Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Дискусия за Българския Шампионат по Рали-Крос

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот racing_87 » Съб Май 21, 2011 22:26

Ден 1
Прикачени файлове
P5210120 (Medium).JPG
P5210120 (Medium).JPG (75.26 KiB) Прегледано 3528 пъти
P5210116 (Medium).JPG
P5210116 (Medium).JPG (74.33 KiB) Прегледано 3528 пъти
P5210115 (Medium).JPG
P5210115 (Medium).JPG (69.52 KiB) Прегледано 3528 пъти
P5210114 (Medium).JPG
P5210114 (Medium).JPG (71.74 KiB) Прегледано 3528 пъти
P5210113 (Medium).JPG
P5210113 (Medium).JPG (78.37 KiB) Прегледано 3529 пъти
ПОЖАРНИЯRACINGTEAM
Иван Живков Rh A+
Audi Coupe quattro 2.0 16v Turbo
Аватар
racing_87
 
Мнения: 70
Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 20:36
Местоположение: Монтана
Име: Петър Владимиров

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот racing_87 » Съб Май 21, 2011 22:28

Още...
Прикачени файлове
P5210134 (Medium).JPG
P5210134 (Medium).JPG (55.71 KiB) Прегледано 3527 пъти
P5210126 (Medium).JPG
P5210126 (Medium).JPG (58.31 KiB) Прегледано 3526 пъти
P5210124 (Medium).JPG
P5210124 (Medium).JPG (71.42 KiB) Прегледано 3526 пъти
P5210123 (Medium).JPG
P5210123 (Medium).JPG (65.51 KiB) Прегледано 3526 пъти
P5210122 (Medium).JPG
P5210122 (Medium).JPG (74.11 KiB) Прегледано 3526 пъти
ПОЖАРНИЯRACINGTEAM
Иван Живков Rh A+
Audi Coupe quattro 2.0 16v Turbo
Аватар
racing_87
 
Мнения: 70
Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 20:36
Местоположение: Монтана
Име: Петър Владимиров

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот racing_87 » Съб Май 21, 2011 22:31

И още.Това са всичките от "Ден 1".
Прикачени файлове
P5210132 (Medium).JPG
P5210132 (Medium).JPG (58.58 KiB) Прегледано 3525 пъти
P5210131 (Medium).JPG
P5210131 (Medium).JPG (66.68 KiB) Прегледано 3525 пъти
P5210130 (Medium).JPG
P5210130 (Medium).JPG (79.19 KiB) Прегледано 3525 пъти
P5210128 (Medium).JPG
P5210128 (Medium).JPG (73.47 KiB) Прегледано 3525 пъти
P5210129 (Medium).JPG
P5210129 (Medium).JPG (71.95 KiB) Прегледано 3525 пъти
ПОЖАРНИЯRACINGTEAM
Иван Живков Rh A+
Audi Coupe quattro 2.0 16v Turbo
Аватар
racing_87
 
Мнения: 70
Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 20:36
Местоположение: Монтана
Име: Петър Владимиров

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот mitaka005 » Нед Май 22, 2011 20:45

'краини резултати :?:
Аватар
mitaka005
 
Мнения: 39
Регистриран на: Вто Фев 20, 2007 18:12
Име: mitaka005

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот kapoma4o » Нед Май 22, 2011 21:43

РЕЗУЛТАТИ "НЯМА"...... Тези който в ман6овете караха като баби те завър6иха, с исклиу4ение на Румен. Другите вси4ки в бокса, като запо4нем с едно обръ6тане по таван(просто пистата си е такава) и завър6им с няколко с4упени кутии. Диференциялите не ги броим а пък откъснатите 6арнири и полуоските те просто . ..Абе Са6ова работа но пък и мазохизма на състезателите не липсва6е. Та с две думи състезанието и особенено трасето бяха ДО ДОЛУ. Та да си дойдем за резултатите: Ани Ванков в бокса с 2 с4упени кутий, Владимир Василев не завър6ил и той с 2 с4упени кутий, Васил Василев не завър6ил той просто излетя от трасето, Борислав Димитров не завър6ил "каретата били слаби4ки, не е виновно трасето" Крум Крумов и той не завър6ил " ...... списъка е доста дълъг та вие си правете изводите как премина ПЪРВИ КРЪГ от раликроса.
kapoma4o
 
