Страница 2 от 2

Re: Технология за каране на картинг-Петичка

МнениеПубликувано на: Пет Мар 12, 2010 01:27
от KOBRETI
Комбинацията слик с вода води до готини резултати :lol:

Re: Технология за каране на картинг-Петичка

МнениеПубликувано на: Пет Мар 12, 2010 07:41
от BOXER
Води до "каране му е майката" и ако си можеш до много готин дрифт из трасето.

Re: Технология за каране на картинг-Петичка

МнениеПубликувано на: Чет Апр 29, 2010 01:21
от chefo
Това е като натискаш педала на газта в горната част със пета със всичка сила и както BOXER написа не винаги става...В смисъл на Лаута като работех механика слагаше едни болтове под педала за да ограничава напъна върху жилото при напълно натиснат педал...
Има и други врътки със дясната ръка ама не е лесно... :D

Re: Технология за каране на картинг-Петичка

МнениеПубликувано на: Пет Апр 30, 2010 00:28
от BOXER
За ограничители на педала се бъркате.Слагат се защото в противен случай при всяко рязко и силно натискане на педала и става мазало,в най добрия случай се къса жилото.Незнам как е на Лаута,но поне при нас тези болтове си бяха ограничители простив късане,а не за да спъват карта.Най лесно е да проверите преди да се качите на някой карт дали палеца на който е жилото отива до крайна степен.А да забравих и че има един скрит ограничител който пак е на резба,обаче не се вижда от пластмасите.Та гледайте палеца дали отива до края преди да се качите и това е.

Re: Технология за каране на картинг-Петичка

МнениеПубликувано на: Сря Юни 02, 2010 00:02
от chefo
Помня,че от на KOBRETI антуража имаше някои които го правеха,други пък си слагаха кърпи на главата като камикадзе :wink: ...хах дано не се бъркам,че си минаха няколко години оттогава!

Иначе за комбинацията вода слик трябва да се промени малко траекторията на каране...даже доста ако в горната част завоя е сух, а долу се е събрала вода.