Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот Л. Мечков » Пон Юни 11, 2012 13:35

dod0 написа:


Ето я и самата катастрофа - http://www.youtube.com/watch?v=zcAiQ2So ... ure=relmfu

Нещо сбъркаха завоя... Не е лек ударът
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот trouble » Пон Юни 11, 2012 14:26

Снимки от мен (от Пежото на Крум напред):

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот bmw sport » Пон Юни 11, 2012 15:13

Щом няма пострадали всичко е на ред,коли се оправят,искамисе да върна темата малко по напред.Кой как си организира престоят по отсечките няма значение,важното тук е че организаторите на спазват часовия график и някои хора се превърнаха в заложници,бях поканил приятели които неможаха да си тръгнат навреме,ралито им хареса но едвали ще повторят.Що се отнася до чужденците присъствието вече е нормално да е по слабо,преди идваха с много по подготвени автомобили и одбори от нашите сега вече този номер не минава и в малка България вече.Единственият начи за превличане на участници можеби ще стане с махане на таксите, но този проблем ще рефлектира върхо федерацията,ако за следващата година намерят стабилна подкрепа мисля ще стане много хубаво рали!
bmw sport
 
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Мар 10, 2012 09:52
Име: златко златев

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот DDD » Пон Юни 11, 2012 15:24

dod0 написа:


Ето я и самата катастрофа - http://www.youtube.com/watch?v=zcAiQ2So ... ure=relmfu


Циганките дето бяха около теб са виновни. :mrgreen: На другия ден бяха точно на поляната под завоя дето катареца изтърва. После ще пусна видео за минито. Според мен двигателя му беше запазен, нямаше и сериозни щети по шасито. Уникални късметлии са и двамата. Метър в ляво и щяха да скочат като Титов в дерето, но долу имаше огромен камък, а ако мантинелата не беше здраво завита за пъвото колче, щеше да се получи като при Кубица. Дано за догодина да се сетят да ремонтират мантинелата, че я оставиха на един - два развити болта само.
DDD
 
Мнения: 35
Регистриран на: Пон Юни 05, 2006 11:44
Име: Христо Будаков

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот DDD » Пон Юни 11, 2012 15:26

Л. Мечков написа:
dod0 написа:


Ето я и самата катастрофа - http://www.youtube.com/watch?v=zcAiQ2So ... ure=relmfu

Нещо сбъркаха завоя... Не е лек ударът


Ще цитирам:

"Аз не видях като слязоха от колата да го гони (навигатора) за да го бие с каската по главата" :mrgreen:

Но наистина подходи много вътрешно
DDD
 
Мнения: 35
Регистриран на: Пон Юни 05, 2006 11:44
Име: Христо Будаков

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот the mayor » Пон Юни 11, 2012 15:37

На Титов навигатора, какво ли не преживя милия тука за няма и година и половина. И на него не му е лесно.
the mayor
 
Мнения: 7
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 11:27
Име: Диян Стоянов

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот dod0 » Пон Юни 11, 2012 15:46

DDD написа:
dod0 написа:


Ето я и самата катастрофа - http://www.youtube.com/watch?v=zcAiQ2So ... ure=relmfu


Циганките дето бяха около теб са виновни. :mrgreen: На другия ден бяха точно на поляната под завоя дето катареца изтърва. После ще пусна видео за минито. Според мен двигателя му беше запазен, нямаше и сериозни щети по шасито. Уникални късметлии са и двамата. Метър в ляво и щяха да скочат като Титов в дерето, но долу имаше огромен камък, а ако мантинелата не беше здраво завита за пъвото колче, щеше да се получи като при Кубица. Дано за догодина да се сетят да ремонтират мантинелата, че я оставиха на един - два развити болта само.