Мнения: 65
Регистриран на: Съб Май 30, 2009 20:11
Местоположение: Видин
Име: VIDA MOTORSPORT

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот Andrey13 » Пон Май 23, 2011 07:10

kapoma4o написа:РЕЗУЛТАТИ "НЯМА"...... Тези който в ман6овете караха като баби те завър6иха, с исклиу4ение на Румен. Другите вси4ки в бокса, като запо4нем с едно обръ6тане по таван(просто пистата си е такава) и завър6им с няколко с4упени кутии. Диференциялите не ги броим а пък откъснатите 6арнири и полуоските те просто . ..Абе Са6ова работа но пък и мазохизма на състезателите не липсва6е. Та с две думи състезанието и особенено трасето бяха ДО ДОЛУ. Та да си дойдем за резултатите: Ани Ванков в бокса с 2 с4упени кутий, Владимир Василев не завър6ил и той с 2 с4упени кутий, Васил Василев не завър6ил той просто излетя от трасето, Борислав Димитров не завър6ил "каретата били слаби4ки, не е виновно трасето" Крум Крумов и той не завър6ил " ...... списъка е доста дълъг та вие си правете изводите как премина ПЪРВИ КРЪГ от раликроса.


Имаш ли проблем с отнетите ти точки.http://www.rta.government.bg/protokolim ... 010310.pdf Там поне няма лошо трасе. Ами разбира се ще има трошки . Та това е Рали Крос а не пистов шампиопнат на затворен маршрут.Нищо не каза за стотиците пилотни грешки. А счупените трансмисий са плод на максималното натоварване, което не е подсигурено с рейсинг модификаций и е нормално серийни кутий и диференциали да не издържат на такова натоварване. Поздрави на всички , които дадоха всичко от себе си и се бориха мъжки до края, независимо дали е от повреда или с карирания флаг те се представиха отлично.Поне за мен. А критиката е навсякъде , особено тази, която се опитва да омаловажи всичкия труд , изгубени средства и пот на трасето а толкова малко е нужно, за един пилот и екипа му за да му даде нови сили и вяра за следващия кръг. Ами то такъв е спорта и такава е съдбата и такъв е живота. И най- лошото е че не можеш да го предвидиш и да му се противопоставиш и именно в това е му е чара и магията , която те кара да се докоснеш до него.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот asb2004 » Пон Май 23, 2011 16:57

Както всяка година така и тази беше спазена традицията на Мадан след хубавато състезание да има и разправия.Този път разпрата я направиха времеизмерващите неадекватни пенсионери които всячески се опитват да правят чадър на някои състезатели от приближен им клуб и под крилото на г.н Сашо Мадански.То бива подпиране със секунда две да ама с обиколка и половина това вече е прекалено тия пенсионери е време да станат и да се махат от този спорт.Състезателя с номер 13 участваше в финал Б след като започна четвъртата обиколка при слизането от асфалта се повреди след края на финала бе изтеглен със сервизен автомобил в закрития парк, така до тук добре, но в резултатите срещу неговия номер е записано пет обиколки съответно има и класиране, като попитахме времеизмерващите как така става ни отговориха че ние сме кьорави и нищо не разбираме все едно сме гледали две различни състезания Обиколките и времената се водят господа състезатели в една тетрадка с молив след всяка серия се случват невероятни неща с времена и класирания при въпросния случей във финал Б в четвъртата и петата обиколка 13-ката бе дописана свъпросния молив
зада се нагласят побликуваните резултати това не свърши до тук попитахме пред пенсионерите и Ани Ванков който не отрече че Крум няма завършен финал Б мафиотите на Минко отрекоха и това.Господо вече миришете на два кубика пръст вземете се разкараите от спорта защото ставате за смях а нищо чудно да ядете и бой щото ваще простотий стават непоносими.
П.С. Кокошките в Мадан няма да снасят до 09.09 заащото са стресирани от едно съоражение дет само мучеше и несе местеше но пък понеже е с реисинг неща по него успя да завърши поне и добре че ако небеше сигорно още да чакаме спортните деятели в региона да вземат решение кога ще стартираме.
asb2004
 
