Ха така аз сега да се обадя малко по темата защото смятам че има опит като форлойфер!Първо да Ви кажа че Иво и Ивайло Серигиеви синове на добре познатия Райчо Сергиев се занимават с това нещо от 2002г. насам!!!Тъй като и аз вече 3 години се занимавам и аз с това нещо мога да ви кажа че това да си форлойфер не е ташак работа( извинетеме за израза).
От 2006г насам от както аз се занимавам с това нещо ни е проведен само 1 инструктаж сериозен и след него бяхме на изпит пред г-н Судано консултант от ФИА. Та факта че човека остана впечетлен че целия Отбор на ИРС от 2002г насам се занимава само с това може да Ви говори че не са ни хванали от улицата и са ни качили в колите. 1во само като факт да ви кажа че от 2002г насам когато ние сме били форлойфери НЯМА случай в които да ни е догонил първия състезателен автомобил!!!( само за справка миналата година на Твърдица форда беше догонен от Крум Дончев)
2006г организаторите на Хеброс отказаха услугите ни и какво се случи нулите се състезаваха един с друг и изобщо не си гледаха задълженията. 2007г поискаха 1 кола а 2008 искаха и 3 те явно хората са се обедили че има защо да ни потърсят. Да ние имахме проблеми на Хеброс 00 но за първата грешка мога да се оправдая с името на един ГОЛЯМ пилот наш от миналото но няма да му споменавам името от уваженеи към него . Та въпросния ни изкочи малко изневиделица докато се разхождаше по трасето и малко ни доиде кофти тая работа в следствие на което аз се загубих за малко в записките пилота се разконцентрира и грешката дойде. На Брестовица имахме технически проблем и въпреки че на 2 пъти излизах екстремно от колата в рамките на 4-5 завоя се намирах в записките.!!! След като колата остана неподвижна на трасето с 0 успяхме да изкараме колата максимално вън за да не пречиме на състезателите и въпреки голямото закъснение на 0 Илиев не ги догони в трасето!!!На първото минаване на Пещера пак излетяхме от трасето заради фракцията наша грешка но изгубихме 1 мин даже и 0 не ни догони!!!И след няма и 10 завоя аз бях се намерил в записките вече и можехме да продължиме напред!!!
0та на Рали Сливен на Меча поляна се наложи да спираме за да разгониме публиката която беше на опасно място и даже се наложи аз да излизам от колата за да ги накарам да се дръпнат и въпреки това не бяхме догонени от Крум вярно че в стремежа си да наваксаме времето и докато аз още се закопчвах и си търсех къде сме в записките не видяхме летящия финал.
А тук само като го казах това ще спомена за онзи случай за които обвиняват 00 на рали България но тогава ние пак си свършихме работата. Тези които са наясно със спорта ще разберат за както говоря
Които иска да го нарича монопол всеки да го нарича както си иска ние го наричаме професия.
На България в колите имахме Буркарани сирени радио станции по които съобщавахме на всеки старт и финал както е дереджето освен това имахме и GPS система с която от щаба следяха как се движихме!!!
Незнам за вас но аз лично си мисля , че е редно и естетически издържано 2те коли за сигурност да са еднакви както и 3 те коли на организатора!!!
gallery2.php?g2_itemId=141128 gallery2.php?g2_itemId=141130 Който иска да опита форлойферката професия по добре да се свърже с Иво. На своя глава ако го правите ви давам гаранция че ще се сбъскате с проблеми с които не сте ги видяли отстрани и няма да сте подготвени за тях. Казвам ви го мъжката това просто съвет!!!