Видеото не съм го снимал аз, дори не съм ходил на ралито. :) :mrgreen:
GLOBUL RALLY TEAM !!!
Аватар
dod0
 
Мнения: 502
Регистриран на: Нед Сеп 21, 2008 14:35
Местоположение: Sliven
Име: Dobromir Ivanov

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот golf_1 » Пон Юни 11, 2012 16:07

dod0 написа:


Ето я и самата катастрофа - http://www.youtube.com/watch?v=zcAiQ2So ... ure=relmfu

Добре,че нямаше хора и другото важно нещо,че мина между доста сериозни дървета от 2-те страни,това си бе доста страшно.....
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот DDD » Пон Юни 11, 2012 17:50

Е колко да са сериозни? От ляво имаше едно дебеличко, отдясно тънки, но за сметка на това много :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=SduxkWUu ... e=youtu.be
DDD
 
Мнения: 35
Регистриран на: Пон Юни 05, 2006 11:44
Име: Христо Будаков

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот OgyWRC » Пон Юни 11, 2012 19:12

ERC Rally Bulgaria - pros & cons

Поздравявам всички екипажи, които застанаха на старт и най-вече тези, които показаха силно и грамотно каране!

Макар и състезанието да не се отличаваше много от Средна Гора, като стартов списък, „битката за България” винаги носи допълнителен заряд и психологическо напрежение, което пък води до доста грешки. За съжаление, тъкмо когато решиха да атакуват Антон и Венци също допуснаха грешка, след като понатоварените от спускането спирачки ги предадоха точно за интензивното спиране на едно доста коварно място в Мухово, известно с неравности и мръсен асфалт. DS3-ката отново е в бокса, но надявам се не за много дълго …

Състезанието загуби много от своя блясък още в началото, когато Бети беше "уловен" и отстранен, Тошко Славов чу звук от лагер от двигателя, Любчо Каменов отпадна заради проблеми с диференциала, а Марти изобщо не успя да стартира.

Митко, Пепи и Крум спретнаха традиционната борба, като и тримата се раздадоха, но Митко беше изключително силен в бързите пасажи и според мен там направи разликата. Rzeznik доста добре контролираше 10-ката и не случайно наказа Tlustak, който имаше само кратки проблясъци. Alkuwari определено караше по-силно на гръцкия макадам отколкто тук, а и колата там беше във версия WRC, макар че и в „С2000” вариант показа потенциал. Явно 1.6Т концепцията е следващото поколение автомобили, които вече са по-добри от класическите С2000.

Дани Попов с навигатор Дилян Попов и механик Ясен Попов ;-) също направиха силно състезание и въпреки, че автомобилът не беше в добра кондиция показаха много силни минавания на бързи завои, а и атрактивно пързаляне, което е показателно за това какво може да очакваме в бъдеще.

При FWD отпадането на фаворита Тошко Славов остави първото място свободно, като Парли, Антон и Тишо бяха претенденти за него. Последва много силно каране на Тишо и Добчо, които до голяма степен компенсираха липсата на турбо и с малко шанс заеха първото място. Парли не блестеше с нищо, но наложи добро темпо с доста силната DS3-кa.

При Саксо-тата Gatsos извади такъв автомобил, на който завидя цял Сливен, но пък Катето не му даде „да хване ръка” в клас 6, за което едно голямо браво! В клас 9 отново ми хареса карането на Христо Атанасов. В клас 8 Емо Денев и Иво Даскалов също поддържаха интрига.

Много интересен автомобил отново е произвел Пламен Пантелеев, доколкото разбрах е сглобен доста бързо и това е едва първата му еволюция, та очаквам „WRC-то от Русе” да се развива за следващите стартове.

Атмосфера – състезанието имаше хубава атмосфера, макар и тя да се създаваше от малкото останали верни фенове, готови на всичко за да са по отсечките и дошли въпреки негативната PR кампания преди надпреварата. Етапите около Боровец бяха добро решение при невъзможност да се кара около Белмекен и отново върнаха състезанието в курорта. Първата отсечка в Петък също допринесе за първоначалния заряд на надпреварата. Е, ако не съвпадаше с откриването на Европейското по футбол, сигурно щеше да привлече повече местни фенове.

Голям минус на надпреварата беше затварянето на отсечките за по 5-6часа, което блокира публиката и изнерви фенове и полиция. Решението да не се отваря движението не беше оповестено никъде и макар за нас това да се подразбираше, то за чужди фенове и журналисти, а и за останалите „непросветени” фенове това се оказа изключително неприятен капан. Аргументите за недопускане на движение са, че преди второто минаване отново трябва да се „чисти” трасето. Това е основателно, когато има по-малко от час между двете преминавания, но когато има 3-4часа, нищо не пречи трасето да се отвори и час-два преди старта на второто минаване полицаите, които и без това са там, вместо да скучаят да минат и отново да „почистят” отсечката. Но изглежда в това уравнение удовлетворението на публиката е с най-малка тежест. В интерес на истината полицаите си вършеха добре работата и бяха достатъчно любезни (поне с мен), просто отново не бяха добре информирани и чакаха разпореждане с висше.