Мнения: 155
Регистриран на: Нед Фев 14, 2010 07:44
Име: Борисов Александър

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот kapoma4o » Пон Май 23, 2011 23:05

Андрей- 4о, вместо да за6титава6 ТЪСТ ТИ да му бе6е дал някой лев да оправи пистата, стига с тия измекярски работи.
kapoma4o
 
Мнения: 65
Регистриран на: Съб Май 30, 2009 20:11
Местоположение: Видин
Име: VIDA MOTORSPORT

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот mitaka005 » Пон Май 23, 2011 23:46

Демек троша4ка на коли
Аватар
mitaka005
 
Мнения: 39
Регистриран на: Вто Фев 20, 2007 18:12
Име: mitaka005

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот Andrey13 » Вто Май 24, 2011 08:01

kapoma4o написа:Андрей- 4о, вместо да за6титава6 ТЪСТ ТИ да му бе6е дал някой лев да оправи пистата, стига с тия измекярски работи.

:D :D :D Да му дам ама нямам :cry: :cry: :cry: НЕ че го защитавам, но реално никой не е спрян да вземе догодина, а защо ли не да се опита и през тази да направи ако не кръг то поне едно открито състезания и да си го кръсти на себе си..Никой няма да му пречи да дойде да оправи пистата и да плати на съдий и всички останали.Знаеш ли как ще се зарадваме всички на такова деяния. Да ама никой не иска. да дерзае. И когато някой го прави, макар и да не е перфектно, все ще се намери някой който да обезцени труда и резултатите от това, макар и в писмена форма тук.Има една приказка "Който го може ...действа , а който не може...преподава" :roll:
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот Andrey13 » Вто Май 24, 2011 08:09

mitaka005 написа:Демек троша4ка на коли

Ами както видя....доста и оцеляха.Много коли се потрошиха от сблъсъци не в пистата а един в друг.А и моята минимална техническа грамотност на музикант не знам защо ми казва че скоростната кутия не се чупи от неравни писти а от претоварване с турбинирани двигатели .
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот Гетов » Вто Май 24, 2011 13:50

Здравейте колеги.
Във връзка с получилите се неуредици и ПРОСТОТИИ на рали крос МОНТАНА, публикувам тук предварителен текст на писмо което ще изпратим до федерацията, като ви моля, ако има някой предложения за редакция на текста и за други текстове към писмото нека споделят. Също така нека клубове които седят зад изложеното в писмото да го споделят и да го изпратим от името на всички. Ето и текста:


До: БФАС
ОТ: АМК „БОТЕВГРАД”
Относно: Проблемите в БЪЛГАРСКИЯТ ШАМПИОНАТ ПО РАЛИКРОС
След проведения първи кръг – 21-22.05.2011г. село Мадан



Уважаеми Г-н Янакиев,
Обръщаме се към Вас с молба да вземете отношение по изложените по-долу проблеми и се надяваме за своевременната Ви намеса, това безобразие да не продължава в следващите кръгове от този шампионат.

