планинско просто ей така... Пък и за на Крум супера ще се намери ЕВО... това на Мартин. Така ще си гледаме 3 супера и 3 евота, ако наистина са толкова силни тези ЕВО-та, то челната тройка ще ни е ясна на всички, както е през последните години Митко, Пепи и Крум. По този начин ще се получат отговори на всички въпроси, кой кого. Друг е въпроса ако се получи обратното... :roll:
Аватар
rally_m
 
Мнения: 528
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 18:15
Местоположение: Шумен
Име: Бойко Стойчев

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот andrey kokalov » Сря Окт 31, 2012 11:09

На Хеброс доста хора от организацията наблегнахме на един факт - спорта се прави не от първите трима,а от всички застанали на старта.В България още от времето,когато Царски прохождаше е практика пилота с най-новата или силната кола да е шампион...Но ако искаме да развиваме пилоти и силни състезания разковничето е на друго място.А именно едномарков шампионат.В момента най-накрая у нас се произвежда що годе читав автомобил.Ако се направи едномарков шампионат с Волексите тогава много млади пилоти ще могат да влязат в спорта.Друг вариант е най-накрая да се пусне и Клас Хистори в шампионата.Много Лади и по-стари бегачки гният по гаражите.Навремето пилотите им също нямаха пари за нови гуми и горива,но се състезаваха ....Въвеждане на регионални рали-спринтове също е един добър вариант за навлизане на свежа кръв в спорта.И не на последно място с допълнителни регламенти по ралитата могат да се включват пилоти от любителските шампионати. на 5 мин. след последната кола.Единствено трябва да отговарят на мерките за безопасност.Пускат се на една и съща отсечка на изкачване като на планинско.Дори и да има инциденти и да се вадят коли има достатъчно време трасето да се подготви за следващото минаване.Вариантите са много.Друг е въпроса дали на Федерацията и се занимава......Имаме и четири сезона.Как до момента никой не се сети да направи зимно планинско ?!Много са вариантите.На Хеброс се видя,че нещата могат да бъдат и по-различни от стереотипите.Пилотите са доволни,публиката също.По този начин и спонсорите идват.Просто апела ми е повече фенове да бъдете дейни и да участвате в организацията на надпреварите.Защото не знам дали ви стана ясно,но Хеброс 2012 се проведе с огромната любов и отдаденост на фенове от Пловдив,Пазарджик и София.А това стана факт единствено заради Дамян Киров и Георги Гаджев.От казаното дотук извода е следния - с постове и приказки единствено помагаме на компютъра си да не хване прах.С действията си помагаме на любимия си спорт да излезе от прахта.Вие сами решавате от коя страна на монетата да бъдете !
Нека всеки,които посещава този сайт да кара с главата,а не с краката си!
andrey kokalov
 
Мнения: 409
Регистриран на: Вто Юли 03, 2007 21:52
Местоположение: sofia,mladost-4
Име: andrey kokalov

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта

cron