Интересни и нови моменти има. Може би това е пътя към по-добро. Не претендирам да засегна всички "горещи" точки, но затова е форума, да се допълва и дискутира.
1. Интересен текст за лицензите. Досега мисля, че не беше задължително да си изкарал школа за пилоти и навигатори. Сега за да станеш такъв се иска кетап.
2. Нов шампионат Хистори (знаем вече за него). Срока е удължен до 29.02.2012 година. Дано има автомобили.
3. Присъства термин "Рали-спринт" като вид шампионат. Повече за него не е споменато.
4. Група се сформира при 5, а клас при 3 автомобила.
5. Класиране....тук вече е направена една добра стъпка. Не виждам да пише за бонуси, значи няма. Стандартната с-ма 25, 18, 15....Но за ралита под 150 км състеателни етапи, точките вече са по-малко - 20, 15, 12...т.е. ралита като България, Сливен, Сърбия, Средна Гора (километража съдя от мин. година - 187 км) ще имат по-голяма тежест от Хеброс, Твърдица и Стари Столици.
6. Пилотите които подадат заявка, но не участват им се отнемат 30% от натрупаните до момента точки. Един вид стимулираща санкция, да няма предварителен лист от 30 пилота, а накрая виждаме 10. Не знам обаче ако някой наистина не може да пристигне, как ще му се отрази това емоционално.
Във всички случаи новия правилник има една добра перспектива за развитие. Поне има вече нещо свежо и ново.