Първи и основен проблем за настъпилите недоразумения и ощетяване на състезателите идват от времеизмерването, осигурено от Г-н Минко Минков, а именно:

1. Със започване на квалификационните турове , когато е необходимо да се стартира на светофарна уредба, за цялото състезание минимум 5 пъти светофара отброява и в момента когато трябва да светне зелената светлина, светофара блокира и се налага автомобилите да стоят на стартовата линия с работещи двигатели на максимални обороти в продължение на 2 – 3 минути, като това се повтаря по няколко пъти преди да сработи коректно и да се даде старт на серията.
2. Във Финал Б, автомобил с номер 13, управляван от Крум Крумов направи 3 обиколки и започна 4-та, в която обиколка аварира и отпада от състезанието. В същото време състезател с номер 74, управляван от Ивайло Илиев, завършва серията на собствен ход, преминава старт финала и отива в закрит парк на собствен ход със записани 5 обиколки. Автомобила с номер 13 беше дотеглен от сервизна кола до закрития парк. Най – голямото недоумение се получи, в момента на награждаването , когато състезателя с номер 13 (Крум Крумов) беше награден с една позиция пред стсезател с номет 74 (Ивайло Илиев).
3. След направено запитване от наша страна към времеизмерването, ни беше извадена разпечатка, показваща че и двамата състезатели са записали по пет обиколки, но на всичко отгоре авариралата кола има и записано време в обиколка която изобщо не е направил. След като беше извикан и самия състезате, той също си признава че е направил 3 обиколки, но г-н Минков отново твърди че обиколките са 5. Като доказателство за това си твърдение, от старана на г-н Минков ни беше показана една тетрадка, на която ръчно имаше изписами номера на автомобили и съответни броеве обиколки, което не смятаме че е допустимо във времето на широко навлязлата компютризация във всички свери на живота ни, да се доказват тези с хвърчащи листове и саморъчно написани незнайно от кого. Това нещо породи сериозни съмнения у всички състезатели, кето доведе до редица зададени въпроси, изхабени нерви и неполучени никакви смислени отговори от съдийската маса и по точно от ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕТО!!!
4. Като поредно действие от страна на г-н Минков, вместо да се извини за допуснатите неточности и да намери някакъв логичен отговор за да се удовлетворят питанията на състезателите, г-н Минков най-демонстративно си събра техниката и побърза да избяга от трасето, с което си действие лиши от каквато и да е възможност директора на състезанието да вземе каквото и да е решение, отговарящо на действителността
5. Във връзка с изложеното по-горе искаме да зададем въпрос, защо изобщо се допуска господин Минко Минков да осъществяява времеизмерване , след като БФАС обяви търг за исигуряване на времеизмерване на състезанията от календара на БФАС и този търг беше спечелен от фирмата на г- н Иван Маринов, която извършва времеизмерването с транспондери, което изключва възможността за пристрасни манипулации и некоректни данни, с което се довежда пораждане на гняв у състезателите, подигравка с труда на всеки състезател, механиците му, и все още намиращите се спонсори.
(2. Има подписан договор между БФАС и фирма „И и Н” ООД за времеизмерване на българските шампионати, като за целта им е предоставено цялото оборудване.) – цитат от публикуваното Решение на Управителния Съвет на БФАС от 10.05.2011 г.
6. В първия състезателен ден, по време на свободна и официалната тренировка, както и в първия тур от квалификациите, автомобил Форд Ескорт, с номер 47, управляван от Антон Антов, беше публикуван в стартивия списък като автомобил от категория 1 / 2 (х2). Несъмнено обаче се видя че, автомобила е с четири двигателни колела и двигател с турбо-компресор. След направено запитване отново до ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕТО и техническата камисия ни отговориха че е направена неволна техническа грешка, да наистина автомобила бил за категория 2 /4 (Х4), и че за следващияя ден всичко щло да се поправи. С голямо недоумение всички състезатели и екипи забелязаха , че автомобила в неделния ден е с един двигателен мост и без турбо компресор (което е фрапантно видно и от времената за обиколка постигнати в събота, и тези от неделя). След направено отново запитване към техническата комисия и по – точно към г-н Казаков, ни беше отказано категорично каквото и да е обяснение, с мотива че не бил длъжен да проверява постоянно автомобилите. Така съсзадалата се ситуаци обаче ни лишава от всякакъв шанс да подадем протест по официално установения ред!!!!
7. Във връзка с т.6, настояваме за промяна в правилника, като в член 17 – ЗАКРИТ ПАРК да се добави следния текст
Член 17
ЗАКРИТ ПАРК
След края на първия състезателен ден, се дава време от 2 часа за ремонт и обслужване на автомобилите, след което съшите влизат в закрит парк, и се освобождават на следващия ден 1 час преди старта на първата серия.
След финала на състезанието автомобилите отват директно в официалния закрит парк, където ще останат най-малко в продължение на 30 мин. след оповестяване на резултатите от състезанието. В тази зона е забранено да се извършват каквито и да е ремонти на автомобилите и зареждане. Нарушаването на режима в закрития парк води до изключване.


