P.Solberg написа:Е жалко, че не можем да четем на чешки.
Това е предложение на фен.
В основата на спора е защо ФИА ще забрани ВРЦ колите и ще "сложи" турбокомпресори на С2000 и дали след време С2000+ няма да станат като ВРЦ.
Та Мирек вижда не толкова скъпо доближаване на днешните С2000 до ВРЦ колите.
-увеличаване на разрешените максимални обороти,
-премахване на рестриктора,
-евентуално разрешаване на 4 дросела,
-разрешаване за нова глава с по-големи клапани,
-увеличаване на х.обем до 2,2 литра.
За Н4+
-разрешаване на подредена кутия,
-увеличаване размера на рестриктора,
-контролиране налягането на пълнене,
-разрвшаване на пластови части от купето - капаци, калници,...
За Шкодата вече има опашка.
Освен Прокоп и Копецки, говори се за Кале, Ханинен, Андреас Айгнер /ако не влезне в Б отбора на Ситроен/. Вече е готов и петия прототип. Нов мотор, променено задно окачване.Тестовете продължават с пълна сила /и тайна/. Очаква се тест на Сан Ремо.
И инфо от днес. Грифоне са закупили ново Пежо С2000 за Фонтана. Трябвало е да кара с него в Гърция, но след отпадането на Халкидики ще кара на Антиб.
Нали наскоро той спря програмата си в ЕШ като дипломатично обяви причината. Но сега става ясно за недоволството му от ФИАТ-а.