|
||
OgyWRC написа:NIKSAN_PI4A написа:.... незнам за вас как карате за да ми кажете, че е неконтролируема... незнам! ... Най-важното е ти как караш.... такива разбирачи ги лекувам с ладата като ги набарам някаде на отсечка ...
Ами приятелю, малко по-бързичко караме Аз твърдя, че Саксо Н2 седи много по-добре от Корса Н2, особено на неравности! Карал съм на рали Самара А5, Корса Н2, Саксо Н2 (на тестове), Пежо 206 Н3 и Клио Н3. Корсата и Пежото се контролират най-трудно.
... но пък може и да съм в тотална заблуда и да имам нужда от "лечение" и без това постоянно се опитват да ме "лекуват", като ме видят със Самарката по пътищата, но за нашата болест лек няма
Сивик Н2 е успешен и популярен в Чешкия Рали Шампионат ... Сивик Н3 е най-бърз в Н3, но е по-скоро за писта, отколкото за рали ...
Всичко е физика, разпределение на тежестта и геометрия. Междуосието е от голямо значение за поведението на автомобила в бързи завои, то предопределя и настройката на сходимостта на задния мост. Няма ли добър баланс колата и най-добрият пилот ще има трудности!
p.s. За картинг писта, верният избор е картинг
OgyWRC написа:. Ами приятелю, малко по-бързичко караме
NIKSAN_PI4A написа: Някой път, ако се качвам към Плана и те засеча със самарата ще те пробвам колко бързо караш няма проблеми по-думите ти направо "летиш"... искам да видя как самарата е по-добра платформа от корсата.... Поздрави и Лека Вечер!
damon написа:NIKSAN_PI4A написа: Някой път, ако се качвам към Плана и те засеча със самарата ще те пробвам колко бързо караш няма проблеми по-думите ти направо "летиш"... искам да видя как самарата е по-добра платформа от корсата.... Поздрави и Лека Вечер!
Това и аз искам да го видя! Само се обадете да заемем подходящите места по трасето...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта