rally86 написа:снощи намерих един саит в които има графи и скали преди и след "бъркане в компютъра" ама всичко е на японски и разбирам само цифрите
|
||
rally86 написа:снощи намерих един саит в които има графи и скали преди и след "бъркане в компютъра" ама всичко е на японски и разбирам само цифрите
littleredaudi написа:Твърдението ти не е правилно. Първо турбини с изменлива геометрия за бензинов двигател имат все още само порше май. А за връзването към компютъра пак си чул ма.... Това е т.нар. електронен буст контрол.
chefo написа:Попитах Гераджиев в темата за въпросите и отговорите ще попитам и вас-Коя група и клас са най-добри за дебютиране в спорта според вас(а ако кажете и автомобил ще е супИер ).За дисциплините знаем че ралито излиза по-скъпо...от писта и планинско.
P.Solberg написа:За мен Н2. Дори и за рали не излиза толкова скъпо. Колата е Опел Корса, ако имаш качества автомобилът ще ти позволи да ги покажеш. Изключително е здрав и подръжката му е евтина. Много добро автомобилче, а както се вижда в Н2 има много коли и конкуренцията е жестока, а се знае, че силен пилот се изгражда в силна конкуренция. Ето пример - Катето Стратиева се развива много добре и резултатите и са много добри.
P.Solberg написа:За мен Н2. Дори и за рали не излиза толкова скъпо. Колата е Опел Корса, ако имаш качества автомобилът ще ти позволи да ги покажеш. Изключително е здрав и подръжката му е евтина. Много добро автомобилче, а както се вижда в Н2 има много коли и конкуренцията е жестока, а се знае, че силен пилот се изгражда в силна конкуренция. Ето пример - Катето Стратиева се развива много добре и резултатите и са много добри.
P.Solberg написа:Не мога да ти кажа точно, влез v http://www.fia.com и виж.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 63 госта