|
||
Ferjancz написа:Макар, че сме го дъвкали този въпрос в други теми, ще се повторя и тук . ОК купуваш си оригинален ролбар на омп да кажем. Колата е Рено Клио 1 . Ама оригиналния ролбар за отва клио на ОМП е толкова "оглозган" от към тръби, че ми интересно как ще мине човек с него на преглед. И това означава ли, че като си купи човек такъв ролбар и трябва да му дозаварява допълнително тръби.Този въпрос съм го задавал, още когато се въвведоха нови изисквания за ролбарите преди няколко години. Ама федерацията така и не излезе с нещо черно на бяло....
plm написа:Ferjancz написа:Макар, че сме го дъвкали този въпрос в други теми, ще се повторя и тук . ОК купуваш си оригинален ролбар на омп да кажем. Колата е Рено Клио 1 . Ама оригиналния ролбар за отва клио на ОМП е толкова "оглозган" от към тръби, че ми интересно как ще мине човек с него на преглед. И това означава ли, че като си купи човек такъв ролбар и трябва да му дозаварява допълнително тръби.Този въпрос съм го задавал, още когато се въвведоха нови изисквания за ролбарите преди няколко години. Ама федерацията така и не излезе с нещо черно на бяло....
Новите правила са за новите автомобили. Павлине, чудя се защо чакаш отговор, а сам не си изясниш нещата.
Както и Миро ви каза, а и аз многократно съм писал, нямате повод за съмнение в изделията на ОМП,...
Камен преди няколко години се изпъчи, за Х-ове навсякъде и на всичко.
Но, това е само за новохомологирани коли.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 57 госта