RISTEE написа:С новите времена аз малко не съм съгласен защото по времето на група Б настилката е била изцяло макадам
а сега е асфалт ???
Не можем да сравним времената на с1-цата с тези на Пежото примерно..
А спрямо миналата година настилката същата ли е ?
Все пак браво на Себастиян Льоб, отново доказа че е най добрия пилот на света !!!
Да, разбира се! Аз също не съм съгласен с това съпоставяне с предни години при положение, че едва от 2013-та вече всичко е на асфалт (дори миналата година все още имаше части на макадам).
Разликата във времето на Льоб и стария рекорд, поставен през 2012 година, е 1 минута и 33 секунди (грубо). Но при положение, че тогава все още имаше части и на макадам, то такава разлика за 20 километра с тази кола и този пилот е... нека кажем, нормална
По-скоро бихме могли да сравняваме второто време от тази година, което е по-слабо с 49 секунди от това на Льоб
Това вече е доста - над 2 секунди на километър разлика за еднакви условия
И все пак - класът, в който се състезаваше Льоб, бе Unlimited
Нямам си представа каква е техническата разлика между Пежото и Хюндая на Рис Милън. Така че може разликата във времето да не идва само от пилотските умения, а и от колите, знае ли човек
Все пак, ако погледнем само един показател на Пежото - 875 "коня" на 875 килограма - това си е много сериозна работа