boyila написа:незнам дали етанола качвал нюкакви коне или каквото е там но за мен Стайков им е неудобен навремето с пунтото сащата работа беше
Поне да беше дал копи/пасте не последния си отговор - по-грамотно изглежда
kiko написа:......По-съм навит на 6-7 такива спиртосани турбалани,отколкото 3 Супера и 2-3 обикновени Р-ки и Н-ки.
Емиии то така и така докато не паднат сателитите няма да видим международен кръг у нас от който и да е шампионат,дай поне да разрешим и ВРЦ-тата .За какво са ни разни С2000 , Р-5 и тн. ? "Спиртосаните турбалани" са забранени именно защото обезсмислят до голяма степен С2000 . След като сме извън борда може да поемем пътя на Холандия .Дреме им , за Евроспорт ,ФИА , чикия и тн. Жулят здраво ВРЦ-та , имат силен интерес от местните медии, чат - пат закачи някой чужд пилот да стартира и е пълно с фенове отвън .Хората дават пари да им видят шампионата и висят ( личен опит) като крави из калта да видят "средна топка" пилоти на атрактивни коли . Хич не им дреми за ЕРШ , хич не им пука за Евроспорт , възгледи на ФИА за бъдещето на рали спорта .Събират си по 3 - 5 -10 евра на калпак зрител, имат стартови списъци колкото 3 наши ралита и конски сили колкото се събират в два наши сезона сумарно , дават пряко етапи поне по две ефирни телевизии ( голям кеф е да мине колата и да видиш как излиза от завоя в който си я видял на живо да влиза) , таратайките са им голяма шаренийка (предполага и доста спонсори) ...........блага работа за местни пилоти и фенове.След като сме вън от играта , поне да пооправим собствения си двор .За никъде не бързаме и натягаме вече .
В разрез с горенаписаното - редно е да бъде забранен "спирта" черно на бяло .Устното разрешаваме на това гориво е в разрез с ФИА,а ние сме все пак под нейна егида.Ние българите си напатихме доста тази година от една наша лоша черта - да се правим на ощипани и неразбиращи и когато се каже нещо да се правим на ударени и недочули.Рали Хеброс 2012 е първата стъпка нагоре след като ударихме дъното след "Чолангелеса".Друга стъпка нагоре са ролбарите . Сега е ред наистина да се помисли за привличането на повечко пилоти в ралитата. Грандоманщината и манията да се прави спорт на "световно ниво" няма да е актуална в следващата петилетка .Трябва да се направи един доста добър хибрид м/у ФИА възгледи и местни нужди . С2000 и "спиртарките" като теглиш чертата са 0 на 0 като пари в сезона и оправдания от типа "аз мислих,че ще е по-добре и по-евтино за пилотите,ама не очаквах такава разлика в колите да се получи" са леко ........ непрофесионални.