Искренно се надяваме ,че ще вземете отношение по гореизложените факти, ще разгледате на УС на БФАС направените предложения за промени и ще се разпоредите времеизмерването да се осъществява от фирмата сключила договор със БФАС, като по този начин смятаме че няма да може да се ощетява нито един състезател и в същото време няма да се създават излишни настроения между състезатели и екипи, с което смятаме че ще се допринесе за цивилизовано провеждане на състезнията по европейски стил!


Оставаме с Уважение и в очакване на отговор:
АВТО МОТО КЛУБ „ БОТЕВГРАД”
Последна промяна Гетов на Вто Май 24, 2011 15:25, променена общо 1 път
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот Kazakov » Вто Май 24, 2011 15:24

Относно писмото на г-н Гетов -първо да прочете специалният правилник за провеждане на Рали крос, в който е упоменато ,че броят на двигателните мостове е без значение.Относно заявката на 47 А.Антов, тя е за клас X1-2 до 1600см3.Г-н Гетов , ако имате желание да се направи допълнителен преглед на даден автомобил, то има установен ред и не се прави на следващият ден!
Kazakov
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пон Юли 27, 2009 20:33
Име: Stkazakov

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот Гетов » Вто Май 24, 2011 15:31

Kazakov написа:Относно писмото на г-н Гетов -първо да прочете специалният правилник за провеждане на Рали крос, в който е упоменато ,че броят на двигателните мостове е без значение.Относно заявката на 47 А.Антов, тя е за клас X1-2 до 1600см3.Г-н Гетов , ако имате желание да се направи допълнителен преглед на даден автомобил, то има установен ред и не се прави на следващият ден!

Със всичкото си уважение към Вас, г-н Казаков, става дума , че след като от Времеизмерването казаха че е тяхна грешка и колата е за Х4, не ни остана нищо друго освен да се съгласим.....
Но къде е тънкия момент..... вече в неделя сутрин няма как да спазим реда за проверка, че колата вече е 1600 см3....И през целия съботен ден обаче си дава времена и се нарежда в серийте с доста добра преднина............и да подам протест в неделя...какво? тя вече е със сменен двигател.. Въпроса е защо в събота казват на Минко хората че е за големия клас, изведнъж се оказва че е за малкия....
Г-н Казаков знаете много добре за какво става въпрос....но добре че колата отпадна , че може би още щяхме да сме на Мадан и да се караме!!!!

ПАК КАЗВАМ ЧЕ ЗА ВСИЧКО Е ВИНОВНО ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕТО НА МИНКО МИНКОВ И НИКОЙ ДРУГ!!!!!
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

Мнениеот Kazakov » Вто Май 24, 2011 15:56

Г-н Гетов, сами видяхте колко беше натоварен съботният ден , работихме от 8.00 до 20.30 часа без почивка.Ако беше някой дошъл при мен дори неофициално нямаше да откажа да направя проверка на дадения автомобил.Никога не съм се изказвал
, че не съм длъжен да проверявам автомобилите, просто не винаги имаме време за това.Благодаря за разбирането! :D
Kazakov
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пон Юли 27, 2009 20:33
Име: Stkazakov

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат по Рали-Крос

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron