|
||
Lubo написа:...
plm написа:Този текст е ясен. Но, какъв е периода, срока на дадена хомологация. Преди беше 5 години, сега е 7, но има и други опций за удължаването й, които ми се губят, или по-точно няма как да ги знаем.
Т. 2.1.7 от
http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/F0A9513B95006D12C12574FF00510072/$FILE/251%20(2009)-15112008.pdf
kiko написа:Unless there is an indication to the contrary on the
homologation form excluding certain evolutions, Group A
and N cars are permitted, during a further period of four
years following the expiry of their homologation, to...
kiko написа:Благодарение на ТХЛ и доброто сърце на Любо да ми го даде :
http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/DD5A1BFC38A13D83C125751400375656/$FILE/CSI_apres_AGNov08ANG.pdf
Точка 21.
damon написа:...
Т. 2.1.7 от
http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/F0A9513B95006D12C12574FF00510072/$FILE/251%20(2009)-15112008.pdf
- Важи само за ралита :
Броят на цилиндрите се ограничава до 6.
Обема на двигателите се ограничава както следва:
а) атмосферни двигатели
- максимално 3 л. за двигатели с два клапана на цилиндър.
- максимално 2.5 л. за двигатели с повече от два клапана на цилиндър
б) двигатели със свръх пълнене
Номиналният обем на двигателя е ограничен максимум до 2500 см³ .
Системата за свръх пълнене трябва да е в съответствие с тази на хомологиран двигател.
Всички автомобили със свръх пълнене трябва да бъдат с рестриктор закрепен на корпуса на компресора.
Рестрикторът, задължителен при ралита, не е забранен в други дисциплини, като състезателя решава дали да го използва.
Всички автомобили със свръх пълнене трябва да бъдат с рестриктор закрепен на корпуса на компресора.
Рестрикторът, задължителен при ралита, не е забранен в други дисциплини, като състезателя решава дали да го използва.
plm написа:Lubo написа:...
Преди години беше 5 години/за нормално хомологиране/ плюс 4 "бонус". После стана 7 + 4. Сега има промени.
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... 1-2008.pdf
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 61 госта