bat_jori написа:Плм имали пририоритет ,при доставката на резервните части ?всмисъл да делят клиентите ...
Според мен проблема е в това, че "клиентите" нямат пари за да си купят резервни части. И когато им потрябват спешно от Шкода не могат да реагират толкова бързо. Там работят по поръчка, защото и те поръчват на доставчиците си за конкретна кола/клиент. Едвали държат на склад всичко. Ето, например, JM за двете си Шкоди имат много части, защото знаят, че като се представят добре ще имат клиенти. Различно е при Рене Джордж/вече загубиха Ал Атиях/. За Шкодите на Ханинен и Копецки си имат достатъчно части. А нали Копецки кара в Италия с тяхна кола. Абсолютно занемарена и изоставена кола...
Подобно е и с М-спорт. Клиентите плащат предварително, там се поръчва, сглобява, предава,...
Проблема е в това-кой ще вложи парите за резервните части. На Шкода моторспорт резервни части на склад не й трябват.
Тлустяк е съкратил времето за специализирана помощ, като сам си кара моторите в Орека. Както преди Миле Миля, така и сега в Харватска сами си взеха мотора от Франция и в четвъртък, в Рийека го качиха на колата. Той няма амортисьори.
Та, всеки клиент, ако си поръча резервни части предполагам за 2-3 месеца ще ги получи. И за да е спокоен пилота и отбора ще трябват, примерно 200 000 за части.
Мисля си за Соловов. Той не е имал проблеми с частите, нито с Пунтото, нито с Пежото. /защото освен дреболийте си купуваше и втора кола
/. Нищо чудно да си купи и втора Фиеста.
Почти сигурно е, че в Белгия ще кара Мико Хирвонен с Фиеста. Ще бъде много интересно!