|
||
plamengeorgiev77 написа:Благодаря за отговора.Само не разбрах това за отбора в който трябва да се запиша как да го открия .аз живея в София можеш ли да ми кажеш някакви отбори тук в които да проверя ,защото в нета ми се отваря инфо за новия отбор на Димитър Илиев бтк и др.такива спонсори, което вероятно не е това което аз търся !?
bmwfenomen написа:Колеги здр пиша от името на няколко ентусиасти...та решили сме да подготвим един автомобил които и в момента си е доста подготвен...става дума за бмв е30 с мотор 2500 кубика около 150-160 коня на гумите с регулируемо окачване и е доста хубава за каране доста е олекотена...прежалили сме колата и мислим да и правим клетка и да се пуснем някаде въпроса е че никои от нас няма никакав опит в подобен тип състезания нито пък сме члениве на някакв клуб и тн...та въпроса ми е каде са по малко изискванията и бихме ли имали шанс с тази кола...на писта мисля че е безмислено тъи като наще възможности са скромни а и сичко си правим ние и за 1-2 състезания на година струва ли си подобна интервенсция...колата има подобрения и по спирачната сиситема
asb2004 написа:bmwfenomen написа:Колеги здр пиша от името на няколко ентусиасти...та решили сме да подготвим един автомобил които и в момента си е доста подготвен...става дума за бмв е30 с мотор 2500 кубика около 150-160 коня на гумите с регулируемо окачване и е доста хубава за каране доста е олекотена...прежалили сме колата и мислим да и правим клетка и да се пуснем някаде въпроса е че никои от нас няма никакав опит в подобен тип състезания нито пък сме члениве на някакв клуб и тн...та въпроса ми е каде са по малко изискванията и бихме ли имали шанс с тази кола...на писта мисля че е безмислено тъи като наще възможности са скромни а и сичко си правим ние и за 1-2 състезания на година струва ли си подобна интервенсция...колата има подобрения и по спирачната сиситема
първо за да караш в състезания организирани от БФАС трябва да имаш издаден от нея лиценз за пилот
след което трябва да направиш въпросното бмв да отговаря на техническите изисквания по приложение ж и тех. изисквания на фед.за класа на автомобила
след което да му извадиш тех. паспорт от от фед. и тогава вече можеш да караш в която дисциплина решиш.
във в бокса има клипчета почти от всички дисциплини прегледайги и кадето ти хареса карай,а тех.прегледи на всякаде са еднакви това че на рали кроса колите са с понамачкани ламарини а не са лъскави като на писта незначи че изискванията са занижени
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта