Колкото и да чета не намирам разлика в изискванията от миналата и тази година. За какви нови правила говорите?
http://www.bfas-bg.org/technical_requirements.html - предпазни клетки.
Това, което ви касае вас-от няколко години /253/ е същото.
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... 110310.pdf
Какво четем там?
8.1 Задължително да имат предпазна клетка. Тя може да бъде:
а/
б/
в/
Три варианта. Вариант в/ отпада веднага.
Защо не се насочите към а/?
Цитат:
Чл. 8. Предпазни клетки
8.1 Общи:
Употребата на предпазна клетка е задължително.
Тя може да бъде:
a)ПРОИЗВЕДЕНА в съответствие със следните/или следващите/ членове;
b)Хомологирана или Сертифицирана от националната федерация, ....
с) Хомологирана от FIA, съгласно правилата за предпазни клетки. ....
Освен това, ми се струва, че подхода ви е неправилен. Защо мисля така?
По-горе попитах дали сте изпълнили изискванията.
Какви забележки имаше комисията? Отговор нямаше.
И най-важното. Ваше задължение е при всяка забележка на комисията да им докажете, че сте изрядни.
Или-виновен до доказване на противното.
Пък и на преглед преди състезание може да ви кажат, например-какви са тези гуми, не може с тях. И вие трябва да ги убедите с аргументи, документи...че сти редовени. Това е тяхно право.
Ако правех сега такава кола освен с изпълнение/материали и конструкция/ бих се подплатил със сетификати за материалите и за изпълнителите.
Помислете как може да се реши проблема. Тръгвате малко с рогата напред.
След като вече са ви върнали БЕЗ да знаете конкретните нередности и забележки НЕ може да искате от ф/ТК/ ....указания за направата на ...кола.
И нека престанем с "тротоарните" приказки. Казаха ми, чух,...