от swrt » Пон Апр 12, 2010 10:26
Доста интересно се разви темата.От една страна някои цитират текстове от федерацията и казват какъв е проблема?От друга страна хора решили да правят коли се чудят към кой да се обърнат.
Отговорите по мейл са леко казани смехотворни.Не е нормално федерацията или по-точно техническата комисия да не могат да отговорят адекватно на въпроса : е в крайна сметка как да направя лада.Отговора да се обърне даден човек към Ники Златков за повече информация вече клони към един доста лош момент.
Почвам да си задавам няколко въпроса на които отговорите са доста ясни.Май.
На голямия джангър,които се състоя февруари се наблегна на идеята,че федерацията не работи,че АДАС има нужда от повече пространство за действие и,че трябва да има промяна.Всички тогава май подкрепиха идеята.Какво обаче се получи.Може да е просто стечение на обстоятелствата.След като се смениха някои хора в АДАС и БФАС се получи най-после отговор на въпроса,който мъчеше пилотите два-три месеца - какво ще става с тези Хансове.Не искам да споменавам кои са търговЦИТЕ у на тези неща.
Последва и един друг момент - всеки един въпрос по техническите части в този спорт се пренасочи към една фирма или по-точно едно лице.
Спомена се и нещо друго - за паспортите на коли минали технически преглед в един и същи ден.
Та стигаме до въпроса - кой командва парада за техничеките въпроси у нас?Комисия от БФАС,която би трябвало да спазва стриктно някои разпоредби от ФИА.Както и би трябвало да подпомага с каквото може обикновенния ....лададжия (примерно) да подготви кола и да кара в крайна сметка за БФАС.Или пък цялата власт за взимането на решения е прехвърлена на предцедателя на АДАС,които има възможноста да потушава недоволството лицензираните пилоти от ръководството на БФАС.Пак бих споменал,че може да е просто стечение на обстоятелствата,но председателя на АДАС е и търговец,който определя и предлага КОНСТРУИРАНЕТО И ПРОИЗВОДСТВОТО В ЧУЖБИНА на ролбари за коли,които са имали дълги години хомологация по целия свят,както и дори в момента доста коли по света получават паспорти с ролбари,които не са ФИРМЕНИ.
За Ханса.......май споменах по-горе.
Не виждам как могат да се променят нещата.Зададох въпрос в Толияти за ролбарите и май попаднах на човек,който не беше много в час.Предоставих му текста за изискванията към ролбарите у нас,казах му,че федерацията е издала лицензи на хора,които могат да заваряват.........и каза,че не вижда проблем и трябва да се обърна към местната техническа комисия.
И отново се връщам в кръга БФАС и АДАС.Просто този от Русия ми каза да отида в него.
Политика,бизнес и компромиси за сметка на най-обикновенния пилот решил да прави кола.
Съжалям момчета.В крайна сметка аз помагам на някои от вас с някоя и друга стотинка,но вие плащате лицензи всеки сезон,вие решавате кой да ви представлява и просто решенията,които би трябвало да се издават,трябва да бъдат взимани с ваше съгласие,както и да отговарят на ФИА.Цялата власт е била и ще бъде във всеки един от вас.Друг е въпроса дали я използвате.
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!