Състезанието през очите на един семкаджия Хубаво състезание се получи, интрига до последно, много амбиция в началото на сезона, няколко нови автомобила, шарено време и няколко млади момчета, които караха много грамотно.
Организацията беше добра, но все пак ще споделя няколко забележки: Отсечката в града не трабваше да се забавя, това породи допълнително напрежение и хората започнаха да си ходят по трасето! На обратния в Панагюрски Колонии отново се убедих, колко недалновидно се оставя публика срещу автомобил спиращ от 200км/ч. ... при излитането на Марти всички които бяха близо до лентата трябва да благодарят на Игнат Исаев и бързата му реакция да извика "бягай", та не настана паника и публиката успя да се отдръпне навреме. Полицаите бяха много объркани и ни питаха: "ама кактака колата стигна чак до тук". Малко по-късно един член от органите на реда пресече пътя непосредствено пред Антон Титов, всички изтръпнахме ... та на всички полицаи трябва да се провежда подробен инструктаж от организатора за това как точно да пазят публиката и себе си, в противен случай те самите се превръщат в опасност (дoказано не веднъж). По отсечките имаше и много необезопасени черни пътища, което си е сериозен пропуск. От друга страна състезанието си беше истински празник за Панагюрище, евала!
Силно състезание за Митко, много точни и бързи минавания и то с пълен контрол, заслужена победа за него! Крум "се събра" и навакса днес, Пламен даде доста газ, за да го задържи, но днешните отсечки не бяха подходящи за Ево-то, а и една малка грешка на го лиши от второто място, но поздравявам и двата екипажа за борбата. Марти не можа да се включи в нея, най-вече заради недобрата работа на гумите, но и той заслужава похвала за първото истинско състезание с Ево!
Като казах похвала, браво Дани! Бяхаме с него по време на тестове и състезание ... качи се и подкара един напълно непознат автомобил и то с ръчни скорости (нещо ново за него)
Радостно е да видиш не само талант и усет, но и толкова зрялост у едно толкова младо момче. Дани си навъртя нужните километри, и даже взе че спечели, въпреки саботажа от страна на чичо му
и добрата конкуренция от страна на Хритсто Атанасов. Даже делегатът на FIA беше питал "какво е т'ва Саксо и кой го кара", накрая и автомобилът беше привикан за проверка, но май трябваше пилота да поразпитат. Саксото се държеше много добре, благодарение на дългите часове работа върху уточяването му от страна на Игнат и Ради Исаеви, които засега водят в класирането при конструкторите, срещу Сливен и Шумен (макар и купето на колата да е със Сливенски корени
).
Като казах Ради Исаев - честит рожден ден Ради, да си жив и здрав, много щастлив, да ти създаваме по-малко работа и повече безгрижни финали!
Надявам се, че всички сте се зарадвали на новия DS3 R3 на Octane team, автомобилът наистина е много добър и като за първо състезание Антон и Венци дадоха силни времена, като това само загатна за това какво може да очакваме в бъдеще от тях. За съжаление автомобилът пострада лошо на последния завой, на последната отсечка в Съботния ден, но се надяваме щетите да са бързо поправими и да може да го видим отново в добра кондиция на рали България.
Малко ме разочарова карането на турските екипажи, но явно не са добреи асфалтови специалисти, а и непознаването на трасетата ги спъваше допълнително. От друга странамного ми хареса поведението на новата кола на Даниел Василев, както и чистото каране на Георги Лазаров.