Голям плюс за надпреварата беше новият сайт и отразяването на резултатите наживо. От друга страна, до последно на сайта имаше различни времеви графици и карти, които доволно лесно можеха да объркат човек. Отсечките около Боровец бяха добре дошли за феновете.

Как виждам аз следващото състезание:
- запазване на отсечките около Боровец, но с по-малко въртене в самия курорт, за да не се блокира движението прекомерно.
- финална отсечка в Боровец, която да задържи публика за награждаването.
- един състезателен ден около Мухово и един около Белмекен.
- атрактивни зони - включване на повече изкуствени шикани и макадамови пасажи, които да са леснодостъпни за публика. В този ред на мисли, браво и за двата шикана около Боровец на които имаше доста фракция и атракция.
- времеви график, който да улесни максимално придвижването на публиката
- стриктно спазване на предварително обявеното време за затваряне и отваряне на отсечките
- активен PR преди състезанието, който да привлече публика
- активна дипломация за привличане на чужди екипажи, включително и силни
To finish first, first you have to finish!
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот DDD » Пон Юни 11, 2012 19:52

Според мен Al-Kuwari дойде да потренира на асфалт.

Може да се направи някакъв пропуск залепен на предното стъкло за колите на фенове позволяващ движение между етапите. Така хем феновете ще могат да си сменят позициите, ще са маркирани като отговорни и знаещи правилата и най-вече полицаите ще ги пускат безпроблемно. Задължително трябва да подпишат декларация, че са запознати с правилата и че приемат някаква солидна такса "репартиране на МПС", ако си оставят колата на неподходящо място по или около трасето. Категорично не мисля, че е разумно да се позволява на сульо и пульо влизане в трасето между етапите, че тогава 100% гаранция второ минаване няма да има.
DDD
 
Мнения: 35
Регистриран на: Пон Юни 05, 2006 11:44
Име: Христо Будаков

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот NIKI WRC » Пон Юни 11, 2012 20:24

Хемингуей е казал: Има три спорта: бикоборството, алпинизама и автомобилизама, всичко останоло са игри. :lol:
Аватар
NIKI WRC
 
Мнения: 243
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 08:55
Местоположение: Сливен
Име: Николай Неделчев

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот damon » Пон Юни 11, 2012 21:01

NIKI WRC написа:http://www.youtube.com/watch?v=VpJiJeo9fY4

Видео от мен :) :D


Браво! Много хубаво филмче.

Между другото могат вече да се слагат youtube филмчета много лесно директно в мнението. Има едно бутонче youtube, което добавя bbtag [youtube][/youtube] и вътре се поставя линка към клипчето:

Код: Избери целия код
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VpJiJeo9fY4[/youtube]


Ето как изглежда:
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот siky » Пон Юни 11, 2012 21:17

И аз се поразходих малко... добре, че се видяхме с приятели, иначе ралито - нищо особено.
Поздравления за Митко и Янаки за първото място, браво на Пепи и Митко, Крум и Пепи :)
При малките - БРАВО на Христо Атанасов и Марин Иванов, че успяха да вземат ралито в своя клас въпреки проблемите с колата.
Дани и Любчо май ще ни радват доста по отсечките :lol:
Dreams For WRC
Аватар
siky
 
Мнения: 241
Регистриран на: Вто Юли 26, 2005 15:08
Местоположение: София
Име: Светлин Славчев

Re: Рали България 08-10 юни 2012, Нац.ш-т II кръг

Мнениеот julios » Пон Юни 11, 2012 22:52

Лука Бетти на шейкдауна http://www.youtube.com/watch?feature=en ... DutsXmcPzU
Аватар
julios
 
Мнения: 88
Регистриран на: Вто Апр 14, 2009 19:54
Местоположение: Своге
Име: Юлиан Велков

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 46 госта

cron